تبلیغات در کسب و کار , بهترین استراتژی تبلیغاتی
وضعیت تبلیغات تجاری کسب و کارهای کوچک در سال 2019
تبلیغات در کسب و کار – تقریباً تمام مشاغل کوچک و بزرگ به نوعی تبلیغات خود را انجام می دهند. رسانه های تبلیغاتی دیجیتال محبوب ترین این نوع بازاریابی تبلیغاتی هستند ، اما تبلیغات سنتی مانند تلویزیون ، رسانه و رادیو هنوز هم برای مشاغل کوچک مهم است.
یک تبلیغات فروشگاهی برای مخاطبان 90٪ در خرید تأثیر می گذارد، اما آیا این تبلیغات یک استراتژی درست به نفع مشاغل بزرگ نیز است؟
ما مشاغل کوچک را با درآمد محدود و بین 1 تا 500 کارمند تعریف می کنیم ، که این مطابق با تعریف اداره تجارت های کوچک است.
تبلیغات فقط یک استراتژی بازاریابی برای مشاغل بزرگ نیست بلکه مشاغل کوچک نیز می توانند از آن بهره مند شوند.
مشاغل کوچک می توانند از تبلیغات متفاوت برای شکل دادن به استراتژی های تبلیغاتی خود استفاده کنند.
تبلیغات در کسب و کار, استراتژی های تبلیغات در شبکه مجازی, تبلیغات موثر
یافته های ما:
تقریباً (87٪) کلیه مشاغل کوچک تبلیغ می کنند.
مشاغل کوچک در رسانه های مختلف بازرایابی تبلیغ می کنند، یعنی در رسانه های اجتماعی (64٪) و آنلاین (49٪) محبوب ترین نوع تبلیغات هستند.
مشاغل کوچک هنوز در رسانه های سنتی نیز تبلیغ می کنند: تبلیغات چاپی (36٪) ، تلویزیون (22٪) و رادیو (22٪).
بیش از یک سوم مشاغل کوچک (34٪) از تبلیغات بنری استفاده می کنند.
فیس بوک (86٪) پرطرفدارترین کانال رسانه های اجتماعی است که مشاغل کوچک برای تبلیغ از آن استفاده می کنند و پس از آن یوتیوب (51٪) ، اینستاگرام (47٪) و توییتر (41٪) قرار دارند.
بیش از نیمی از مشاغل کوچک (53٪) در تبلیغات جستجوی Google سرمایه گذاری می کنند.
دو سوم از مشاغل کوچک یعنی (67٪) برنامه دارند که در سال 2019 حداقل از یک رسانه تبلیغاتی استفاده کنند.
بنابراین با این آمار تقریباً همه مشاغل کوچک برای رونق کسب و کارشان تبلیغ می کنند.
تبلیغات مشاغل کوچک: تقریباً همه (87٪) تبلیغاتی را به نوعی نشان می دهند.
تبلیغات به مقیاس تجاری و دستیابی به مشتریان بالقوه کمک می کند.
تبلیغات در کسب و کار برای مشاغل مختلف, تبلیغات با موشن گرافیک
چگونه یک تجارت تبلیغاتی را بصورت آنلاین شروع کنیم؟
وضعیت تبلیغات تجاری کوچک در سال 2019
هری چاپین ، مدیر عامل و بنیانگذار Forge Worldwide ، یک شرکت تجاری سازی در بوستون گفت: “برای کسب و کارهای کوچک ضروری است که نه تنها سطح شغلی که امروزه دارند حفظ کنند بلکه باید در شغلشان رشد کنند.”
“تعداد بسیار کمی از مشاغل توانایی جذب مشتری جدید و رشد درآمد بدون تبلیغات دارند.”
مشاغل کوچک از فرصت رشد سرمایه مشتری خود بهره می گیرند و از طریق تبلیغات دررقابت با گسب و کارهای مشابه پیروز می کنند.
به عنوان مثال : نرم افزار ، توسعه دهنده برنامه تلفن همراه در شهر نیویورک ، تبلیغ می کند تا مشتریان بالقوه این شرکت را به یاد بیاورند.
معاون خرید و فروش نیسانک خانا گفت: “فروش هر چیزی همیشه به چندین حس نیاز دارد.” “قبل از اینکه مغز شما بخواهد یک قوطی نوشابه بخرد ، احتمالاً هنگام رانندگی ، آن را در یک بیلبورد دیده اید ، یا یک تبلیغ در تلویزیون دیده اید و یا آن را در روزنامه و یا تبلیغات اینترنتی خوانده اید.
چندین اتفاق ناخودآگاه در چشم انداز های مختلف تبلیغاتی مبنی بر وجود نام تجاری شما مجدداً قابل اجرا می شود و مخاطبان را به سمت شما سوق می دهد. “
مشتریانی و مخاطبانی که با شرکتی و یا برندی در چندین رسانه تبلیغاتی مواجه می شوند، قطعا هنگام تصمیم گیری در مورد خرید نام شرکت و برند را به خاطر می آورند بنابراین اهمیت تبلیغات در رسانه ها برای شما مشخص می شود.
به نظر شما امروزه مشاغل کوچک و سنتی در رسانه های دیجیتال تبلیغ می کنند؟؟
تبلیغات در کسب و کار – مشاغل کوچک بیشتر از کانالهای سنتی از کانالهای تبلیغاتی دیجیتال استفاده می کنند.
مشاغل کوچک در رسانه های اجتماعی (64٪) و آنلاین (49٪) بر روی سیستم سنتی مانند تبلیغات چاپی (36٪) و تلویزیون (22٪) تبلیغ می کنند.
مشاغل کوچک که منابع مالی محدودی دارند از تبلیغات دیجیتالی برای هدف قرار دادن مشتریان و مخاطبان استفاده می کنند.
دن کالینز ، مدیر ارشد استراتژی GKV ، یک آژانس دیجیتال با خدمات کامل در بالتیمور می گوید: ” تبلیغات دیجیتالی و آنلاین می تواند بسیار مؤثر باشد زیرا می تواند بسیار هدفمند و در بازه های زمانی درست برای مخاطبان قابل اجرا باشد ، به خصوص اگر فقط یک مکان یا کالایی را برای یک برند خاص در نظر داشته باشید.”
با تبلیغات درست شما افرادی را جذب می کنید که در واقع به محصول و برند و یا خدمات شما علاقه مند می شوند , بنابراین با انتخاب مناسب تبلیغات دیجیتالی کسب و کار خود به رشد روز افزون برای شغلتان زدیکتر می شوید.
تبلیغات در کسب و کار را بصورت دیجیتال با ساخت موشن گرافیک با سایت توکا تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان پشتیبانی ما در ارتباط باشید.
لطفا از این مقاله هم دیدن فرمایید.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.