تبلیغات اثرگذار

تبلیغات موثر

چه چیزی باعث ایجاد یک تبلیغ موثر می شود؟

تبلیغات اثرگذار – در این مقاله ما نکاتی را برای نوشتن تبلیغات مناسب که مشتریان و مخاطبان را هدف قرار می دهند ارائه خواهیم کرد.

با استفاده از این ایده ها می توانید به افزایش نرخ کلیک خود (CTR) کمک کرده و همچنین به بهبود کیفیت و دیده شدن تبلیغات خود کمک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، این مقاله را دنبال کنید که متوجه شوید چگونه می توان عملکرد تبلیغاتی خود را بهبود دهید؟

مواردی که برای تبلیغات اثرگذار باید انجام شود :

تبلیغات – تبلیغات اثرگذار – خود را همیشه و به طور مستمر ادامه دهید. یکی از راه های استمرار تبلیغات ، استفاده از محبوب ترین کلمات کلیدی جستجو در عناوین و متن تبلیغاتی شما است.

استفاده از کلمات و عبارات مرتبط برای مخاطب مورد نظرتان قانع کننده تراست، سعی کنید با انواع عناوین تبلیغاتی و متن ها آزمایش کنید.

پس از شناسایی موثرترین متن دو تبلیغ خود از نظر CTR و تبدیلات ، می توانید با حذف سایر متن ها از گروه تبلیغات ، به حداکثر رساندن ROI به تبلیغات خود کمک کنید.

توصیف کنید چه چیزی محصول شما را از دیگر محصولات جدا می کند

چرا مشتریان محصول شما را می خرند؟ آیا مشکلی را حل می کند؟ آیا به صرفه جویی در وقت یا هزینه کمک می کند؟ یا ، آیا ویژگی ها یا خصوصیات منحصر به فردی دارد؟

به عنوان مثال ، اگر محصول شما در مدل های مختلفی است، باید در آگهی خود به آن ها نیز اشاره کنید.

از زبان مشتریان و مخاطبان استفاده کنید

تبلیغات اثرگذار – در مورد گروه سنی و جنسیت مخاطبان خود تحقیق کنید و سپس از آن بینش برای نوشتن  متن تبلیغات خود استفاده کنید. از کلمات و اصوات استفاده کنید که  مخاطب شما را به خود جلب می کند.

 برای تبلیغات اثرگذار مستقیماً به مخاطبان خود اشاره کنید

از کلمات “شما” یا “خود” در تبلیغات استفاده کنید تا با مخاطبانتان ارتباط برقرار کنید.

از کلماتی در تبلیغات خود استفاده کنید که به جذب مشتریان واقعی کمک می کند. به عنوان مثال ، اگر فقط محصولات پرمصرف را ارائه می دهید، از کلماتی مانند تخفیف، معامله و ارزان خودداری کنید.

در تبلیغ خود واضح بیان کنید که محصولات شما برای چه کسانی هستند. این امر می تواند به کلیک هایی که احتمالاً به فروش تبدیل می شوند کمک کند.

خاص باشید

هرچه پیشنهاد شما واضح تر و مشخص تر باشد ، بهتر است. به عنوان مثال ، به جای “تخفیف های بزرگ” ، درصد دقیقی مانند “50٪ تخفیف” را مشخص کنید.

مخاطبان را مجاب کنید

به مشتریان دلیل این را بدهید که همین حالا روی تبلیغ شما کلیک کنند. یک متن و تبلیغ موثر خاص برای اقدام ارائه دهید, مانند تشویق مشتریان به درخواست مشاوره ، بارگیری کتاب الکترونیکی رایگان ، عضویت در خبرنامه یا استفاده از تخفیف زمان محدود.

قیمت محصول یا خدمات خود را ذکر کنید

اگر محصول یا خدمات شما دارای قیمت رقابتی است ، قیمت آن را در تبلیغ خود در نظر بگیرید.

برای اطمینان از تأیید تبلیغ شما، مطمئن شوید که آگهی به لندینگ پیج پیوند داده می شود که شامل  تبلیغات محصولات (یا خدمات) و قیمت آن است.

تبلیغات اثرگذار را با ساخت موشن گرافیک برای برای کسب و کارتان به تیم توکا بسپارید.
به این نوشته امتیاز بدید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *