ساخت تیزر تبلیغاتی

امروزه خیلی از کسب و کارهای نو پا یا به عبارتی استارت آپی و همچنین کسب و کارهای متوسط و هم بزرگ نیاز به دیده شدن و تبلیغات دارند ، اگر از چند شرکت فعال پرس و جو کنید و بپرسید که بهترین روش تبلیغاتی تا به حال برای آنها چه بوده است حتما به شما ویدیو مارکتینگ را معرفی میکنند ، اگر صاحب هر نوع کسب و کاری هستید و نیاز به راه حلی برای تبلیغات هدفمند دارید بهتر است از ساخت تیزر تبلیغاتی برای کسب و کار و خدمات خود شروع کنید.

آشنایی با انواع آن

قبل از هر چیزی بهتر است با چند مدل ساخت تیزر تبلیغاتی آشنا شوید :

  1. 1- تیزر تبلیغاتی رئال یا همان فیلمبرداری شده در محیط واقعی 
  2. 2- موشن گرافیک و استفاده از انواع مختلف انیمیشن ها
  3. 3- استاپ موشن ها و انواع مختلف آن
ساخت تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی رئال

یکی از روش های ساخت تیزر تبلیغاتی که بسار زیاد مرسوم شده و یا بهتر است بگوییم تا به امروز پر استفاده بوده ساخت تیزر تبلیغاتی در محیط واقعی با استفاده از تیم فیلمبرداری حرفه ای ، نور پردازان ، صدا بردار ، کارگردان ، بازیگران و … اشاره کرد ، معمولا هزینه ساخت این نوع تبلیغات زیاد است و همجنین زمان ساخت و اجرای آن هرچند تیزری کوتاه باشد ، طولانی است. هزینه های زیاد فقط مرتبط به تیم ساخت نمیشود بلکه هزینه های ساخت صحنه و هزینه های نهان نیز وجود دارد که استفاده از این نوع تیزرهای تبلیغاتی را پر هزینه کرده است. تیزر تبلیغاتی رئال بیشتر میتوان گفت مناسب کسب و کارهایی است که بازار خود را تقریبا به دست آورده اند و همچنین به دنبال معرفی محصولات جدید و یا خدمات تازه خود به مخاطبان هستند و برای استارت آپ ها توصیه نمیشود.

موشن گرافیک و استفاده از انواع مختلف انیمیشن ها

یکی دیگر از روشهای تبلیغاتی که امروزه سروصدای زیادی بپا کرده ساخت انواع تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک است. ( اگر با موشن گرافیک آشنا نیستید این مطلب را مطالعه کنید ) انیمیشن ها به علت اینکه جایگاه ویژه ای در بین مردم دارند بشدت میتواند ساخت تیزرهای تبلیغاتی را برای شما آسان و موفق کند. موشن گرافیک و یا استفاده از انیمیشن تبلیغاتی میتواند برای شما نه تنه کم هزینه باشد بلکه پرسود نیز باشد ، همه نوع قشر جامعه و در هر سنی انیمیشن ها را میبینند و میپسندند ، از بزرگترین مزایای استفاده از انیمیشن تبلیغاتی میتوان به زمان ساخت ، کم هزینه بودن ، نیاز نداشتن به بازیگر و هزینه های کلان ساخت اشاره کرد. 

موشن گرافیک مناسب چه نوع کسب و کارهایی است ؟

به سادگی تمام میتوان به این سوال پاسخ داد ، مناسب هر نوع کسب و کاری است این نوع تیزرهای تبلیغاتی میتوانند هم مناسب اتارت آپ ها  و کسب و کارهای کوچک باشند و هم مناسب کسب و کارهای بزرگ و بین المللی. استفاده از انیمیشن ها هیچ نوع حد و مرزی نمیشناسد و به راحتی میتوانید برای بازار هدف خود به ساخت تیزر تبلیغاتی بپردازید.

پس از ساخت ، بهترین فضا برای انتشار آن چیست ؟

اگر از تیزر های تبلیغاتی رئال تصمیم به استفاده دارید بهترین محیط برای انتشار این نوع تبلیغات تلویزیون است و اما اگر فیلم تبلیغی شما کمتر از 30 ثانیه باشد میتوانید از سرویسهای اشتراک گذاری ویدیو استفاده کنید مانند یوتیوب. اگر از تیزر های تبلیغاتی موشن گرافیک و انیمیشنی استفاده میکنید بهترین راه برای شما اشتراک گذاری ویدیو ها در شبکه های اجتماعی است چون شانس اشتراک گذاری و دست به دست شدن تبلیغات شما افزایش میابد. به این نکته توجه کنید که ما بهترین هدف انتشار را به شما پیشنهاد کردیم اما شما میتوانید تیزرهای تبلیغاتی انیمیشنی را هم در تلویزیون منتشر کنید ، همانطور که گفته شد هیچ محدودیتی برای استفاده از انیمیشن ها وجود ندارد.

استاپ موشن در تبلیغات

استفاده از این نوع تکنیک بشدت حساس است و باید کار را به کاردان سپرد ، این نوع تکنیک در ساخت تیزر تبلیغاتی اگر بی کیفیت اجرا شود به شدت نتیجه بدی به همراه خوهد داشت. نمونه استاپ موشن معروف را در انتها این مطلب ببینید.

به این نوشته امتیاز بدید
[مجموع: 3 میانگین: 5]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *