دانلود رایگان موشن فکتوری motion factory

اجرای .mogrt در افتر افکت

mogrt در افترافکت

سازنده نرم افزار محبوب ادوبی افترافکت برای اجرای راحت تر از افکت ها و انیمیشن هایی که در After effects ساخته میشود در ادوبی پریمیر .mogrt را ایجاد کرده که کاربرانی که حرفه ای هستند بتوانند با نرم افزار افترافکت افکت ها و انیمیشن های کوتاهی بسازند و در اختیار افرادی بگذارند که از نرم افزار پیریمیر استفاده میکنند ، حال نکته ای وجود دارد که چطور میتوان فایل های .mogrt را در خود افترافکت پس از دانلود استفاده و یا ادیت کرد. پسوند .mogrt مخفف همان قالب موشن گرافیک است که برای افزایش سرعت کار شما ایجاد شده و میتوانید از آنها استفاده کنید. در ادامه با ما باشید تا اطلاعات کافی برای راه اندازی و اجرای قالب موشن گرافیک در افترافکت را به شما آموزش دهیم.

نصب و راه اندازی ZXPInstaller

دانلود ZXP-Installer

برای راه اندازی اکستنشن و یا آشنا تر بگیم ، پلاگینی که بتواند قالب های موشن گرافیک با پسوند .mogrt را باز کند اول باید ZXPinstaller را نصب و راه اندازی کنیم ، به طور خلاصه میتوان گفت این یک ابزار است که میتواند برای شما پلاگین اصلی را در افتر افکت نصب و راه اندازی کند ، ZXPInstaller توسط شرکت ادوبی ارائه شده است و کاملا یک ابزار امن میباشد و همچنین سورس آن را میتوانید از github نیز دانلود کنید.

ابتدا از لینک زیر نرم افزار ZXPInstaller را دانلود و نصب کنید.

دانلود رایگان موشن فکتوری motion factory

نصب و راه اندازی Motion Factory

پس از نصب و را اندازی ZXPInstaller بر روی سیستم یکبار سیستم خود را ریست کنید و پس از آن نیاز دارید که پلاگین Motion Factory را نصب و راه اندازی کنید ، که البته این کار توسط ZXPInstaller انجام پذیر است. نرم افزار افترافکت را اجرا نکنید و از لینک زیر پلاگین Motion Factory را دانلود کنید ، نگران نباشید این پلاگین رایگان است و کار راه انداز.