تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی

5 مورد از بهترین روش های تبلیغات آنلاین

در سال گذشته درآمد تبلیغات اینترنتی 31 میلیارد دلار افزایش داشته است. براساس گزارش Q4  در سال های گذشته بهترین نتیجه سه ماهه را با 9 میلیارد دلار افزایش با 20٪ هزینه در مدت مشابه در سال 2010 بدست آورده است.

1-وب سایت ها و وبلاگ ها

بهترین روش تبلیغات اینترنتی در سایت ها

اگر می خواهید از تبلیغات آنلاین بهترین استفاده را ببرید، پس باید وب سایت یا وبلاگی برای این کار داشته باشید. بیشتر تبلیغات آنلاین برای هدایت افراد به وب سایت شماست.

درصد زیادی از کاربران اینترنت از اینترنت به عنوان گزینه ارجح خود برای یافتن اطلاعات در مورد کالاها و خدمات استفاده می کنند. وب سایت یا وبلاگ شما یک پنجره فروشگاه دائمی است که 24 ساعت شبانه روز و 7 روز در هفته در دسترس است.

نکته: فقط داشتن یک وب سایت یا وبلاگ به معنای این نیست که شما ترافیک ، بازدید کننده و یا فروش بالایی را بدست آوردید.

قبل از شروع  کار در دنیای اینترنت، باید  از 100٪ اهداف وبلاگ خود آگاه باشید.

2- وب سایت های رسانه های اجتماعی

وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و یوتیوب دائما به دنبال افزایش درآمدهای تبلیغاتی خود هستند. هر دو  رسانه جزئیات کامل در مورد امکان تبلیغات خود را در وب سایت های خود ارائه می دهند.

بهترین روش تبلیغات اینترنتی در سایت توکا

اطلاعات بیشتر در ارتباط با کمپین تبلیغاتی موشن گرافیک

فیس بوک

فیس بوک به شما امکان می دهد مخاطبان خود را بر حسب مکان ، سن و علایق خود انتخاب کنید و از تبلیغات ساده بر اساس تصویر و متن استفاده کنید. این نشان می دهد که شرکت های تبلیغاتی در فیس بوک می توانند:

  • صفحه وب خود را تبلیغ کنند.
  • با ایجاد آگهی های مربوطه تقاضا برای محصولات خود ایجاد کنند.
  • رویدادی مانند راه اندازی محصول یا کمپین عمومی را تبلیغ کنند.
  •  “پرداخت به ازای هر کلیک” انجام می شود.

( یعنی مخاطبان و بازدید کنندگان این آگهی را کلیک می کنند) شما می توانید  برای این کار بودجه روزانه ای برای آن تنظیم کنید که در هر زمان قابل اجرا می باشد.

YouTube

YouTube منابعی مانند آموزش, راهنماها و نوشته های تبلیغاتی را ارائه می دهد که دقیقاً به شما نشان می دهد که چگونه اولین کمپین بازاریابی تبلیغاتی موفق خود را با آن تنظیم و اجرا کنید.

توییتر

توییتر نیز اخیراً اعلام کرده است که به کاربران این امکان را می دهد تا به  وب سایت های خود سرویس های تبلیغاتی بدهند.

نکته: هرگونه تبلیغات در شبکه های رسانه های اجتماعی فقط باید به عنوان بخشی از یک استراتژی  تبلیغاتی هماهنگ در رسانه های اجتماعی انجام شود.

بهترین روش تبلیغات اینترنتی برای شما چیست؟

بهترین روش تبلیغات کسب و کار در فضای مجازی چیست؟

3- بنرها و نمایش تبلیغات

نمایش بنرها یا تبلیغات بنری اولین روش اصلی استفاده شده برای تبلیغات آنلاین بوده است. تا سال 2009 ، این گونه تبلیغات به کمتر از 23٪ از تبلیغات آنلاین تبدیل شده بود، زیرا پرداخت برای هر کلیک یا تبلیغات کلمه کلیدی به نیرویی غالب برای این کار تبدیل شده بود.

نمایش تبلیغات هنوز در دنیای اینترنت مورد استقبال هستند و برای پیشنهادات ویژه یا بزرگنمایی یک برند مناسب هستند. تبلیغات بنری  آگهی های کوچکی هستند که بطور معمول به شکل های مختلف در ابعاد متفاوت اجرا می شوند.

آنها در وب سایت ها کاربرد دارند و به عنوان پیوندی مستقیم به وب سایت تبلیغ کننده ارجاع داده می شود؛ وقتی روی یک بنر کلیک می کنید ، مرورگر شما فوراً شما را به آن سایت هدایت می کند.

محبوبیت تبلیغات بنری تا حدی به این دلیل است که تولید و انتشار آنها ساده است. در اینگونه تبلیغات بسته به آگهی و تولید کننده یا خدمات ، تبلیغ کنندگان می توانند هزینه هر فروش را محاسبه کنند.

بهترین روش تبلیغات اینترنتی خود را مناسب با کسب و کارتان انتخاب کنید.

4- به هر کلیک (PPC) یا تبلیغات کلمه کلیدی بپردازید

موتورهای جستجو و بسیاری از وب سایت ها (از جمله سایت های شبکه های اجتماعی مانند Facebook و YouTube) تبلیغات کوچکی را با URL تعبیه شده انجام می دهند. وقتی شخصی روی این تبلیغات کلیک می کند ، شرکتی که آنها را در آنجا قرار داده است مورد بازدید قرار می گیرد.

این مورد از نظر بسیاری بهترین روش تبلیغاتی آنلاین است و با سرعت قابل توجهی رو به رشد بوده است. بر خلاف تبلیغات سنتی پرداخت به ازای هر کلیک برای کاربر فعال می شود.

کاربران آن را دوست دارند ، زیرا هیچ هزینه ای برای آنها ندارد و فقط در صورت وجود تبلیغی که آنها را جذب می کند از آن استفاده می کنند.

بهترین روش تبلیغات اینترنتی

مزیت پرداخت هر کلیک برای تبلیغ کنندگان این است که آنها فقط با کلیک واقعی به سایت خود  هزینه را پرداخت می کنند. با روش های دیگر تبلیغات ، چه به صورت آفلاین و چه به صورت آنلاین ، شما تصور خاصی در مورد میزان جذب هر بازدید کننده از سایت خود  را ندارید.

بهترین روش تبلیغات اینترنتی – بزرگترین تبلیغ کننده پرداخت به ازای هر کلیک در Google است و آنها یک کتابخانه بزرگ از اطلاعات در دسترس دارند تا بتوانند صاحبان مشاغل کوچک را طی روند شروع یک کمپین تبلیغاتی موفق کنند.

نکته:  تبلیغات  گوگل به همان اندازه امیدوارکننده و هیجان انگیز به نظر می رسد ،  اما فکر نکنید PPC به آسانی قابل اجرا می باشد!

این کار جنبه های مختلف بسیاری دارد که شما باید هنگام طراحی و اجرای یک کمپین موفق PPC در نظر بگیرید. که اگر نادیده بگیرید یا کمی اشتباه کنید ، می تواند تأثیر بسزایی در سرمایه گذاری شما بگذارد.

تبلیغات رایگان در اینترنت چگونه است؟

5- بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

با افزایش فزاینده شرکت هایی که بصورت آنلاین و فروش اینترنتی فعالیت می کنند ، افزایش چشمگیر رقابت بین شرکت ها برای بازدید از وب سایت های خود مشاهده می شود. در این تحقیقات ، بیشتر افراد فقط به صفحه اول نتایج جستجو و اغلب فقط در دو یا سه مورد اول می پردازند.

مقاله ای در مورد Watch Engine Watch نشان می دهد که 36.4٪ از افراد روی اولین نتیجه کلیک می کنند و تنها 2.2٪ روی نتیجه شماره 10 کلیک می کنند که آخرین نتیجه در صفحه اول است.

سایت شما باید در نتایج جستجو بالای صفحه باشد؛

این برای موفقیت وب سایت شما مهم است. روش هایی برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو وجود دارد و بهینه سازی موتور جستجو روش انجام این کار است.

بهترین روش تبلیغات اینترنتی تبلیغات رایگان در اینترنت

برای سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک از اینجا شروع کنید

تبلیغات در فضای مجازی با ساخت تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک

نکته: بهینه سازی موتور جستجو یک استراتژی بلند مدت است که نیاز به توجه مداوم دارد.

(هنگامی که وب سایت شما شروع به حرکت در رتبه بندی های جهانی می کند، تعداد افرادی که از سایت شما بازدید می کنند بسیار مهم هستند و این کار مداوم کاربران در سایت شما بسیار قابل اهمیت است)

بهترین روش های تبلیغاتی آنلاین تنها درصورتی که در واقع برنامه ای مناسب و هوشمند برای تبلیغات خود داشته باشید صورت می گیرد.

SEO یا رسانه اجتماعی ؛ واقعیت ساده این است که اگر به صورت آنلاین و با توجه کافی به تمام جوانب تبلیغاتی پیش بروید می توانید با سرمایه گذاری درست در زمان کوتاهی پول خود را برداشت کنید.

بهترین روش تبلیغات اینترنتی را در سایت ما بیاموزید.

بهترین راهکار یا روش های تبلیغاتی آنلاین و تبلیغات در فضای مجازی که شما برای معرفی برند خود استفاده می کنید؛ کدام است؟

بهترین راه کار برای تبلیغات رایگان در اینترنت و تبلیغات در فضای مجازی چیست؟

برای سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک از اینجا شروع کنید

به این نوشته امتیاز بدید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *