مزایای تبلیغات با موشن گرافیک

امروزه استفاده از موشن گرافیک بسیار زیاد باب شده و اکثر کسب و کارها به خصوص کسب و کارهای مجازی از انیمیشن ها و موشن گرافیک ها جهت تبلیغات ویدیویی بهره میبرند ، اما سوال اینجاست که مزایای تبلیغات با موشن گرافیک چیست و چرا این روز ها نقش بسیار مهمی در تبلیغات ایجاد کرده است در ادامه با شما در این باره صحبت خواهیم کرد و نمونه هایی از آن را میبینیم.

مزایای تبلیغات با موشن گرافیک

مزایای تبلیغات ویدیویی

با گذشت زمان و با پررنگ شدن فضای مجازی در زندگی افراد کسب و کارهای اینترنتی نیز افزایش پیدا کرده اند و همچنین این امر باعث شده است که دنیای رقابت کسب کارهای بزرگ و کوچک به اینترنت نیز راه پیدا کند.

 در گذشته و بخصوص به علت پایین بودن سرعت اینترنت نگارش و متن ها حرف اول را در تولید محتوای تبلیغاتی میزد و با گذشت زمان و افزایش سرعت اینترنت کم کم عکسها در کنار متن جایگاه ویژه ای به خود گرفتند ، مخاطبان فضای مجازی روز به زور بیشتر شدند و علاقه آنها به دیدن عکسها بیشتر و بیشتر شد که حتی میتوان گفت علاقه مردم به مطالعه متن ها روز به روز کمتر و کمتر شد و بیشتر به دیدن عکسها و متن های تیتر وار علاقه نشان میدادند.

سرعت اینترنت و دسترسی به اینترنت به حدی زیاد شد که مردم اکثر زمان خود را در وبسایت ها و بخصوص در شبکه های مجازی میگذرانند ، همچنان علاقه مردم نسبت به خواندن متن ها و تیتر ها نیز کمتر شد و همچنین عکس ها دیگر توانایی خود را در تبلیغات از دست دادند و ویدیو ها جایگاه خود را بدست آوردند ، تا حدی که بزرگترین شرکت های دنیا به دنبال ساخت ویدیو های تبلیغاتی یا همان تیزر ها رفتند و بودجه خود را صرف این نوع تبلیغات میکنند.

مشکلات تیزرهای ویدیویی

مشکلاتی که ساخت تیزر های تبلیغاتی ویدیو با خود به همراه دارند بسیار زیاد بود و بخصوص استارتاپ ها این مشکل را بسیار احساس میکردند 

  1. هزینه فیلم برداری و ساخت تیزر تبلیغاتی
  2. هزینه تیم فیلم برداری و ویرایش و …
  3. هزینه های اجاره محیط فیلمبرداری و بازیگران و غیره
  4. زمانبر بودن ساخت تیزرها
  5. مورد پسند همه سنین نبودن

از این رو استفاده از انیمیشن ها و تبلیغات به وسیله موشن گرافیک ها بسیار بصرفه تر و حرفه ای تر شده.

مزایای تبلیغات با موشن گرافیک

موشن گرافیک مزیتهایی دارد که باید بدانید

به چند مورد از مزایای تبلیغات با موشن گرافیک اشاره میکنیم:

  1. مهمترین دلیل استفاده از تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک کم هزینه بودن آن است.
  2. سرعت ساخت و آماده شدن تیزر تبلیغاتی
  3. نیاز به محیط فیلمبرداری و یا بازیگر نخواهید داشت
  4. هر سنی انیمیشن ها را میپسندد
  5. هر نوع موضوعی را میتوان با موشن گرافیک بیان کرد و محدودیتی ندارد
مزایای تبلیغات با موشن گرافیک
راههای موثر تبلیغات ویدیویی

اما شاید بخواهید بدانید که چطور و از کجا باید شروع به تبلیغات کرد؟ و چطور میتوان بهترین بازده تبلیغاتی را دریافت کرد؟

جواب سوال شما این است که اگر همچنان تمایل دارید که تبلیغاتی هدفمند داشته باشید بهتر است تبلیغات ویدیویی را در راس کار خود بدانید ، مزایای تبلیغات با موشن گرافیک به حدی زیاد است که باور نخواهید داشت که چه نتیجه و بازخوردی برای شما خواهد داشت ، اما مهمتر از همه این است که به درستی تبلیغات خود را منتشر کنید تا بهترین بازده تبلیغاتی را دریافت کنید.

بهتر است قبل از شروع به هر کاری از صاحبان تجربه در این کار مشورت بخواهید ، باید بدانید که دقیقا مخاطبان هدف شما چه اشخاصی هستند و چه نوع موشن گرافیکی مناسب معرفی خدمات و کسب و کار شما خواهد بود. به هزینه تبلیغات توجه نکنید به درستی و به کیفیت تبلیغات فکر کنید.

اگر با انواع موشن گرافیک آشنایی ندارید این متن را مطالعه بفرمایید.

 

به این نوشته امتیاز بدید
[مجموع: 3 میانگین: 5]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *