لوگو موشن

لوگو موشن

لوگو موشن ، بیایید بیشتر راجع به لوگو ها و کارایی آنها بدانیم!

لوگو موشنها یا همان اینترو (Intro) هویت شما را نشان می‌دهد و شناسنامه کار شماست و یا بهتر بگوییم لوگو موشن گویای برند شماست.

 

لوگو موشن

 

اگر لوگو ندارید!

اگر لوگو ندارید پیشنهاد می‌کنیم سریعا اقدام کنید و برای شرکت یا شخص خود طراحی کنید و اگر هم توانایی و یا دانش و زمان کافی برای طراحی لوگو ندارید از لوگو تایپ ها استفاده کنید و یا از طراحان فنی بخواهید برای شما یک لوگو طراحی کنند.

لوگو موشن همان طور که گفته شد معرف شما و کسب و کار شماست و نیاز اصلی یک موشن گرافیک کامل است چه در شروع و چه در پایان آن.

ارزش مزایای لوگو موشن

شاید تا به حال دیده باشید که لوگو یک برند خاص و معروف به صورت متحرک در ابتدا یا انتهای یک ویدیوی گرافیکی یا یک تیزر تبلیغاتی نشان داده می‌شود. لوگو موشنها معمولا در هر ویدیو کلیپ ، انیمیشن ، کلیپ های موسیقی ، سریال ها ، موشنگرافیک و هر نوع محتوای بصری دیگر در شروع و پایان نمایش داده می‌شوند، که این امر اهمیت استفاده از لوگو موشنها را نشان می‌دهد.

از لوگوی متحرک می‌توان در انواع ویدیوها و تیزر های تبلیغاتی و انواع موشن گرافیک ها استفاده کرد.

اما کارکرد های لوگو موشن و انیمیشنی را میتوان در موارد زیر جستجو کرد:

  • یادآوری برند در ذهن افراد
  • ذهنیت مطلوب در مخاطب
  • معرفی و شناساندن برند
  • تبلیغات کوتاه و کم هزینه
  • استفاده در تبلیغات
  • تاثیر آنی بر مخاطب
  • اعتمادسازی و جذابیت بیشتر

یکی دیگر از مزیت های مهم لوگو موشن

میتوان یکی دیگر از مزیت های مهم لوگو موشنها را انتقال پیام به مخاطب در کسب و کار شما و همچنین خدمات شما در کمترین زمان اشاره کرد. ماندگاری پیام در ذهن افراد با این روش تبلیغاتی یا همان لوگو موشنها بسیار بیشتر از روش های دیگر است ، به این خاطر که در کوتاه ترین حالت ممکن پیغام شما را به مخاطب منتقل میکند.

به این نوشته امتیاز بدید
[مجموع: 4 میانگین: 5]
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *