سفارش ساخت موشن گرافیک

سفارش ساخت موشن گرافیک

اولین چیزی که به ذهن شما می‌رسد هزینه سنگین برای ساخت تیزر های تبلیغاتی است در این مطلب سعی کرده ایم برای شما مواردی را در ارتباط با سفارش ساخت موشن گرافیک به شرکت های مختلف توضیح دهیم . tookaa.ir ساخت موشن گرافیک | با توکا موشن گرافیک بساز

تئوری سفارش ساخت موشن گرافیک

هزینه ساخت تیزر های تبلیغاتی به علت بالا بودن باعث شده که کم کم این فکر به ذهن شما برسد که سفارش ساخت موشن گرافیک یک هزینه اضافی و سربار است و نیازی به ساخت و معرفی خود از طریق آن نداشته باشید؛ بله شما حق دارید. چون نمی‌توان برای هر قسمت از پروژه، خدمات و یا کسب و کار هزینه‌های سنگین پرداخت کنید، که آیا سود آن برگردد یا نه. اما بدانید شما در این مورد برای کارتان هزینه نمی‌کنید بلکه با ساخت تیزرهای تبلیغاتی برای کسب و کارتان سرمایه گذاری کرده اید و مخاطبان بیشتری را به خود جذب خواهید کرد.  نگران نباشید ما یک راه حل برای شما داریم تا هزینه‌های سنگین را در ساخت موشن ها متناسب با حرفه و شغلتان به شدت کاهش دهید!!!

از این لینک برای شروع ساخت استفاده کنید.تعرفه و اطلاعات بیشتر

اگرتصمیم دارید که برای کسب و کار خود تیزر تبلیغاتی داشته باشید پس حتما زمان برای شما مهم است؟

 

 

حداقل زمان برای ساخت تیزرهای انیمیشنی

حداقل زمان برای ساخت یک تیزر متحرک خوش بینانه 10 روز الی یک ماه زمان نیاز دارد حالا اگر موشن گرافیست از طرح های گرافیکی آماده و یا همان قالب های آماده استفاده کند ممکن است بتواند 4 الی 7 روزه کار را به شما تحویل بدهد و در نتیجه شما به سرعت می‌توانید برای معرفی کسب و کارتان به مخاطبان خود دست به کار شوید. برای سفارش ساخت موشن گرافیک اگر عجله نکنید و اجازه بدید که طرح شما با حوصله و با کیفیت بهتر آماده شود بیشتر به نفع شما خواهد بود.

سفارش ساخت موشن گرافیک

کیفیت کار

بعد از هزینه و زمان به کیفیت کار فکر می‌کنید که این اشتباه بزرگی است. یک موشن گرافیک با کیفیت بهتر از صدها ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشنی بی‌کیفیت است. صحبت راجع به کیفیت کار شعار است باید نمونه تیزر ها را ببینید و بعد تصمیم نهایی را بگیرید. قبل ثبت سفارش به هر شخص و یا شرکتی بهتر است حتما نمونه کارها را بررسی کنید ، فراموش نکنید که اگر شرکت و یا شخصی نمونه کار در زمینه خواست شما را نداشت به این معنا نیست که توانایی ساخت تیزر تبلیغاتی برای شما ندارد ، توجه داشته باشید که نمونه کار باعث نشود کیفیت کار را فراموش کنید. 

سفارش ساخت موشن گرافیک

برای ساخت موشن گرافیک به نمونه کارهای ما هم سر بزنید امیدواریم بتوانیم برای شما میزبان خوبی باشیم و همچنین مورد اعتماد.

برای راهنمایی و مشاوره درباره ثبت سفارش با مار در ارتباط باشید.

به این نوشته امتیاز بدید
[مجموع: 1 میانگین: 5]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *