افزایش ترافیک سایت – از یک بازاریاب یا صاحب مشاغل بپرسید که چه چیزی را در جهان دوست دارند، احتمالاً آن ها به شما می گویند “مشتریان بیشتر”. چه اتفاقی می افتد که اغلب مشتریان در افزایش محبوبیت یک شغل تاثیر گذار هستند؟ ترافیک بیشتر و افزایش بازدید به سایت آن ها, این مورد را به وجود می آورد. روش های زیادی برای افزایش ترافیک در وب سایت وجود دارد، و در پست امروز ، ما می خواهیم به 24 مورد از آن ها بپردازیم.
از جمله چندین و مهمترین راه برای افزایش ترافیک سایت به صورت رایگان
1- برای صنعت و شغلتان تبلیغ کنید
این یکی خیلی واضح است، ما ابتدا می خواهیم به این موضوع بپردازیم. تبلیغات در رسانه های اجتماعی و نمایش تبلیغات (ساخت تبلیغات هوشمند ما را امتحان کنید!) همه روش های عالی برای جذب بازدید کننده ، ساخت نام و برند تجاری شما و افزایش بازدید سایت شما برای کاربران و مخاطبان است. استراتژی های تبلغات خود را متناسب با اهداف خود تنظیم کنید. هر تبلیغی جوانب مثبت و منفی خود را دارد ، بنابراین قبل از انجام هزینه ها برای تبلیغات ، در مورد اهداف خود برای تبلیغات با دقت فکر کنید.
آیا شما فقط ترافیک بیشتری می خواهید :
آیا شما فقط ترافیک بیشتری می خواهید ، یا می خواهید تبدیل ها را نیز افزایش دهید؟ اگر امیدوار هستید که رفت و آمد بیشتر به سایت شما منجر به فروش بیشتر شود ، باید بخشی ازاستراتژی های تبلیغ آنلاین خود را نیز به کلمات کلیدی مهم اختصاص دهید. بله، رقابت برای این اصطلاحات می تواند سخت (و گران قیمت) باشد، اما نتیجه یی که می گیرید ارزش آن را دارد که برایش تلاش کنید و وقت بگذارید.
2- اجتماعی شوید و فعال باشید
فقط تولید محتوای عالی کافی نیست که امیدوار باشیم افراد آن را پیدا کنند. شما باید فعال باشید. یکی از بهترین راه های افزایش ترافیک به وب سایت شما استفاده از کانال های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ مطالب شما است. توییتر برای پیوندهای کوتاه، پرتحرک (و وسوسه کننده) ایده آل است، در حالی که تبلیغ Google+ می تواند به سایت شما کمک کند تا در نتایج جستجوی شخصی ظاهر شوید و به خصوص در سایت های B2B موثر باشید. اگر یک شرکت محصول B2C هستید: ممکن است با سایت های اجتماعی پرطرفدارتر مانند پینترست و اینستاگرام مخاطبان بیشتری شما را پیدا کنید. در این متن توصیه های بیشتری در مورد استفاده بیشتر از بازاریابی رسانه های اجتماعی برای شما وجود دارد.
3- برای افزایش ترافیک سایت تبلیغات مختلف را امتحان کنید
علیرغم اعتقاد برخی از شما ، هیچ فرمول جادویی برای موفقیت در بازاریابی محتوا وجود ندارد. به همین دلیل، قالب محتوای خود را تغییر دهید تا آن را در حد امکان برای انواع مختلف خواننده و مخاطبان جذاب کنید ؛ برای انواع مخاطبان و گروه های سنی تبلیغ کنید.. پست های وبلاگ کوتاه تر و مناسب مبتنی بر اخبار درست و همچنین فیلم و موشن گرافیک ها ، اینفوگرافیک برای حداکثر تأثیر گذاری بسیار مناسب است.
4- عناوین مهم را بنویسید
عناوین ؛ مهمترین قسمت مطالب و متن شما هستند. بدون یک عنوان جالب، حتی جامع ترین پست وبلاگ ها نیز خوانده نخواهد شد. استاد هنر نوشتن عنوان باشید. به عنوان مثال: نویسندگان BuzzFeed و Upworth اغلب بیست عنوان مختلف را می نویسند تا در نهایت روی موردی بپردازند که بیشترین ترافیک را به سایت خود منتقل کنند، بنابراین قبل از “انتشار” محتوا با دقت فکر کنید و بهترین عنوان را انتخاب کنید.
5- برای افزایش ترافیک سایت به سئو و بهینه سازی درون صفحه ای توجه کنید
فکر کنید سئو وجود ندارد؟ دوباره فکر کنید , بهینه سازی محتوای شما برای موتورهای جستجو هنوز روشی ارزشمند و مهم است. آیا از متن alt بیشترین استفاده را می کنید؟ آیا پیوندهای داخلی با محتوای جدید ایجاد می کنید؟ در مورد توضیحات متا چطور؟ بهینه سازی برای SEO در صفحه و نوشته ها بسیار بسیار مهم و ارزشمند است و این می تواند به افزایش ترافیک ارگانیک شما کمک کند.
6- کلید واژه های بلند
آیا کلمات کلیدی مهم و پایه های کلیدی محبوب خود را یافته اید؟ الان زمان آن رسیده است که کلمات کلیدی طولانی را نیز هدف محتوای خود قرار دهید. کلمات کلیدی طولانی اکثریت جستجوهای وب را به خود اختصاص می دهند، به این معنی که اگر شما آن ها را به عنوان بخشی از جستجوی سئو خود هدف گذاری نکنید ، اشتباه کرده اید.
7- در سایت های وبلاگ نویسی پست هایی را ارسال کنید
قبل از اینکه بگویید؛ نه ، وبلاگ نویسی مهمان علی رغم آنچه ممکن است شنیده باشید، بی کاربرد نیست. ارسال یک پست مهمان در یک سایت معتبر می تواند ترافیک زیاد را به وب سایت شما افزایش دهد و به ساخت برند شما کمک کند.
8- از ارسال نظرات دیگران در وبلاگ خود بهره مند شوید
ارسال نظرات برای پست های خود یک خیابان دو طرفه است. علاوه بر ارسال نظر به وبلاگ های دیگر ، از افراد برای گذاشتن نظر برای سایت خود دعوت کنید. آنها به احتمال زیاد با نوشتن یک مقاله و یا متن سایت خود را به اشتراک می گذارند و یا بک لینک می دهند، این می تواند خوانندگان و مخاطبان جدید را به سایت شما بیاورد. فقط مطمئن باشید که شما فقط محتوای باکیفیت و اصلی را بدون لینک های نا مربوط تایید می کنید.
9- برای افزایش ترافیک سایت بک لینک ایجاد کنید
به جای تلاش برای ترغیب سایت های دیگر برای لینک به شما (یک فرایند خسته کننده و زمان گیر)، محتوایی را ایجاد کنید که بسیار با ارزش باشد. باید بیاموزیدکه چه نوع پیوندهایی تعداد زیادی مراجعه به سایت شما می رساند و نحوه دریافت آن ها چگونه است.
10- ارسال مطالب به لینکدین باعث افزایش ترافیک سایت می شود
LinkedIn ابزاری بسیار مهم برای یافتن شغل شده است. بزرگترین شبکه اجتماعی حرفه ای جهان اکنون به خودی خود یک بستر نشر ارزشمند است و این بدان معناست که شما باید به طور مرتب مطالب را به LinkedIn ارسال کنید. انجام این کار می تواند باعث افزایش ترافیک سایت شما و همچنین معروفیت نمایه شما در صنعت شما شود. خصوصاً اگر موارد مختلفی داشته باشید.
11- مطالبتان را به گوگل معرفی کنید
اجرای محتوای با کیفیت و مناسب و مرتبط با سایتتان به تنهایی باعث افزایش ترافیک به وب سایت شما نمی شود، اما پیدا کردن و ایندکس کردن صفحات شما برای ربات های موتور جستجو را آسان تر می کند. یکی دیگر از مزایای استفاده از این کار برای سئوی سایت این است که می تواند منجر به این شود که نرخ کلیک را در صفحاتتان بهبود ببخشد.
12- لینک داخلی باعث افزایش ترافیک سایت می شود
قدرت لینک داخلی محتواهای شما تنها با تعیین تعداد بک لینک ها به سایت شما مشخص نمی شود این موضوع می تواند تحت تأثیر ساختار لینک داخلی شما باشد. هنگام ایجاد و انتشار محتوا، حتماً از صحیح بودن لینک داخلی مطمئن باشید. این نه تنها به SEO کمک می کند بلکه تجربه بهتر و مفیدتری را نیز برای کاربر به دنبال می آورد؛ یعنی سنگ بنای افزایش ترافیک به وب سایت شما.
13- مصاحبه با بزرگان مرتبط با صنعت خودتان
برای مصاحبه با افراد بزرگ و قرار دادن تجربیاتشان در بلاگ سایتتان برنامه ریزی داشته باشید؟ شما تعجب می کنید، چند نفر مایل خواهند بود با شما در ارتباط باشند. برای درخواست مصاحبه با رهبران صنعت خود، ایمیل ارسال کنید و مصاحبه ها را در وبلاگ خود منتشر کنید. نه تنها شناخت نام باعث افزایش اعتبار شما و افزایش ترافیک به وب سایت شما می شود، حتی مصاحبه شونده احتمالاً محتوا را نیز به اشتراک می گذارد، و دامنه انتشار آن را گسترده تر می کند.
14- از بازاریابی ایمیل غافل نشوید باعث افزایش ترافیک سایت می شود
بسیاری از مشاغل در جذب مشتری جدید از طریق بازاریابی محتوا متمرکز شده اند و روش های سنتی تر را فراموش می کنند. بازاریابی از طریق ایمیل می تواند ابزاری قدرتمند باشد و حتی یک انفجار ارسال ایمیل نسبتاً موفق نیز می تواند منجر به افزایش چشمگیر ترافیک شود. فقط مراقب باشید که درمورد هر به روزرسانی در کسب و کار خود، مردم را با ایمیل های بیهوده بمباران نکنید. همچنین ، از قدرت بازاریابی تلفنی و ارتباط با مشتریان سابق، به ویژه از افرادی که قبلاً از محصولات یا خدمات شما لذت برده اند، غافل نشوید. یک یادآوری دوستانه در مورد یک سرویس یا محصول جدید می تواند به شما در افزایش ترافیک کمک کند.
15- مطمئن شوید که سایت شما پاسخگو است
مدتهاست که اینترنت گردی به طور انحصاری در رایانه های رومیزی انجام شده است. امروز بیش از گذشته افراد بیشتری برای دسترسی به وب از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند و اگر برای بازدید کنندگان خود این مهم را در دسترس نگذارید، در اصل به آنها می گویید که به جای دیگری و سایت های دیگری بروید. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما در انواع دستگاه ها از جمله تلفن های هوشمند کوچکتر نیز قابل دسترسی و مشاهده راحت است.
16- مطمئن شوید که سایت شما با سرعت لود می شود
آیا تا به حال این موضوع را تجربه کرده اید که برای بارگذاری یک سایت مدت ها منتظر بمانید؟ اگر سایت شما دیر لود شود ، میزان بازدید از سایت شما بسیار کم خواهد شد. اطمینان حاصل کنید که صفحات شما تا حد امکان از لحاظ فنی بهینه شده اند، از جمله اندازه تصویر، ساختار صفحه و عملکرد افزونه ها. هرچه سرعت سایت شما بیشتر شود، در جذب مخاطب موفق تر هستید.
17- ایجاد یک انجمن برای افزایش ترافیک سایت
افراد می خواهند در مورد افکارشان صحبت کنند و روی موضوعاتی که اطلاعات زیادی راجع به آنها دارند، صحبت کنند، بنابراین ایجاد یک انجمن به سایت شما راهی عالی برای شروع مکالمه و افزایش ترافیک به وب سایت شما است. یک سیستم اظهار نظر قوی را از طریق فضاهای اجتماعی مانند نظرات فیس بوک پیاده سازی کنید، یا یک انجمن اختصاصی ایجاد کنید که بازدید کنندگان بتوانند در آن ها پرسش و پاسخ داشته باشند. فراموش نکنید که مدیریت انجمن خود را برای اطمینان از رعایت حداقل استانداردهای ظاهری رعایت کنید.
18- پیشنهادات و انتقادات را در سایت های مختلف ببینید
شما حتما به طور مرتب از چند سایت مرتبط با مشاغل خود بازدید می کنید، بنابراین چرا به گفتگو و تعامل با دیگران نمی پیوندید؟ اظهار نظر لزوماً فوراً تأثیر مستقیم برای مراجعه به سایتتان ایجاد نمی کند، اما ایجاد یک نام برای خود با ارائه نظرات روشنگری و فکری در وبلاگ ها و سایت های مرتبط با شغلتان راهی عالی برای شناساندن نام شما در صنعتتان است؛ که متعاقباً می تواند نتیجه بسیار خوبی برایتان داشته باشد. با این کار ترافیک بیشتر به سایت خود هدایت می کنید. فقط به یاد داشته باشید که، مانند ارسال نظر ، کیفیت و اهمیت آن بسیار مهم است, شما باید در سایت خود با سایر افراد وارد گفتگو شوید، نه اینکه لینک های اسپم را در وب سایت های غیر مرتبط ارسال کنید.
19- داده های تحلیلی سایت خود را بررسی کنید
Google Analytics تقریباً درمورد هر جنبه ی قابل تصحیح و قابل دیدن در سایت شما، از محبوب ترین صفحات تا جمعیتی بازدیدکننده، یک منبع اطلاعاتی ارزشمند و درست در اختیار شما قرار می دهد. به داده های Analytics خود توجه کافی داشته باشید و از این اطلاعات برای آگاهی از استراتژی های تبلیغاتی و محتوایی خود استفاده کنید. گوگل آنالیتیک پست ها و صفحات محبوب شما را می تواند مورد بررسی قرار دهد. اطلاعات بازدیدکنندگان را بررسی کنید تا ببینید چگونه ، از کجا و درچه زمان هایی ترافیک و بازدید به سایت شما می آید.
20- در رسانه های اجتماعی فعال باشیدزیرا باعث افزایش ترافیک سایت می شود
فقط اشتراک گذاری محتوا از طریق کانال های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام و…. کافی نیست؛ شما باید به طور فعال در جوامع اجتماعی نیز شرکت کنید. حساب کاربری توییتر دارید؟ باید با هشتگ های مربوطه در بحث گروهی بپیوندید. آیا مخاطبان شما نظرات خود را در پست های فیس بوک شما می گذارند؟ به سوالات پاسخ دهید و با خوانندگان خود وارد رابطه و تعامل شوید. هیچ چیز مردم را سریعتر از استفاده از رسانه های اجتماعی به سایت شما راهی نمی کند. از رسانه های اجتماعی همانطور که در نظر گرفته شده استفاده کنید و در واقع با طرفداران خود در تعامل و گفتگو باشید.
21- برای افزایش ترافیک سایت محتوای ویدیویی را در استراتژی محتوای خود بگنجانید
محتوای مبتنی بر متن همیشه خوب و مناسب است، اما فیلم و ویدیو می تواند در جذب بازدید کنندگان جدید و جذاب تر کردن سایت شما یک سرمایه با ارزش و ماندگار باشد. داده ها نشان می دهد که ماندگاری اطلاعات برای مطالب بصری و ویدیویی نسبت به متن بطور قابل توجهی بیشتر است، به این معنی که بازاریابی ویدیویی راهی عالی برای جلب توجه و نگه داشتن توجه مخاطبان شماست و باعث افزایش همزمان ترافیک به وب سایت شما می شود.
22- در مورد رقیبان خود تحقیق کنید
اگر از نرم افزاری مانند BuzzSumo استفاده نکرده اید تا رقبای خود را بررسی کنید، در یک نقطه ضعف قرار دارید. این سرویس ها عملکرد اجتماعی سایت ها و مطالب خاص را جمع می کنند تا بتوانند نگاه ویژه ای به موضوعات مرتبط داشته باشند و از همه مهمتر، در رسانه های اجتماعی اطلاعاتی را که مردم در حال خواندن هستند (و درباره آنها صحبت می کنند) و از آن نوع محتوا تقلید می کنید را شناسایی می کنند.
23- میزبان وبینارها و ورک شاپ ها باشید
مردم عاشق یادگیری هستند و وبینارها راهی عالی برای انتقال فکر شما به مخاطبان شما هستند. همراه با یک کمپین تبلیغاتی موثر اجتماعی، وبینارها راهی عالی برای افزایش ترافیک و بازدید به وب سایت شما هستند. یک هفته یا بیشتر از قبل ایمیل بفرستید، و همچنین یادآوری “آخرین فرصت برای ثبت نام” برای مخاطبانتان آن ها را خوشحال می کند. در مرحله بعد مطمئن شوید که ارائه های خود را بایگانی کرده و وبینارهای خود را به طور گسترده از طریق رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید.
24- در کنفرانس ها و نمایشگاه ها شرکت کنید باعث افزایش ترافیک سایت میشود
هر صنعتی که در آن کار می کنید، احتمالاً حداقل یک یا دو و حتی بیشتر, کنفرانس و نمایشگاه مهم مرتبط با تجارت شما را دارد. حضور در این رویدادها ایده بسیارجالب و خوبی است؛ صحبت کردن و شنیدن نظریات همکارانتان در مورد کارتان ایده بسیار بهتری نیز است. حتی مشارکت در زمینه صحبت کردن در حد مناسب، یک راه عالی برای ایجاد تعامل با رهبران فکری و مرتبط و به دست آوردن توجه قابل ملاحظه ای برای سایت شما است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.