محتوای ویدیویی

محتوای ویدیویی

استراتژی بازاریابی محتوا چیست؟

محتوای ویدیویی- استراتژی بازاریابی محتوا – با افزایش هزینه های مرتبط با بازاریابی رسانه های جمعی، افزایش رقابت در دسته‌بندی محصولات یا خدمات، روند رکود اقتصادی، شرکت ها به دنبال گزینه های جایگزین برای بازاریابی و تبلیغات محصولات خود هستند.

استراتژی بازاریابی محتوای ویدیویی- بازاریابی  این نوع محتوا مطمئناً در صدر آنها است.

چند دلیل وجود دارد که استراتژی بازاریابی محتوای ویدیویی مورد علاقه بازاریابان است؛ یکی مقرون به صرفه و دوم افزایش روزافزون اینترنت و تلفن های همراه که دسترسی به محتوا را در هر کجا آسانتر می کند.

برخی از رسانه‌هایی که از طریق آن‌ها می‌توان محتوای بازاریابی را انجام داد، از طریق تبلیغات در روزنامه‌ها و مجلات، وب سایت ها، ایمیل، خدمات پیام کوتاه در تلفن همراه، رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ نویسی و ستون های مهمان در سایت‌های مختلف است.

با جهانی شدن دسترسی به اینترنت، مردم تمایل دارند اطلاعات و داده هایی را با استفاده از موتورهای جستجو که معمولاً به عنوان “Googling” خوانده می‌شوند با توجه به محبوبیت عظیم موتور جستجوگر Google، جستجو کنند.

در اینجا مجموعه‌ای از 9 نمونه از بهترین نمونه های بازاریابی محتوا برای مبتدیان وجود دارد …

متداول ترین رسانه برای دسترسی به مخاطبان، وب سایت شخصی شما است. در اینجا چند مرحله برای بهینه سازی وب سایت برای به دست آوردن نتایج بهتر برای محتوای خود آورده شده است.

ایجاد یک وب سایت خوب:

گرفتن تبلیغات از گوگل برای گرفتن اطلاعات و ورود در وب سایت شما و اولین برداشت همیشه بهترین گزینه است. این روند اکنون به سمت طراحی مینیمالیستی با محتوای اصلی در بالا و مرکز با تبلیغات موشن گرافیک یا تبلیغات درستون‌های فرعی است. کمتر درهم و برهم بودن در صفحه اصلی و طبقه بندی واضح از بخش‌ها بهتر است.

طراحی وب سایت خوب به اندازه کیفیت خوب محتوا مهم است.

طراحی مجدد محتواها هر 2 یا 5 سال:

اکثر شرکت‌ها دارای وب سایت‌هایی هستند که حداقل پنج یا ده سال قدمت دارند و برای حفظ مخاطبان خود باید تغییرات و تنوع مطالب را ایجاد کرد و توسط تیم خود کافی است تغییرات خوبی ایجاد کنید.

طراحی مجدد وب سایت یک امر پرهزینه است.

به گفته نیل پاتل؛ کارشناس بازاریابی، بین کیفیت محتوا، نحوه درک خوانندگان (مصرف کنندگان) از آن و برند به عنوان یک اصل کل، شکاف وجود خواهد داشت. در دوره قبل از تلفن‌های هوشمند، وب سایت‌ها بیشتر توسط خوانندگان در دسک تاپ و لپ تاپ دیده می‌شدند. بنابراین، محتوا و طراحی بیشتر به صورت افقی‌تر دیده می‌شد اما با محبوب‌تر شدن تلفن‎های هوشمند، باید یک سایت موبایل وجود داشته باشد که در طراحی بسیار عالی باشد و سایت اصلی نیز باید موبایل باشد که امکان پیمایش عمودی را فراهم می آورد.

تهیه نسخه پشتیبان از محتوا:

اتفاق بدتر این است که خرابی سایت به وجود بیاید و برای اطمینان از ایمن بودن محتوای شما، میزبان وب باید به صورت دوره ای از نسخه پشتیبان تهیه کند یا افزونه‌های مقرون به صرفه مانند BackupBuddy در دسترس هستند که نسخه ای از تمام محتوای ایجاد شده را تهیه می‌کنند. ممکن است در درایو، درایو خارجی یا در ابری‌ها ذخیره شود.

محتوا به دو بخش پایگاه داده و فایل‌های استاتیک تقسیم می‌شوند. بانک‌های اطلاعاتی شامل صفحات، نظرات، پست‌ها‌، داده‌ها و غیره هستند.

محتوای ویدیویی- ایجاد مطالب  مفید و قانع کننده:

وقتی صحبت از استراتژی بازاریابی محتوا می‌شود اطمینان حاصل کنید که محتوا برای مخاطبان جذاب بوده و فقط به مارک‌ها یا محصولات متمرکز نشده بلکه اطلاعات مفیدی در مورد نحوه استفاده از محصولات، نکاتی برای بهبود عملکرد محصول، ایمنی و موارد مرتبط دیگر…… دارد.

مسائل به گفته Scott Sims، بنیانگذارBuzzlogix، بهتر است در هنگام ایجاد محتوا فرمول CURVE را در نظر داشته باشید. CURVE مخفف کنجکاوی، فوریت، اهمیت، ارزش و درک درست است.

ایجاد personas خریدار:

غالباً شرکت‌ها محصولات یا خدمات خوبی دارند اما هیچ ایده‌ای از مخاطب هدف و اطلاعات موردنیاز خود ندارند. از این رو برای ایجاد personas خریدار یا افراد که ویژگی‌های خریدارانی که در ذهن دارید می‌پردازد. بدون شناخت مخاطب، امکان ایجاد محتوای مورد نظر خود وجود ندارد.

این امر به درک جهان بینی آن‌ها، توسعه محصولات و خدمات بهتر کمک می‌کند. این امکان را به شما می‌دهد تا مکان‌هایی را پیدا کنید که مشتریان آینده نگر وقت خود را سپری می‌کنند و به تبلیغ محتوا از طریق کانال‌های بازاریابی مناسب کمک می‌کنند.

محتوای ویدیویی-نیازهای مخاطبان را درک کنید:

درک نکات (مشکلی که برطرف شده و یا نیازهای آن‌ها را حل می‌کند) مشتری آینده نگراست و رسیدگی به آن‌ها در محتوا حائز اهمیت است. روزنامه‌ها، مجله‌ها ستون‌هایی را برای حل موضوعات خاصی دارند که خوانندگان با آن روبرو هستند و می‌تواند نقطه شروع خوبی برای درک مشکلات پیش روی مصرف کنندگان باشد. Quoraمکانی است که متخصصان درمورد موضوعات مختلفی سوالات خود را ارسال می‌کنند و از افرادی که مایل به صحبت درباره آن هستند پاسخ می‌گیرند.

رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و گوگل پلاس همچنین می‌توانند سکوهای ایده آل برای راه اندازی سؤال در مورد مسائلی باشند که مشتریان با آن روبرو هستند. Qeryz نرم افزاری است که به تنظیم مینی مصاحبه‌ها و قرار دادن آن‌ها در وب سایت یا وبلاگ کمک می‌کند.

مباحث محبوب را که خوانده شده و به اشتراک گذاشته اید مورد توجه قرار دهید:

اگر تجارت شما املاک و مستغلات است، کلمات کلیدی را که ایده دارید برای نوشتن و ارسال به BuzzSumo شناسایی کنید. در این مقاله مقالات برتر که خوانده شده، به اشتراک گذاشته شده و در مورد آن‌ها اظهار نظر شده است.

این نشان می‌دهد که مردم به این مباحث علاقه مند هستند و این نشان می‌دهد که اگر مقالات بهتری داشته باشیم یا دیدگاه جدیدی در این مباحث ارائه دهیم، می توانند مورد استقبال قرار بگیرند. هنگامی که موضوعات برتر در حوزه محصول یا مارک تجاری خود را درک کرده اید، به فکر تولید محتوای قانع کننده با فرمول CURVE باشید.

محتوای ویدیویی- از وب سایت برای ارائه خدمات خود به مشتری استفاده کنید:

وب سایت باید مکانی باشد که مشتریان بتوانند دیدگاه های خود را در مورد مسائل منتشر کنند، برای نوشتن پیشنهادات یا مشکلات خود، در تعامل و به اشتراک بگذارند. داشتن شماره رایگان، ایمیل و آدرس مراکز خدماتی و سؤالات متداول.

از محتوای خوب برای بازاریابی باید استفاده شود تا به همان اندازه که تمایل به جذب مصرف کنندگان جدید بالقوه به سمت شما دارند، درگیر و در ارتباط با  آن مشتریان موجود نیز حفظ شوند. مشتریان موجود چشم انداز مناسبی برای خریدهای مکرر هستند.

وب سایت ها و وبلاگ ها باید برای به اشتراک گذاشتن نظرات در مورد محصول و مارک ها و …… به انجمن های خوبی تبدیل شده اند.

محتوای ویدیویی- فضایی که یک محتوای برتر را  که می تواند بفروشد ایجاد کنید:

محتوای-ویدیویی- از محتوای رایگان می توان برای جذب مخاطیان جدید استفاده کرد اما مخاطبان موجود ممکن است علاقه مند به خواندن مطالب با کیفیت باشند حتی اگر به هزینه اشتراک نیاز داشته باشد که می تواند برای پرداخت برای  نویسندگان استفاده شود.

اکنون روش هایی برای بهبود استراتژی بازاریابی محتوا از طریق وبلاگ‌ها آمده است:

وبلاگ‌ها راهی بهتر برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر هستند:

محتوای ویدیویی- وبلاگ ها از قالب صلب سخت به عنوان مقاله روزنامه یا ستونی در وب برخوردار نیستند. این اجازه می دهد تا نویسنده نظرات و مسائل خود را بیان کند و نظرات خوانندگان را بگیرد. برای مثال: اگر شرکت شما در حال توسعه برنامه بر روی یک سیستم عامل منبع باز است، منطقی است که در مورد مزایای فن آوری منبع باز بنویسید. وبلاگ‌ها همچنین در موتورهای جستجو رتبه بهتری دارند. یک بخش وبلاگ جداگانه را می توان در خود وب سایت ایجاد کرد و یا از سیستم عامل‌های رایگان ارائه شده توسط blogger.com ، Tumblr و wordpress.com می توان برای ایجاد محتوا استفاده کرد و در بسترهای توییتر، فیس بوک و لینکدین برای دسترسی بهتر به اشتراک گذاشت.

استفاده از تصاویر و اینفوگرافیک‌ها و موشن گرافیک‌ها برای خوانایی بهتر:

محتوای ویدیویی- همیشه بهتر است تصاویر، اینفوگرافی‌ها را برای مکمل مقاله داشته باشید زیرا این امر می‌تواند باعث افزایش کیفیت و درک موضوع مورد بحث شود. طول مقاله همچنین برای بهتر شدن در موتورهای جستجو بسیار مهم است. تحقیقات نشان می دهد مقالات با 2000-3000 کلمه بیشتر در نتایج جستجو در صدر قرار می‌گیرند.

وبلاگ نویسی مهمان:

محتوای ویدیویی- به غیر از وب سایت‌ها و وبلاگ‌های خود، می توانید در وب سایت‌های دیگری که محتوای مرتبط با محصول یا صنعت خود را ارائه می‌دهید، یک وبلاگ نویس مهمان باشید.

برای مثال در بازاریابی محتوا، اگر تجارت شما ساخت تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک است، این وبلاگ می‌تواند در مورد چگونگی پیشرفت‌های اخیر در ساخت موشن گرافیک‌ها و نرم افزارهای آن که باعث افزایش عملکرد طراحان می‌شود ارائه شود.

برای اینکه افراد بتوانند محصولات مربوط به آنچه را که می نویسید جستجو کنند، لازم نیست که نام تجاری شما در آن ذکر شود، گرچه می توانستید خود را به عنوان نماینده یک شرکت ساخت تیزر تبلیغاتی معرفی کنید.

برای ساخت موشن گرافیک و سفارش ساخت تیزر‌های تبلیغاتی با کارشناسان توکا در ارتباط باشد.

به این نوشته امتیاز بدید
[مجموع: 1 میانگین: 5]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *