تبلیغات بنری, سفارش موشن گرافیک با قیمت پایین,چگونه استاپ موشن بسازیم

تبلیغات بنری

15 نکته برای طراحی بنرهای تبلیغاتی برای دریافت کلیک های بیشتر

تبلیغ های بنری – اگر می خواهید بازدید و ترافیک آنلاین خود را با تبلیغات بنری تقویت کنید، ممکن است از خود بپرسید: چگونه می توانم این کار را انجام دهم که مردم مایل باشند روی آن کلیک کنند؟

طراحی بنر وب با دستورالعمل های طراحی اولیه ، بر دیده شدن تبلیغات بنر مؤثر است. در این مقاله تمام اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد طرح های موفق بنر وب را گرد هم آورده ایم.

طراحی بنر وب چیست؟

طراحی بنر وب از جمله پرکاربردترین شکل های بازاریابی اینترنتی است که در دنیای آنلاین امروزی مورد استفاده قرار می گیرد و در هر شکل و اندازه ای ارائه می شود. طراحی بنر وب در مورد هر نوع برندی قابل اجرا ست و باعث جذب مخاطب و کلیک بر روی بنر است.

تبلیغ های بنری تصاویر تبلیغاتی است که در صفحات وب تعبیه شده است که یک محصول یا برند را طوری نشان می دهد که به وب سایت تبلیغ کننده پیوند می دهد.

بیشتر شرکت ها از آنها به یک  نوع دیگر استفاده می کنند زیرا آنها یک وسیله مقرون به صرفه و قابل موثر برای افزایش آگاهی از برند هستند.

چگونه تبلیغات بنری را طراحی کنید؟

چگونه می توانید تبلیغات بنری را طراحی کنید که کلیک ها و بازخورد مطمئن را به همراه داشته باشد؟

در زیر لیستی از نکات و دستورالعمل های کلی برای طراحی تبلیغات بنر وجود دارد.

از موثرترین و استانداردترین اندازه های بنر استفاده کنید

  • طبق گفته Google Adsense ، بهترین اندازه های استاندارد بنر عبارتند از:
  • 90px 728 – بزرگ
  • 300 × 600  – نیمه صفحه
  • 300 × 250p – مستطیل متوسط
  • 280 × 336 – مستطیل بزرگ

تبلیغ های بنری خود را در جای مناسب در سایت قرار دهید

فضایی را در وب سایت اختصاص دهید که در آن طرح شما در بالای صفحه نمایش داده شود و به محتوای اصلی آن صفحه نزدیک باشد.

سلسله مراتب را حفظ کنید

طراحی آگهی بنر به تعادل مناسب در هر تبلیغ متکی است ، بنابراین سلسله مراتب خود را حفظ کنید. تبلیغات بنر مؤثر برای افزایش آگاهی از برند و هدایت ترافیک به وب سایت شما طراحی شده است. آنها سه مؤلفه اساسی دارند:

  • اندازه های مختلف طرح تبلیغ بنر
  • طراحی بنر در ابعاد استاندارد
  • آرم شرکت شما

برای ایجاد آگاهی از برند ، باید آرم شرکت شما در بنر گنجانده شود. اطمینان حاصل کنید که  این  طرح از نظر بصری غالب است.

پیشنهادات با ارزش

تبلیغ های بنری – بنری که  طراحی کرده اید؛ ارزش خدمات / کالایی را که ارائه می دهید نشان می دهد پس با پیشنهادات و قیمتهای جذاب توجه مخاطب را جلب کنید. مواردی مانند: “کیفیت بالا” یا “50٪ تخفیف” یا “پیشنهاد زمان محدود”.  را در طراحی بنر بگنجانید این باید بیشترین فضای تبلیغاتی شما را به خود اختصاص دهد و اولین چیزی باشد که نگاه بینندگان را به خود می کشاند.

فراخوان عمل

فراخوانی برای عمل (یا CTA) متن یا دکمه ای است که کاربران را برای کلیک کردن دعوت می کند. عباراتی مانند “بیشتر بدانید” یا “شروع کار” یا “اکنون تماشا کنید” نمونه های خوبی هستند. این باید یک نقطه کانونی در آگهی باشد.

4- سادگی را حفظ کنید

محتوا و تصاویر را ساده نگه دارید. بینندگان احتمالاً فقط برای یک ثانیه به تبلیغ بنر وب شما نگاه می کنند.

5- از المان های مناسب استفاده کنید

تبلیغ های بنری – بسته به نوع بنر ، نشانه ها و المان ها اغلب میزان کلیک (CTR) تبلیغ شما را افزایش می دهند. اگر می خواهید از آنها استفاده کنید ، آنها را بعد از کپی کردن خود در قسمت سمت راست پایین در رنگ های متضاد قرار دهید. همیشه آنها را در کل مجموعه تبلیغات ثابت نگه دارید.

6- یک قاب واضح و تعریف شده داشته باشید

چشمان افراد به طور طبیعی به موضوعی درون یک قاب کشیده می شود. تبلیغات بنر مؤثر دارای یک قاب کاملاً مشخص است که گرافیکی به لبه های کادر اضافه شده است. اگر تبلیغ شما سفید است ، معمول است که مرز خاکستری 1 پیکسلی را در اطراف آگهی قرار دهید.

7- متن خود را قابل خواندن اجرا کنید

تیتر و متن خود را در اندازه های مختلف اجرا کنید. تمام متن ها باید چهار خط یا کمتر باشند

از فونت های خطی / اسکریپت، بسیار نازک ، حروف بزرگ یا اندازه های قلم کوچکتر از 10 استفاده نکنید.

8- در تبلیغات از انیمیشن استفاده کنید

تبلیغات بنری متحرک در وب معمولاً از تبلیغات بنری استاتیک پرمخاطب تر است و می تواند در طراحی بنر وب سایت بسیار مؤثر باشد ، اما شما باید مطمئن باشید که آنها از پیام تبلیغ شما منحرف نمی شوند.

از انیمیشن های ساده استفاده کنید که بیش از 15 ثانیه طول نکشید، و مطمئن شوید که آنها بیش از 3 بار تکرا نخواهند داشت.

تبلیغات بنری مرتبط را در سایت بگذارید

اگر تبلیغ شما در سایت هایی که در آن قرار دارد ادغام شود ، به احتمال زیاد اعتماد بینندگان خود را جلب می کنید. با این حال ، آن را زیاد ترکیب نکنید. تبلیغات بنر همیشه باید قابل مشاهده و قابل کلیک باشد.

بنر با برند شما سازگار باشد

تبلیغ بنری شما به یک صفحه فرود که شامل پیشنهاد شما است پیوند خواهد خورد. اطمینان حاصل کنید که این تبلیغ با مارک شما و صفحه فرود مطابقت دارد تا مشتریان سردرگم نشوند.

احساس فوریت را القا کنید

با استفاده از رنگ های متضاد و جسورانه ، احساس فوریت بصری را به متن وارد کنید. تبلیغات بنر همیشه به معنای ظریف بودن نیست.

از تصاویر به خوبی استفاده کنید ( فقط در صورت نیاز)

گرافیک و عکس هایی را انتخاب کنید که پیام شما را ارتقا می بخشد و به طور مستقیم با محصول شما مرتبط است. هیچ مفهومی انتزاعی در بنر قرار ندهید.

می توانید از عکاسی حرفه ای یا سوپر مدل ها استفاده کنید؟ مجوزات لازم را برای  قرار دادن عکس خریداری کنید. میلیون ها مورد با کیفیت بالا می تواند مورد استفاده قرار گیرد. بهتر است ، تصاویر یا گرافیک های اصلی ایجاد کنید که توسط یک طراح انتخاب شده اند.

به یاد داشته باشید ، همیشه لازم نیست از تصاویر در تبلیغات بنر خود استفاده کنید. کپی قاتل و تایپوگرافی خوب می توانند نتایج به همان اندازه مؤثر ایجاد کنند.

رنگ های مناسب را انتخاب کنید

هر رنگ ارتباط متفاوتی در مخاطب ایجاد می کند و مهم است که  مخاطبان خود را بشناسید که از چه نوع رنگی برای جلب نظر آن ها استفاده کنید. رنگ اولین چیزی است که کاربر در آگهی بنر شما متوجه آن می شود.

رنگ ها نیز در فرهنگ های مختلف معنای متفاوتی دارند. هنگام انتخاب رنگ ، حتماً مخاطبان مورد نظر خود را در نظر بگیرید. در زیر لیستی از رنگ ها و احساساتی که به طور معمول در مخاطبان برانگیخته می شود آورده شده است.

قرمز:

عصبانیت ، هیجان و عشق. این رنگ قدرتمند برای اکثر مخاطبان جذاب است ، اما از آن با اعتدال استفاده کنید. اگر شما به دنبال ظاهری کلاسیک ، بالغ یا جدی هستید ، از قرمز جلوگیری کنید.

نارنجی:

بازیگوش و احساسات زنده کننده. پرتقالی نه به اندازه قرمز ، پرتقالی هنوز از جمعیت جدا است و انرژی را بیرون می زند. این یک رنگ عالی برای دکمه تماس با عمل است.

زرد:

تشویق ، آفتاب ، و دوستی. رنگ زرد چشم نواز است و انرژی لازم را برای جوانی و سر زندگی ارسال می کند.

سبز:

سلامتی ، طراوت ، ثروت ، محیط زیست ، رشد ، پرورش و شروع های جدید. از نظر چشم نیز دلنواز است.

آبی:

ایمنی ، اعتماد ، شفافیت ، بلوغ ، آرامش ، عقل ، رسمیت ، طراوت ، سردی و مردانگی. آبی در بیش از نیمی از کل برندها ظاهر می شود.

بنفش:

لوکس ، حق امتیاز ، افراط ، عقل ، جادو ، زنانگی و خلاقیت. این رنگ اثر آرامش بخشی برای بیننده دارد.

صورتی:

عشق ، شیرینی ، زنانه بودن ، جوانی. صورتی معمولاً با همه چیزهای زنانه در ارتباط است ، اما بر اساس روشنایی و تناژ واقعی است.

سیاه:

منحصر به فرد بودن ، رمز و راز ، مدرنیته ، قدرت ، پرستیژ ، تجملات و تشریفات. این سنتی است ، و متن سیاه و سفید با زمینه سفید خوانا ترین ترکیب رنگ است.

سفید:

پاکی ، پاکی ، مدرنیته ، شفافیت ، سادگی ، صداقت و بی گناهی. سفید باعث ایجاد احساس اقتصادی و جوانی می شود.

قهوه ای:

طبیعت ، چوب ، چرم ، جدیت ، مردانگی ، فروتنی. قهوه ای رنگ های قوی تر را متعادل می کند و برای رنگ ها و بافت های پس زمینه مناسب است.

خاکستری:

بی طرفی و عملی بودن. هنگامی که به عنوان پس زمینه استفاده می شود ، خاکستری رنگ های دیگر را بیشتر نشان می دهد.

در تبلیغات از فرمت های کوچک استفاده کنید

هنگامی که صحبت از اندازه پرونده و حجم بنر می شود ، طبق گفته Google Adwords ، هرچه اندازه آن کمتر از 150 کیلوبایت باشد ، بهتر است. قبل از اینکه بازدیدکنندگان به سمت پایین صفحه بروند ، تبلیغات شما باید سریع در صفحه بارگذاری شود.

سفارش موشن گرافیک با قیمت پایین- سفارش طراحی موشن گرافیک- چگونه استاپ موشن بسازیم-تولید موشن گرافی

از قالب های درست بنری استفاده کنید

فرمت های JPG ، PNG ، GIF یا HTML5 نشان دهنده کار شما هستند. طراح شما به طور معمول در Adobe Illustrator یا Photoshop برای تهیه فایل های JPG ، PNG یا GIF یا در Google Web Designer یا Adobe Animate برای پرونده های HTML5 کار خواهد کرد.

به یاد داشته باشید ، تبلیغات فلش در این مرحله تقریباً قدیمی هستند ، بنابراین از این قالب های فایل تصویری خودداری کنید.

چگونه استاپ موشن بسازیم؟تولید موشن گرافی

شما آماده طراحی بنرهای وب بهتر هستید!

این ها فقط برخی از دستورالعمل های طراحی بنر است ، اما برای ایجاد تبلیغات بسیار جذاب و پر کارآمد ، کارهای بیشتری انجام داده می شود.

اگر یک طراح حرفه ای نیستید (یا مشغول اجرای یک کسب و کار هستید) ، باید برای خلاقیت در کارتان یک طراح با استعداد استخدام کنید تا تبلیغات مناسب و قابل کلیک را برای شما طراحی کند.

برای سفارش ساخت موشن گرافیک با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

به این نوشته امتیاز بدید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *