تبلیغات انیمیشن

تبلیغات انیمیشن

تبلیغات انیمیشن , تبلیغات انیمیشنی چیست؟

یک تبلیغ متحرک , یک تصویر یا ویدئویی با طول زمان 5 الی 10 ثانیه است که در  تبلیغات بازاریابی آنلاین استفاده می‌شود. این نوع تبلیغات سال هاست که در بیلبوردهای دیجیتالی رایج بوده اما امروزه نیز رواج بیشتری پیدا کرده است. زیرا جذب مخاطب را بیشتر می‌کند. سبک انیمیشن برای آگهی آنلاین ایجاد یک فیلم تبلیغاتی یکپارچه است به گونه‌ای که شروع و پایان تصویر بدون اینکه بیننده متوجه شود به توضیح برند و محصول می پردازد.

این تبلیغات به صورت Gifs متحرک، بنرهای HTML 5، انیمیشن‌های فلش و فیلم‌های کوتاه ایجاد می شوند. این نوع تصاویر متحرک اعم از موشن گرافیک‌ها و انیمیشن‌ها می‌توانند برای همه نوع تبلیغاتی استفاده شوند تا توضیح دهند که چگونه یک تجهیزات پیشرفته از فناوری به یک تبلیغ ساده تبدیل می شود و بیننده و مخاطب را جذب خود می‌کند.

در فوریه سال 2018 فیسبوک اعلام کرد که به تبلیغ کنندگان این امکان را می‌دهد که به جای تبلیغات ثابت از gif های متحرک استفاده کنند.

تحقیقات نشان داده است؛ كه مخاطبان بیشتر به تصاویر متحرک توجه می‌كنند، بنابراین مهم است كه چطور مخاطبان را جلب می‌كنید. مخاطبان به تصاویر انیمیشنی و متحرک به طور کامل توجه می‌کنند. فیدبک‌های موجود در شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و لینکدین که از محتوای ویدیویی  و انیمیشنی استفاده می‌کنند به انتقال پیام شما به مخاطبان بسیار کمک می‌کند.

موشن گرافیک بسازید و یا سفارش دهید

نتیجه استفاده از تبلیغات انیمیشن ها و موشن گرافیک‌ ها

امروزه Gif های متحرک اخیراً به عنوان وسیله نقلیه تبلیغاتی پیشرفته اختراع شده‌اند و بسیار مورد بازدید هستند. بسیاری از کمپانی‌های مهم دنیا به قیمت یک فیلم کامل متحرک برای ساخت آن‌ها برای تبلیغاتشان هزینه می‌کنند و بسیارموثر هستند.

مهم است که مشاغل کوچک و متوسط برای جذب کاربرانشان راه های خلاقانه تبلیغاتی جدیدی برای رسیدن به مخاطبان خود پیدا کنند.

اگر در مورد تبلیغات متحرک کنجکاو هستید و در اینستاگرام برنامه تبلیغاتی دارید، مقاله های ما را در این مورد مطالعه کنید.

 استفاده برندهای بزرگ از محتوای ویدیویی

برند های معتبر دنیا از تبلیغات انیمیشن و موشن گرافیک برای برندسازی، آموزش و فروش محصولات استفاده می‌کنند.

فیس بوک و لینکدین از انواع گیف‌های متحرک برای توضیح ویژگی‌ها یا مفاهیم جدید استفاده می‌کنند. تبلیغ انیمیشن می‌تواند از محصول تا تصویر متحرک باشد. سازندگان آب، سودا و مواد غذایی می‌توانند با استفاده از انیمیشن سه بعدی و مدل سازی، محصولات خود را واقعی جلوه دهند. این تبلیغات در قالب کلیپ‌های Gif ، HTML و ویدیوهای کوتاه قرار می‌گیرند.

برای سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک از اینجا شروع کنید

تبلیغات کارتونی متحرک و موشن گرافیک‌ها

بسیاری از تبلیغات متحرک امروزه از متن و گرافیک ساده تشکیل شده‌اند، در حالی که برخی دیگر از ارائه واقعی‌ تری دی محصولات به فیلم‌های متحرک ساخته می‌شوند که تاثیر بیشتری نیز دارند. اما در مورد انیمیشن کارتونی چطور؟ انیمیشن کارتونی با فیلم‌های توضیح دهنده و زمان آن‌ها معمولاً 1-3 دقیقه هستند که از انیمیشن کارتونی به شکل کوتاه استفاده می‌کنند، ما معتقدیم که این روند در حال پیشرفت است.

انیمیشن‌ها و موشن گرافیک‌ها می‌توانند سرگرم کننده باشند و ثابت شده است که در توضیح مفاهیم و ایده‌ها بسیار مؤثر هستند از این رو برای تبلیغات و جذب مخاطب بسیار مورد قبول هستند.

ساخت موشن گرافیک، برای سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک از اینجا شروع کنید

Linked in نیز از انیمیشن به طرق مختلف استفاده کرده است تا توجه مخاطبان خود را به جلب کند.

توکا مجری راه اندازی کمپین‌های تبلیغاتی موشن گرافیک برای اولین بار– تفاوت بازاریابی و تبلیغات

به این نوشته امتیاز بدید
[مجموع: 1 میانگین: 5]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *