مطالب توسط

لوگو موشن چیست + نمونه و آموزش

لوگو موشن چیست + چند نمونه لوگو موشن و آموزش

 

لوگو موشن چیست و چرا به لوگو موشن ها نیاز دارید؟

 

 

این مقاله به نقش لوگو موشن ها در برند سازی اختصاص داده شده است.

بیایید ببینیم لوگو موشن چیست و این کار چه مزایایی برای تجارت و برند شما ایجاد می کند و چگونه می تواند به طور موثر در پیشرفت و دیده شدن برند شما کمک کند….

فن آوری های دیجیتال مارکتینگ به نوآوری هایی منجر می شوند تا زمینه طراحی به سرعت تکامل یابد. در این روند طراحان باید از تکنیک ها و دستورالعمل های جدید و به روز استفاده کنند.

امروزه موشن گرافیک یکی از روندهای پیشرو و موثر برای نشان دادن یک برند و حرفه و یا محصول می باشد. عناصر گرافیکی متحرک و یا موشن گرافیک ها با ارائه راه حل های نوآورانه تبدیل به بخش اصلی یک طراحی قدرتمند برای تبلیغ و دیده شدن برند شما شده اند.

آموزش ساخت لوگو موشن حرفه ای با افترافکت :

 

لوگو موشن ها یک سرمایه محبوب بازاریابی

لوگو موشن یک سرمایه محبوب بازاریابی و هویت برند برای شما است.

طراحان لوگو موشن حرکت آرمهای استاتیک را به چیزی جدید و منحصر به فرد تبدیل می کنند. امروزه بسیاری از برندهای معتبر به اشتراک گذاری نسخه متحرک لوگو ها در اینترنت فعال هستند. اما چرا شرکت ها روی انیمیشن لوگو سرمایه گذاری می کنند؟

بیایید دریابیم که یک لوگو موشن چه سودهایی می تواند به یک برند برساند و از کجا می تواند شروع شود.

چند نمونه موشن گرافیک ، که با لوگو موشن شروع و یا به اتمام می‌رسند :

 

 

لوگو موشن چیست ؟

یک آرم برای یک برند مانند قلب در بدن ، مانند یک هویت برای برند است. لوگو موشن شخصیت یک شرکت یا یک محصول را ارائه می دهد و نقش مهمی در یک استراتژی موفق در برند سازی را بازی می کند. یک لوگو موشن قدرتمند می تواند ارتباط را با مخاطب هدف برقرار کند و همچنین داستان یک برند را بازگو کند. اگر طراحان گرافیک کار خود را به درستی انجام دهند و یک لوگو و یا همان آرم را از یک برند بسیار مؤثر ایجاد کنند این کار به عنوان پایه و اساس یک استراتژی بازاریابی موفق عمل می کند.

فناوری مدرن فرصت های بسیار خوبی را ایجاد می کند و متخصصان در این حوزه باید از آن استفاده کنند. برای ایجاد یک نقش تازه به لوگو ، کارشناسان طراحی تصمیم گرفتند حرکت را  به لوگو اضافه کنند و لوگو موشن را خلق کنند.

لوگو در موشن گرافیک

سطح انیمیشن می تواند از حرکات ساده تا ارائه کامل فیلم کوتاه متفاوت باشد.

یک شرکت و یا طراحان موشن گرافیست می دانند که کدام نوع از انیمیشن ها را انتخاب کرده و با توجه به اهداف تجاری و همچنین نوع شخصیتی که می خواهند به مشتریان نشان دهند چه نوع انیمیشن هایی را انتخاب خواهند کرد.

امروزه ابزارهایی وجود دارند که به ایجاد گرافیک متحرک کمک بسیاری می کنند و نیز بسیار در دسترس هستند و طراحان با خیال راحت و به سرعت می‌توانند موشن گرافیک هایی با کیفیت بالا و با حرکات بسیار واقعی انیمیشن های متناسب با برند را بسازنند.

چرا یک برند به یک لوگو انیمیشن احتیاج دارد؟

به محض اینکه انیمیشن لوگو جای خود را در تبلیغات دیجیتال مارکتینگ گرفت ، بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک با طراحان این امر در تماس شدند. اما چرا اینقدر لوگو موشن محبوب شد؟

یک لوگو موشن روشی مدرن و پویا برای ارائه یک برند است. این کار می تواند پیام خاصی را برای جذب مشتری انتقال دهد. علاوه بر این، این یک راه خوب برای پیشی گرفتن از رقبا است زیرا یک لوگو موشن اصالت برند را نیز تضمین می کند.

 در اینجا لیست مزایایی را که لوگو موشن برای یک برند به ارمغان می آورد ببینیم:

یک تصویر از لوگو

لوگو موشن افترافکت – این موضوع که برخی از مارک ها لو گو موشن های مشابه دارند، به این دلیل است که  گاهی اوقات آنها می توانند رقیب هم  نیز باشند. این موارد گاهی ممکن است اتفاق بیافتد به این دلیل که برندها مجبور به استفاده از برخی عناصر مشترک در طراحی برای یک لوگو  می باشند.

برای ایجاد منحصر به فرد بودن از یک لوگو، طراحان می توانند حرکتی را اضافه کنند. یک لوگو موشن به مخاطب اجازه می دهد تخیل از کنترل خارج شود. گرافیک های اصلی همراه با جلوه های تصویری مختلف، روشی بی نظیر برای درک لوگو ایجاد می کنند.

آگاهی بیشتر از برند

بسیاری از کارشناسان می گویند که تصاویر پویا و همچنین محتوای ویدیویی بهتر از یک تصویر راکد درک می شوند و به راحتی می توان آنها را به خاطر آورد. یک لوگو موشن قدرتمند با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار می کند و توجه آنها را به طور مؤثر جلب می کند. برخی از انیمیشن ها می توانند حداکثر 10 ثانیه طول بکشند که باعث می شود شانس حفظ کردن مشتری را در مقایسه با یک نگاه کوتاه به تصویر راکد انداختن را افزایش دهد.

برداشت اول

لوگو موشن رایگان – برداشت اول از دیدن یک لوگو موشن تأثیر زیادی در چگونگی دیده شدن یک محصول دارد و این نیز فقط چند ثانیه طول می کشد تا تصمیم بگیریم چیزی را دوست داریم یا نه. از آنجا که یک لوگو اولین نماینده یک برند است، لازم است تا برای مشتریان بالقوه اولین تصویر را از برند ایجاد کند. یک لوگوی متحرک راهی مناسب برای غافلگیر کردن افراد و افزایش شانس در یادآوری برند شما است. برداشت اول و مثبت به جذب کاربران سایت کمک می کند.

برانگیختن احساسات

لوگو موشن رایگان – اکثر افراد ایده های تازه و غیرمعمول را دوست دارند و از ان استقبال می کنند و یک لوگوی متحرک روش خوبی برای غافلگیر کردن آنها است. یک انیمیشن لوگو موثر می تواند محرک هیجان، شادی و ایجاد ارتباط شود. اگر یک لوگو بتواند برخی از احساسات مثبت را برای مخاطب هدف به ارمغان بیاورد، احتمال زیادی وجود دارد که آنها یک برند را به خاطر بسپارند و آن را با نگاه مثبت به خاطر بسپارد.

سناریو مناسب برای لوگو

برای اینکه بدانید دقیقا لوگو موشن چیست اجازه دهید این توضیح را بدهیم که یک لوگو موشن می تواند به بخشی از روند روایت داستان تبدیل شود. یک انیمیشن می تواند توضیحی دقیق تر درباره ماهیت یک تجارت از آنچه که یک لوگو ثابت انجام می دهد ارائه دهد. این فیلم و یا انیمیشن به عنوان یک فیلم کوتاه کار می کند و داستانی بی نظیر از یک محصول یا یک شرکت را روایت می کند. محتوای ویدئویی می تواند به راحتی ارتباط عاطفی با بینندگان برقرار کند. علاوه بر این ، فیلم را می توان در وب به اشتراک گذاشت ، به این معنی که افراد بیشتری می توانند یک لوگو را ببینند.

نشان برند حرفه ای

لوگو موشن افترافکت – کاربران ممکن است در زمینه بازاریابی متخصص نباشند، اما می دانند روند این کار چیست. بسیاری از شرکت های معروف از جمله Google قبلاً نسخه های متحرکی از آرم های خود را به دست آورده اند و با افتخار آن را با تمام دنیا به اشتراک می گذارند. به همین دلیل است که وقتی یک برند نشان می دهد که از نوآوری ها پیروی می کند،  کاربران و یا مردم آنها را حرفه ای واقعی می دانند.

وب سایت شرکت

موشن لوگو اماده – لوگو موشن چیست و چرا برای یک وب سایت ضروری است ؟

وب سایت ها مانند یک CV برای یک شرکت هستند. حتما اطمینان حاصل شود که یک وب سایت به طور مؤثر و درست کار می کند  و بسیارحیاتی است. یک لوگو موشن خوب می تواند باعث بهبود تصویر سایت و همچنین تقویت SEO آن  در (بهینه سازی موتور جستجو) شود. بازدید کنندگان انیمیشن را تماشا می کنند و با این کار وقت بیشتری را در یک صفحه می گذرانند. این شاخص تأثیر زیادی در رتبه وب سایت در نتایج جستجو دارد.

ارائه های انیمیشنی

برندهای عمومی اغلب مجبورند لوگو موشن های مختلفی را اجرا کنند، خواه برای یک نمایش محصول یا یک نشست تجاری. با درج لوگو موشن به اسلایدها، می توانید عنصر اصالت و خلاقیت را به ارائه انیمیشنی اضافه کنید.

یک توصیه مهم

همانطور که می بینیم، لوگو موشن ها اغلب به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مؤثر استفاده می شود. این کمک می کند تا برند ها به یاد ماندنی ، آگاهی از نام های تجاری، بهبود سناریو نویسی و ایجاد یک تصویرماندگار برای یک برند کمک کند. برای کارآمدتر کردن آن ، فراموش نکنید که فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید.

برای اینکه بدانید دقیقا لوگو موشن چیست این نکته را بدانید که قبل از ایجاد انیمیشن لوگو ، اهداف تجاری شرکت را آنالیز کنید و به شخصیتی که یک برند نشان می دهد فکر کنید.

انجام تحقیقات کاربران انیمیشن لوگو باید به ترجیحات کاربران گرایش یابد.

سعی کنید کاربران را غافلگیر کنید. انیمیشن هایی بسازید که به نتیجه نهایی در ثانیه اول غیرقابل پیش بینی باشد.

آن را کوتاه بسازید. سعی کنید از یک لوگو موشن هایی پیچیده تهیه نکنید. توصیه می شود کمتر از 10 ثانیه این کار را انجام دهید.

موشن لوگو اماده – لوگو موشن افترافکت – لوگو موشن رایگان

لوگو موشن رایگان – موشن لوگو اماده – لوگو موشن افترافکت

ساخت موشن گرافیک در همدان

ساخت موشن گرافیک در همدان ساخت تیزر تبلیغاتی در همدان ، برای سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک از اینجا شروع کنید یکی از استان‌های ایران است و مرکز این استان، شهر باستانی همدان میباشد . استان همدان از لحاظ جمعیت، چهاردهمین و از لحاظ مساحت، بیست و سومین استان کشور محسوب می‌گردد . جمعیت […]

ساخت موشن گرافیک در کرمانشاه

ساخت موشن گرافیک حرفه ای در کرمانشاه برای سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی از اینجا شروع کنید ساخت موشن گرافیک در کرمانشاه ارزان و هدفمند کرمانشاه مرکز استان کرمانشاه ( کرمانشاهان ) می باشد و بزبان کردی کرمانشاهی ” کرماشان ” خوانده میشد بیشتر مردم این دیار بزبان کردی کرمانشاهی صحبت میکنند و حدود 70 در صد […]

ساخت موشن گرافیک در اصفهان

ساخت موشن گرافیک در اصفهان ، برای سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی و دیدن تعرفه ها از اینجا شروع کنید ساخت موشن گرافیک در اصفهان برای سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی و دیدن تعرفه ها از اینجا شروع کنید سفارش ساخت اختصاصی و مقرون به صرفه شهر اصفهان در منطقه‌ای جلگه‌ای که از آبرفت جویبارهای کوهستانی و […]

تبلیغات انیمیشنی و نکات مهم برای جذب مخاطب

تبلیغات انیمیشنی ملقب به موشن گرافیک

تبلیغات انیمیشنی

تبلیغات انیمیشنی ملقب به موشن گرافیک

امروزه منتشر کردن ویدیو های تبلیغاتی بسیار میتواند به رشد کسب و کار شما کمک کند و شما را مانند ویروس در سراسر وب پخش کند تا با دست به دست شدن بیشتر دیده شوید.

با پیشرفت فناوری ، تحول عظیمی در استفاده از انیمیشن در تبلیغات ایجاد شده است .

انیمیشن در اکثر روش های تبلیغاتی برای جذب مخاطب اثبات شده است زیرا می تواند گزینه بسیار مناسب و کم هزینه ای برای تبلیغات نسبت به روش های سنتی ارائه دهد و در جذب مخاطبان شما و همچنین در به خاطر ماندن در ذهن مخاطب شما موثر باشد. تبلیغات با استفاده از فیلمبرداری های واقعی می تواند بسیار گران تمام شود و در بعضی مواقع تکراری و حتی بسیار خسته کننده باشد، اما برای تولید یک انیمیشن تبلیغاتی شما فقط چند فرد خلاق و هنرمند و همچنین افرادی برای افکت گذاری صدا نیاز دارید تا یک محصول نهایی با کیفیت عالی را ایجاد کنید.

بسیاری از مشاغل به دلایل مختلفی از تبلیغات انیمیشنی و موشن گرافیک استفاده می کنند .

انیمیشن به طور کلی بیننده را جذب و سرگرم می کند و برای بینند جذابیت بالاتری نسبت به تبلیغات سنتی ایجاد می کند. زیرا به سرعت مفاهیم و موضوع را به کاربران دنیای اینترنت می رساند و برای مخاطب خسته کننده نیست. انیمیشن اغلب شامل جنبه های طنز نیز است که بیننده را برای مدت طولانی سرگرم نگه می دارد . 

پتانسیل بالا برای اشتراک گذاری

همچنین از پتانسیل بالایی برای اشتراک گذاری برخوردار است. این کار برای تبلیغ کسب و کار شما بسیار مناسب است. انیمیشن به شما این امکان را می دهد که خلاقیت بیشتری داشته باشید زیرا می توانید تقریباً هر چیزی را در انیمیشن ارائه کنید و آن را شخصی سازی کنید ، لازم نیست مانند فیلم های اکشن واقعی به واقعیت و یا موضوع واقعی بپیوندید.

نوشتن یک داستان خیالی با داستان شما نیز راهی خوب برای جلب توجه بیننده برای مدت طولانی است.



انیمیشن تبلیغاتی

انیمیشن تبلیغاتی می تواند نام تجاری شما را به خود جلب کند و دقیقاً آنچه را که می خواهید مخاطبان خود را درمورد محصول یا خدمات خود درک کنند بیان کند. انیمیشن تبلیغاتی به طور کلی از فیلم های کوتاه تشکیل شده است که به وضوح و سریع با مخاطب ارتباط برقرار می کنند و اطلاعات را به روشی خلاقانه برای یک موضوع به یاد ماندنی انتقال می دهند. انیمیشن در اکثر موارد باعث ایجاد طنز نیزمی شود که به طور کلی آن را برای بینندگان جالب می کند.

در اینجا به نقش انیمیشن در تبلیغات امروزی می پردازیم

انیمیشن تبلیغاتی قادر است کل تبلیغات محصول شما را در یک تصویر کوتاه خلاصه کند که شامل صدا و یک تصویر جذاب می شود . انیمیشن به شما این امکان را می دهد که شخصیت هایی خلق کنید که نیازی به واقع بینانه بودن نداشته باشند و دنیاهای مجازی را دور از زندگی روزمره ما تصور کنند ، به شما امکان می دهد تصور بیننده را در حالی که داستان خود را می گویید ، جلب کنید. یکی از نقش های تبلیغات انیمیشنی در تبلیغات محصول و برند این است که به بهبود ارتباط شما با مشتریان آینده کمک می کند.



همه مخاطبان ، تمام نوشته هایتان را نخواهند خواند

همه افراد صفحات شما را نخواهند خواند تا محصول شما را بشناسند ، اما بیشتر مردم یک انیمیشن تبلیغاتی جالب را مشاهده می کنند. این به شما امکان می دهد همه چیز را به سادگی و به طور کامل توضیح دهید ، درک مشتریان را بهبود بخشیده و به محصول یا برند تجاری خود اعتماد کاربران را جذب می کنید. استفاده از تبلیغات انیمیشنی به عنوان بخشی از استراتژی تبلیغاتی شما می تواند احساس مدرن شما را ارتقا بخشد ، و برند شما را مورد توجه قرار دهد. 

تبلیغات متحرک بسیار مقرون به صرفه و کم

تبلیغات متحرک بسیار مقرون به صرفه و کم هزینه و پربازدید است. هزینه کمتری برای نیروی کار وجود دارد و به طور کلی صرفه جویی زیادی در هزینه های تولید و تأخیر در زمان کمتر به وجود می آید. قبل از اینکه محصول فیزیکی در دسترس داشته باشید ، می توانید محصولات خود را با استفاده از انیمیشن پیش فروش کنید. انیمیشن به شما امکان می دهد محصولی را به مخاطبانتان نشان دهید بدون اینکه آن را در دست خود داشته باشند. انیمیشن همچنین با داشتن جلوه های ویژه ، نورپردازی و رنگ اجازه می دهد تا برای مخاطبان جذاب تر شود و مورد پسند قرار بگیرد، دستیابی به این روش تبلیغات در نوع سنتی بسیار دشوار خواهد بود.

برخی از روش هایی که امروزه در تبلیغات استفاده می شود شامل موارد زیر است:

انیمیشن تبلیغاتی کارکتری ؛ که به شما امکان می دهد شخصیتی متحرک ایجاد کنید تا محصول یا مارک خود را به نمایش بگذارد ، که می تواند از یک سخنگو و یا مجری تبلیغاتی موثر تر باشد. تبلیغات متحرک ساخته شده برای تلویزیون ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و وب سایت ها برای بهبود توانایی از طریق تلفن همراه و همچنین رایانه بسیار کارآمد خواهد بود.

اینفوگرافیک های متحرک

اینفوگرافیک های متحرک به مشاغل اجازه می دهد تا روش هایی برای آموزش کارمندان یا تهیه گزارش و اطلاعات برای ذینفعان به روشی جذاب و آموزنده ایجاد کنند. محتوای پیچیده با روشی آسان قابل فهم نشان داده می شود و مدت زمان بیشتری حفظ می شود. از این موارد همچنین می توان در ایمیل برای مشتری استفاده کرد تا اطلاعات را به روشی جالب و مورد توجه به اشتراک بگذارند. 

بیش از 40٪ از مشاغل استفاده از انیمیشن تبلیغاتی را ...

مطالعات نشان داده اند که بیش از 40٪ از مشاغل استفاده از انیمیشن تبلیغاتی را در تبلیغات سال گذشته افزایش داده اند ، بدین معنی که بیشتر و بیشتر مشاغل در حال کشف این تبلیغات انیمیشنی برای فروش ، توضیح و آموزش و نشان دادن برندشان برای مخاطب هستند.  انیمیشن تبلیغاتی خوب تولید شده باعث بهبود بازدید کنندگان سایت ، بهینه سازی موتور جستجوگر گوگل و همچنین تبدیل فروش می شود. انیمیشن تبلیغاتی مقرون به صرفه بوده و نتیجه بهتری می گیرد. چرا نمی خواهید در تبلیغات محصول و برندتان از انیمیشن تبلیغاتی استفاده کنید؟

سناریو موشن گرافیک , داستان نویسی برای موشن گرافیک

سناریو موشن گرافیک

 

متن سناریو موشن گرافیک ویدیویی بالا ( نمونه ) :

  1. برای رشد کسب و کارتون به چی نیاز دارید؟
  2. فکر کنید ، ایده های جدید داشته باشید ، خلاقیت بخرج بدید ، استراتژی داشته باشید و به دنبال راه حل ها بگردید و از مشکلات احتمالی نترسید!
  3. برای خلق یک ایده دقت کنید و جستجو کنید.
  4. خلاقیت نیاز به دانش خاصی نداره فقط کافیه ذوق به خرج بدی.
  5. برای پیاده کردن ایده هاتون برنامه ریزی کنید و با یک استراتژی عالی اجراشون کنید.
  6. با افراد مختلف مشورت کنید و با سلیقه و عقاید مختلف آشنا بشید.
  7. با رعایت همه این موارد ، بهترین خواهید بود.
  8. البته شما همیشه بهترین هستید.

( پایان سناریو موشن گرافیک )

( اگر زمان کافی برای مطالعه این متن ندارید میتوانید این فایل صوتی را گوش بدید. )


 

ساخت سناریو نیازی به …

ساخت سناریو نیازی به داشتن مهارت خاصی ندارد و سناریو نویسی فقط نیاز به نگارش و قصه جذاب دارد بعد از نوشتن برای هر قسمت از نوشته خود تصویر بسازید و بعد از آن ، آن را متحرک سازی کنید. آنقدر متن و تصویر را ویرایش کنید تا فایل نهایی شما ایجاد شود و بعد از رضایت بدست آمده شروع به صدا گذاری ها و افکت های نهایی کنید. در ادامه با توکا باشید تا چند نکته را که توانستیم تجربه کنیم را در اختیار شما قرار بدیم.

فراموش نکنید موضوع برای موشن گرافیک را شما باید ایجاد کنید و در مراحل تولید موشن گرافیک از آن بهره ببرید.

سناریو موشن گرافیک و یا همان داستان نویسی موشن گرافیک باید طوری نوشته شود که بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن ( پیشنهاد ما 1 دقیقه و حتی کمتر است ) سریع و آسان کل مطلب را به کاربر و مخاطب شما برساند.

شروع سناریو موشن گرافیک و یا همان داستان نویسی موشن گرافیک

شروع سناریو موشن گرافیک بهتر است با معرفی شما و یا برند شما ، سازمان ، فروشگاه و یا محصول … شما باشد.  شما می توانید از لوگو موشن ها استفاده کنید و یا اگر نمی خواهید شروع سناریو موشن گرافیک را با معرفی خود شروع کنید حتما حتما با مهم ترین کالا و یا خدمات خود شروع کنید.

سناریو موشن گرافیک – موضوع برای موشن گرافیک

نکات مهم برای شروع داستان نویسی موشن گرافیک

به طور مثال فرض کنید که می خواهید یک فروشگاه اینترنتی فروش پوشاک را معرفی کنید. بهتر است از یک محصول خاص فصل و یا معروف و یا مد سال شروع کنید. اجازه دهید مخاطب شما همان اول از دیدن موشن گرافیک  شما میخکوب شود و تا پایان موشن گرافیک را با تمام علاقه و اشتیاق دنبال کند. این کار باعث می شود که مخاطب همیشه به دنبال تبلیغات جدید شما نیز بیاید. در شروع سناریو موشن گرافیک سعی کنید مشخص کنید که این محصول شما چه مزیت هایی دارد مانند قیمت و هزینه ارسال که مهمترین علت خواهد بود تا مخاطب تفاوت شما را با رقبا متوجه شود. این شروع خوبی برای شما خواهد بود که در چشم مخاطب بسیار خوب و گیرا دیده شوید.

در مرحله بعد سعی کنید از داستان موشن گرافیک برای ایجاد علاقه بیشتر مخاطب به محصولات خود استفاده کنید.

خلاقیت و تبلیغات غیر مستقیم

در حال ساخت موشن گرافیک - سناریو موشن گرافیک

مراحل تولید موشن گرافیک و موضوعات مرتبط

سعی نکنید در طول سناریو موشن گرافیک فقط در مورد فروشگاه ، خدمات و یا نوع نگرش متفاوت خود با مخاطب ارتباط برقرار کنید ، سعی کنید داستان نویسی موشن گرافیک را طوری انجام دهید که به صورت غیر مستقیم به مخاطبان خود محصول و یا خدمات خود را معرفی کنید.

به طور مثال:

اگر می خواهید یک گوشی موبایل جدید را که تازه در فروشگاه خود موجود کرده اید را معرفی کنید از یک گوشی موبایل قدیمی در سناریو موشنگرافیک خود یاد کنید و کم کم به سمت محصول اصلی خود حرکت کنید. فکر کنید که یک گوشی موبایل یازده دو صفر نوکیا قبل از نمایش مدل جدید محصولات موبایل چقدر می تواند برای مخاطب جذاب و یاد آور خاطرات باشد. همین امر باعث می شود موشن گرافیک شما به اشتراک گذاری بیشتر برسد و بازدید شما برای بکار بردن این تکنیک بشدت افزایش پیدا کند.

از تولید موشن گرافیک بیش از 3 دقیقه خودداری کنید

مخصوصا اگر می خواهید کالای خاصی را تبلیغ کنید از سناریو موشن گرافیک طولانی و کسل کننده پرهیز کنید! مخاطبان خود را خسته نکنید. به عنوان مثال شبکه های تبلیغاتی تلویزیونی که یک ربع الی بیست دقیقه در ارتباط با فروش یک کفش صحبت می کنند. بشدت شما را خسته می کنند و دیگر تمایلی به دیدن ادامه موشن گرافیک را ندارند.

قسمت های پایانی سناریو موشن گرافیک – موضوع برای موشن گرافیک

قسمت های پایانی موشن گرافیک را سعی کنید با تکنیک های گرافیکی پر کنید و کمتر اجازه دهید مخاطب طرح های ثابت ببیند. از هیجان بیشتر استفاده کنید.

به طور مثال: از تخفیف ها در محصولات و خدمات خود صحبت کنید و سعی کنید اصل مطلب را در قسمت های پایانی بیان کنید.

اگر خدمات مسافرتی و یا بیمه یا حقوقی ارائه می دهید ، سعی کنید مخاطب خود را با یک سورپرایز قیمتی و یا خدماتی رایگان غافلگیر کنید.

  • به طور مثال مسافرت های کاملا اقساطی و بدون بهره
  • مشاوره بیمه و یا حقوقی یک جلسه رایگان
  • در فروش محصولات ، ارسال رایگان و خدمات بازگشتی کالا
  • در پایان سناریو موشن گرافیک و یا داستان نویسی موشن گرافیک

اگر در شروع نام برند خود را به نمایش در نیاورده اید حتما در پایان سناریو این کار را انجام دهید ، چون باعث می شود آخرین تصویر نام و یا لوگو برند شما باشد که در ذهن مخاطب باقی می ماند. از قرار دادن شماره تماس و یا آدرس در موشن گرافیک به شدت خود داری کنید.

بهترین نوع پایان یک موشن گرافیک استفاده از لوگو موشن ها است.

چند مورد که اگر موشن گراف هستید باید در ساخت و تولید موشنگرافیک رعایت کنید:

  • به هیچ عنوان از موشن گرافیک های طولانی با داستان نویسی طولانی برای موارد غیر آموزشی استفاده نکنید.
  • داستان موشن گرافیک را به سبکی طراحی کنید که با معرفی شما در پایان و یا در شروع آن باشد.
  • از تکرار بپرهیزید.
  • اگر از گوینده استفاده می کنید بخواهید تا هیجان را نسبت به موشن گرافیک طراحی شده کنترل کند.
  • اگر از گوینده استفاده نمی کنید فقط کلمات کلیدی را نمایش دهید و از توضیح نوشتاری طولانی بپرهیزید.
  • موسیقی بجای خود ، افکت گذازی بجای خود ، افکت های صوتی بعد چهارم موشن گرافیک شما خواهند بود و حتما از افکت های صوتی استفاده کنید.
  • رنگ های مرتبط با خدمات ، آموزش و یا محصول خود بکار ببرید.
  • سرعت موشن گرافیک را طوری تنظیم کنید که مخاطب نکات کلیدی را متوجه شود ، نه بشدت سریع و نه کند.
  • اگر سازنده موشن گرافیک هستید سعی نکنید از شخصیت های معروف کارتونی و یا کاریکاتورهای معروف استفاده کنید.
  • موشن گرافیک فقط نیاز به متحرک سازی المان های گرافیکی دارد تا تفاوت خود را نسبت به انیمیشن ها نشان دهد. برای ساخت موشن گرافیک بیشترین خلاقیت را از خود نشان دهید.
  • تاکید می کنیم از قرار دادن شماره تماس و یا آدرس در موشن گرافیک به شدت خود داری کنید.

موضوعات موشن گرافیک

در پایان چند پیشنهاد داریم که در مراحل ساخت و تولید انیمیشن آنها را رعایت کنید :

  • اگر تخصص کافی در اجرا و یا هزینه کافی برای سفارش موشن گرافیک حرفه ای ندارید از ساخت انیمیشن در کار خود بشدت پرهیز کنید. حرکت دادن شخصیت های موشن گرافیک اگر حرفه ای انجام نشود حرفه شما را دچار اختلال خواهد کرد. به این مورد بسیار توجه کنید.
  • تفاوت موشن گرافیک و انیمیشن را درک کنید و در مورد آن مطالعه کنید.
  • سعی کنید استفاده از عکس های واقعی در کنار المان های کارتونی خودداری کنید.
  • ساخت یک انیمیشن کامل با یک سناریو موشن گرافیک و داستان نویسی موشن گرافیک خاص و عجیب به نتیجه نمی رسد خلاصه مطلب را بیان کنید و سختگیری نکنید.
  • ماهیت اصلی یک موشن گرافیک به خلاصه گویی و مختصر بودن قدرت بیان آن است.
  • ما سعی خواهیم کرد این مطلب را به روزرسانی کنیم و نکات بیشتری را اضافه کنیم ، امید داریم که شما بهترین مسیر را در تبلیغات خود پیدا کنید و همکار ما باشید.
اگر علاقه دارید که مطالب بیشتری بدانید این مطالب را از دست ندهید :

ساخت موشن گرافی یا موشن گرافیک؟

تیزر تبلیغاتی مراحل تولید موشن گرافیک – موضوعات موشن گرافیک – موضوعات موشن گرافیک

تیزرهای تبلیغاتی و ویژگی های آن

تیزرهای تبلیغاتی – ساخت تیزر های تبلیغاتی و حرفه ای یک دلیل تأثیر گذار در جذب مشتری ، مخاطب و تأثیر گذاری بر مردم شده است.شما به عنوان صاحب یک کسب و کار و یا مدیر یک مجموعه باید بدانید که در بازارهای امروزی رقابت بسیار زیادی وجود دارد که در آن تنها برندی موفق […]

ساخت موشن گرافیک ارزان + تعرفه

ساخت موشن گرافیک ارزان ساخت موشنگرافیک با کیفیت خواسته همه اقشاری است که علاقه دارند تبلیغات خود را از طریق ساخت موشن گرافیک انجام دهد. قبل از هر چیزی باید بدانید که استفاده از تیزرهای تبلیغاتی بی کیفیت باعث می‌شود که نه تنها دیده نشوید بلکه از شما و محصولات یا خدمات شما نیز دوری […]

انیمیشن , توضیحات کاربردی انیمیشن

توضیحات کاربردی ، انیمیشن چیست ؟ توضیحی مختصر برای آشنایی با انیمیشن‌ انیمیشن‌ ها ؛ فرایند طراحی، ساخت , چیدمان و تهیه متوالی چند عکس و یا همان طرح‌های گرافیکی است که در محصولات چندرسانه ای یا مالتی مدیا و بازی‌های رایانه‌ای استفاده شده است. انیمیشن شامل بکارگیری و مدیریت تصاویر ثابت برای ایجاد شکلی حرکتی […]

ساخت موشن گرافی یا ساخت موشن گرافیک

ساخت موشن گرافی – این روزها موشن گرافیک به ابزاری مجزا و اثرگذار برای معرفی کسب و کار تبدیل شده است. کاربردهای این تکنیک بصری بنا به درخواست‌ها ، رو به پیشرفت است و با گذشت زمان به علت محبوبیت استفاده از انیمیشن ها و مورد استقبال بودن بسیار زیاد مورد استفاده قرار خواهد گرفت […]