لوگو موشن چیست + چند نمونه لوگو موشن و آموزش

لوگو موشن چیست + چند نمونه لوگو موشن و آموزش

 

لوگو موشن چیست و چرا به لوگو موشن ها نیاز دارید؟

 

 

این مقاله به نقش لوگو موشن ها در برند سازی اختصاص داده شده است.

بیایید ببینیم لوگو موشن چیست و این کار چه مزایایی برای تجارت و برند شما ایجاد می کند و چگونه می تواند به طور موثر در پیشرفت و دیده شدن برند شما کمک کند….

فن آوری های دیجیتال مارکتینگ به نوآوری هایی منجر می شوند تا زمینه طراحی به سرعت تکامل یابد. در این روند طراحان باید از تکنیک ها و دستورالعمل های جدید و به روز استفاده کنند.

امروزه موشن گرافیک یکی از روندهای پیشرو و موثر برای نشان دادن یک برند و حرفه و یا محصول می باشد. عناصر گرافیکی متحرک و یا موشن گرافیک ها با ارائه راه حل های نوآورانه تبدیل به بخش اصلی یک طراحی قدرتمند برای تبلیغ و دیده شدن برند شما شده اند.

آموزش ساخت لوگو موشن حرفه ای با افترافکت :

 

لوگو موشن ها یک سرمایه محبوب بازاریابی

لوگو موشن یک سرمایه محبوب بازاریابی و هویت برند برای شما است.

طراحان لوگو موشن حرکت آرمهای استاتیک را به چیزی جدید و منحصر به فرد تبدیل می کنند. امروزه بسیاری از برندهای معتبر به اشتراک گذاری نسخه متحرک لوگو ها در اینترنت فعال هستند. اما چرا شرکت ها روی انیمیشن لوگو سرمایه گذاری می کنند؟

بیایید دریابیم که یک لوگو موشن چه سودهایی می تواند به یک برند برساند و از کجا می تواند شروع شود.

چند نمونه موشن گرافیک ، که با لوگو موشن شروع و یا به اتمام می‌رسند :

 

 

لوگو موشن چیست ؟

یک آرم برای یک برند مانند قلب در بدن ، مانند یک هویت برای برند است. لوگو موشن شخصیت یک شرکت یا یک محصول را ارائه می دهد و نقش مهمی در یک استراتژی موفق در برند سازی را بازی می کند. یک لوگو موشن قدرتمند می تواند ارتباط را با مخاطب هدف برقرار کند و همچنین داستان یک برند را بازگو کند. اگر طراحان گرافیک کار خود را به درستی انجام دهند و یک لوگو و یا همان آرم را از یک برند بسیار مؤثر ایجاد کنند این کار به عنوان پایه و اساس یک استراتژی بازاریابی موفق عمل می کند.

فناوری مدرن فرصت های بسیار خوبی را ایجاد می کند و متخصصان در این حوزه باید از آن استفاده کنند. برای ایجاد یک نقش تازه به لوگو ، کارشناسان طراحی تصمیم گرفتند حرکت را  به لوگو اضافه کنند و لوگو موشن را خلق کنند.

لوگو در موشن گرافیک

سطح انیمیشن می تواند از حرکات ساده تا ارائه کامل فیلم کوتاه متفاوت باشد.

یک شرکت و یا طراحان موشن گرافیست می دانند که کدام نوع از انیمیشن ها را انتخاب کرده و با توجه به اهداف تجاری و همچنین نوع شخصیتی که می خواهند به مشتریان نشان دهند چه نوع انیمیشن هایی را انتخاب خواهند کرد.

امروزه ابزارهایی وجود دارند که به ایجاد گرافیک متحرک کمک بسیاری می کنند و نیز بسیار در دسترس هستند و طراحان با خیال راحت و به سرعت می‌توانند موشن گرافیک هایی با کیفیت بالا و با حرکات بسیار واقعی انیمیشن های متناسب با برند را بسازنند.

چرا یک برند به یک لوگو انیمیشن احتیاج دارد؟

به محض اینکه انیمیشن لوگو جای خود را در تبلیغات دیجیتال مارکتینگ گرفت ، بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک با طراحان این امر در تماس شدند. اما چرا اینقدر لوگو موشن محبوب شد؟

یک لوگو موشن روشی مدرن و پویا برای ارائه یک برند است. این کار می تواند پیام خاصی را برای جذب مشتری انتقال دهد. علاوه بر این، این یک راه خوب برای پیشی گرفتن از رقبا است زیرا یک لوگو موشن اصالت برند را نیز تضمین می کند.

 در اینجا لیست مزایایی را که لوگو موشن برای یک برند به ارمغان می آورد ببینیم:

یک تصویر از لوگو

لوگو موشن افترافکت – این موضوع که برخی از مارک ها لو گو موشن های مشابه دارند، به این دلیل است که  گاهی اوقات آنها می توانند رقیب هم  نیز باشند. این موارد گاهی ممکن است اتفاق بیافتد به این دلیل که برندها مجبور به استفاده از برخی عناصر مشترک در طراحی برای یک لوگو  می باشند.

برای ایجاد منحصر به فرد بودن از یک لوگو، طراحان می توانند حرکتی را اضافه کنند. یک لوگو موشن به مخاطب اجازه می دهد تخیل از کنترل خارج شود. گرافیک های اصلی همراه با جلوه های تصویری مختلف، روشی بی نظیر برای درک لوگو ایجاد می کنند.

لوگو موشن گرافیک – لوگو موشن رایگان – موشن لوگو اماده – موشن لوگو اماده

آگاهی بیشتر از برند

بسیاری از کارشناسان می گویند که تصاویر پویا و همچنین محتوای ویدیویی بهتر از یک تصویر راکد درک می شوند و به راحتی می توان آنها را به خاطر آورد. یک لوگو موشن قدرتمند با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار می کند و توجه آنها را به طور مؤثر جلب می کند. برخی از انیمیشن ها می توانند حداکثر 10 ثانیه طول بکشند که باعث می شود شانس حفظ کردن مشتری را در مقایسه با یک نگاه کوتاه به تصویر راکد انداختن را افزایش دهد.

برداشت اول

لوگو موشن رایگان – برداشت اول از دیدن یک لوگو موشن تأثیر زیادی در چگونگی دیده شدن یک محصول دارد و این نیز فقط چند ثانیه طول می کشد تا تصمیم بگیریم چیزی را دوست داریم یا نه. از آنجا که یک لوگو اولین نماینده یک برند است، لازم است تا برای مشتریان بالقوه اولین تصویر را از برند ایجاد کند. یک لوگوی متحرک راهی مناسب برای غافلگیر کردن افراد و افزایش شانس در یادآوری برند شما است. برداشت اول و مثبت به جذب کاربران سایت کمک می کند.

برانگیختن احساسات

لوگو موشن رایگان – اکثر افراد ایده های تازه و غیرمعمول را دوست دارند و از ان استقبال می کنند و یک لوگوی متحرک روش خوبی برای غافلگیر کردن آنها است. یک انیمیشن لوگو موثر می تواند محرک هیجان، شادی و ایجاد ارتباط شود. اگر یک لوگو بتواند برخی از احساسات مثبت را برای مخاطب هدف به ارمغان بیاورد، احتمال زیادی وجود دارد که آنها یک برند را به خاطر بسپارند و آن را با نگاه مثبت به خاطر بسپارد.

سناریو مناسب برای لوگو

برای اینکه بدانید دقیقا لوگو موشن چیست اجازه دهید این توضیح را بدهیم که یک لوگو موشن می تواند به بخشی از روند روایت داستان تبدیل شود. یک انیمیشن می تواند توضیحی دقیق تر درباره ماهیت یک تجارت از آنچه که یک لوگو ثابت انجام می دهد ارائه دهد. این فیلم و یا انیمیشن به عنوان یک فیلم کوتاه کار می کند و داستانی بی نظیر از یک محصول یا یک شرکت را روایت می کند. محتوای ویدئویی می تواند به راحتی ارتباط عاطفی با بینندگان برقرار کند. علاوه بر این ، فیلم را می توان در وب به اشتراک گذاشت ، به این معنی که افراد بیشتری می توانند یک لوگو را ببینند.

نشان برند حرفه ای

لوگو موشن افترافکت – کاربران ممکن است در زمینه بازاریابی متخصص نباشند، اما می دانند روند این کار چیست. بسیاری از شرکت های معروف از جمله Google قبلاً نسخه های متحرکی از آرم های خود را به دست آورده اند و با افتخار آن را با تمام دنیا به اشتراک می گذارند. به همین دلیل است که وقتی یک برند نشان می دهد که از نوآوری ها پیروی می کند،  کاربران و یا مردم آنها را حرفه ای واقعی می دانند.

وب سایت شرکت

موشن لوگو اماده – لوگو موشن چیست و چرا برای یک وب سایت ضروری است ؟

وب سایت ها مانند یک CV برای یک شرکت هستند. حتما اطمینان حاصل شود که یک وب سایت به طور مؤثر و درست کار می کند  و بسیارحیاتی است. یک لوگو موشن خوب می تواند باعث بهبود تصویر سایت و همچنین تقویت SEO آن  در (بهینه سازی موتور جستجو) شود. بازدید کنندگان انیمیشن را تماشا می کنند و با این کار وقت بیشتری را در یک صفحه می گذرانند. این شاخص تأثیر زیادی در رتبه وب سایت در نتایج جستجو دارد.

ارائه های انیمیشنی

برندهای عمومی اغلب مجبورند لوگو موشن های مختلفی را اجرا کنند، خواه برای یک نمایش محصول یا یک نشست تجاری. با درج لوگو موشن به اسلایدها، می توانید عنصر اصالت و خلاقیت را به ارائه انیمیشنی اضافه کنید.

یک توصیه مهم

همانطور که می بینیم، لوگو موشن ها اغلب به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مؤثر استفاده می شود. این کمک می کند تا برند ها به یاد ماندنی ، آگاهی از نام های تجاری، بهبود سناریو نویسی و ایجاد یک تصویرماندگار برای یک برند کمک کند. برای کارآمدتر کردن آن ، فراموش نکنید که فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید.

برای اینکه بدانید دقیقا لوگو موشن چیست این نکته را بدانید که قبل از ایجاد انیمیشن لوگو ، اهداف تجاری شرکت را آنالیز کنید و به شخصیتی که یک برند نشان می دهد فکر کنید.

انجام تحقیقات کاربران انیمیشن لوگو باید به ترجیحات کاربران گرایش یابد.

سعی کنید کاربران را غافلگیر کنید. انیمیشن هایی بسازید که به نتیجه نهایی در ثانیه اول غیرقابل پیش بینی باشد.

آن را کوتاه بسازید. سعی کنید از یک لوگو موشن هایی پیچیده تهیه نکنید. توصیه می شود کمتر از 10 ثانیه این کار را انجام دهید.

موشن لوگو اماده – لوگو موشن افترافکت – لوگو موشن رایگان

لوگو موشن رایگان – موشن لوگو اماده – لوگو موشن افترافکت

به این نوشته امتیاز بدید
[مجموع: 11 میانگین: 4.5]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *