لوگو موشن
لوگو موشن ، بیایید بیشتر راجع به لوگو ها و کارایی آنها بدانیم!
لوگو موشنها یا همان اینترو (Intro) هویت شما را نشان میدهد و شناسنامه کار شماست و یا بهتر بگوییم لوگو موشن گویای برند شماست.
اگر لوگو ندارید!
اگر لوگو ندارید پیشنهاد میکنیم سریعا اقدام کنید و برای شرکت یا شخص خود طراحی کنید و اگر هم توانایی و یا دانش و زمان کافی برای طراحی لوگو ندارید از لوگو تایپ ها استفاده کنید و یا از طراحان فنی بخواهید برای شما یک لوگو طراحی کنند.
لوگو موشن همان طور که گفته شد معرف شما و کسب و کار شماست و نیاز اصلی یک موشن گرافیک کامل است چه در شروع و چه در پایان آن.
ارزش مزایای لوگو موشن
شاید تا به حال دیده باشید که لوگو یک برند خاص و معروف به صورت متحرک در ابتدا یا انتهای یک ویدیوی گرافیکی یا یک تیزر تبلیغاتی نشان داده میشود. لوگو موشنها معمولا در هر ویدیو کلیپ ، انیمیشن ، کلیپ های موسیقی ، سریال ها ، موشنگرافیک و هر نوع محتوای بصری دیگر در شروع و پایان نمایش داده میشوند، که این امر اهمیت استفاده از لوگو موشنها را نشان میدهد.
از لوگوی متحرک میتوان در انواع ویدیوها و تیزر های تبلیغاتی و انواع موشن گرافیک ها استفاده کرد.
اما کارکرد های لوگو موشن و انیمیشنی را میتوان در موارد زیر جستجو کرد:
- یادآوری برند در ذهن افراد
- ذهنیت مطلوب در مخاطب
- معرفی و شناساندن برند
- تبلیغات کوتاه و کم هزینه
- استفاده در تبلیغات
- تاثیر آنی بر مخاطب
- اعتمادسازی و جذابیت بیشتر
یکی دیگر از مزیت های مهم لوگو موشن
میتوان یکی دیگر از مزیت های مهم لوگو موشنها را انتقال پیام به مخاطب در کسب و کار شما و همچنین خدمات شما در کمترین زمان اشاره کرد. ماندگاری پیام در ذهن افراد با این روش تبلیغاتی یا همان لوگو موشنها بسیار بیشتر از روش های دیگر است ، به این خاطر که در کوتاه ترین حالت ممکن پیغام شما را به مخاطب منتقل میکند.
خیلی عالی ، کوتاه و مفید