موشن گرافیک هالووین

موشن گرافیک هالووین – هالووین چیست ؟

موشن گرافیک هالووین

هالووین چیست – موشن گرافیک هالووین – ساخت موشن گرافیک هالووین

برای سفارش ساخت موشن گرافیک هالووین از اینجا شروع کنید.

هالووین یک تعطیلات محبوب پاییزی است که در بسیاری از کشورهای جهان مشاهده می شود ، گرچه سنت های هالووین ممکن است در سراسر جهان متفاوت باشد، اما پایان اکتبر و آغاز نوامبر برای مدت زمان طولانی جشن های مهمی بوده است.

هالووین یک تعطیلات محبوب پاییزی است

به محض شروع فصل پاییز ، برنامه ريزي براي بهترين تعطيلات سال آغاز مي شود. مهمانی ها برنامه ریزی می شوند و خانه ها باید با عنكبوت ها ، شیاطین و زامبی هایی كه از زیر حیاط جلوی خانه بیرون امده اند تزئین شوند. البته آب نبات هایی که که باید از سخاوتمندترین همسایگان در شب 31 اکتبر – از هالووین به دست می آید نیز دور از ذهن نیست.

بله ، اگر تاکنون حدس نمی زنید ، هالووین یکی از روزهای مورد علاقه مردم در سال است. برای کسانی که نمی دانند ، هالووین یک تعطیلات پاییزی محبوب و البته کمی ترسناک است که در بسیاری از کشورهای جهان مشاهده می شود.

تاریخچه هالووین

2000 سال پیش ، انگلستان مکان بسیار متفاوتی بود و بخش اعظمی از سلتهای پرستش گر طبیعت و سنت های درویشی عرفانی در آنجا سکونت داشتند. این گروه از مردم اسرارآمیز در بیشتر مناطق شمال اروپا زندگی می کردند ، اما سرانجام با گسترش امپراتوری روم به جزایر انگلستان رانده شدند. سال جدید سلتس ها که از اول نوامبر آغازمی شود، روز قبل – 31 اکتبر – با یک جشن بسیار مهم به نام سامهین مشخص شده است.

Samhain به افتخار پایان تابستان

( هالووین چیست )Samhain به افتخار پایان تابستان  و شروع فصل سرما جشن هایی برگزار می کرد. این گذار بین تابستان و زمستان یک روز مقدس بود، زیرا اعتقاد بر این بود که ارواح مردگان توانستند در آن روز مقدس عالی و خاص به دنیای زنده ها برگردند.

برای سفارش ساخت موشن گرافیک هالووین از اینجا شروع کنید.

موشن گرافیک هالووین

هالووین چیست – موشن گرافیک هالووین – ساخت موشن گرافیک هالووین

برخی از روایاتی که سلت ها در جشن Samhain خود گنجانده بودند عبارت است از آتش سوزی بزرگی برای جلوگیری از آزار و اذیت  ارواح شیطانی و احترام به خدایان سلتی ، و همچنین با پوشیدن لباس های وحشی و ماسک های ترسناک با این موجودات مقابله می کردند . Samhain قوی ترین  روز برای “جادو” بود ، که شامل توانایی گفتن آینده مردم و برقراری ارتباط با موجودات مرده بوده است.

Halloween به این معنی است

هالووین به این معنی است که Samhain در 31 اکتبر توسط سلتس ها جشن گرفته شده است ، و در این روز همه افراد با پوشش های عجیب و غریب به ترتیب در اول و 2 نوامبر جشن می گرفتند. All Saints Day گاه با نام دیگری به نام All-Hallows شناخته می شد ، بنابراین روز قبل از آن به عنوان All-Hallows Eve معروف شد که به تدریج به هالووین تغییر یافت.

هنگامی که موج قدرت و تأثیر معنوی به سمت مسیحیت و به دور از بت پرستی تغییر کرد ، این دوره تعطیلات در پایان اکتبر و آغاز ماه نوامبر به طور گسترده ای به عنوان هالووین معروف شد. Samhain مقدس است و مورد توجه برخی از کشور های جهان ، به ویژه کسانی که ریشه های سلتیک یا اعتقادات بت پرستی دارند.

چرا سنت های هالووین اینقدر غیر معمول هستند؟

هر تعطیلی که به طور گسترده در سراسر دنیا انجام می شود ، دارای سنت های خاصی است که ممکن است برای افراد خارجی کمی عجیب به نظر برسد و هالووین نیز از این قاعده مستثنی نیست.  Hallows Eve شامل لباس پوشیدن های ترسناک ، تزیین کدو به شکل عجیب و همچنین درخواست آب نبات از غریبه است. گفته می شود ، همه سنت های هالووین را می توان به گذشته و جشن های پاییزی ردیابی کرد.

برای سفارش ساخت موشن گرافیک هالووین از اینجا شروع کنید.

لباس پوشیدن به شکل عجیب در این روز  به این دلیل است که از Samhain ها تبعیت شود ، زیرا  آن ها در پوست و ماسک حیوانات لباس می پوشیدند. از آنجا که مرز بین دنیای واقعی و دنیای روح بسیارنزدیک بود ، اعتقاد بر این بود که شیاطین و ارواح پیاده این مسیر را تا زمین طی می کنند. با لباس پوشیدن مانند این موجودات فوق طبیعی،  می توان در صورت مواجه شدن با یک دیو واقعی “در خیابانها در این مسیر ” ایمن بود. ارتباط  دنیای زنده  و ارواح به همین دلیل است که بسیاری از لباس های هالووین هنوز طبیعت ترسناک ، شیطانی و یا فوق طبیعی هستند. در دهه های اخیر ، لباس پوشیدن به عنوان شخصیت ها و افراد مشهور مختلف از فرهنگ پاپ ، و همچنین لباس های خنده دار یا هوشمندانه ، به همان اندازه قابل قبول و عادی شده است.

یک ترفند در این روز برای کودکان و نوجوانان این است که ، به خانه های همسایگان و دوستان خود می روند تا از آنها آب نبات دریافت کنند ، شاید غیرمعمول ترین روش تعطیلات باشد. در قرون وسطی ، این به عنوان “راهنمایی” شناخته می شد ، که در آن کودکان و بزرگسالان لباس خود را مبدل می کردند ، به خانه های دیگر می رفتند و در ازای پول یا غذا ، ترانه / دعا می خواندند.

جشن هالووین دقیقا کجاست؟

اگرچه گرفتن آب نبات رایگان و لباس پوشیدن مانند هیولاهای ترسناک ممکن است به نظر برسد که جذابیت جهانی دارد ، اما هالووین فقط در ایرلند ، انگلیس ، ایالات متحده و کانادا به طور گسترده برگزار می شود. با ظهور جهانی شدن جشن ها هالووین و سنت های آن به جهانیان پخش شده است ، بنابراین کسانی هستند که آن را در کشورهای دیگر جشن می گیرند ، اما صرفاً به صورت تفریح و به ندرت با سنت های اصلی تعطیلات پیوند خورده اند.

برای سفارش ساخت موشن گرافیک هالووین از اینجا شروع کنید.

در مکزیک ، آمریکای لاتین و سایر کشورهای اسپانیایی زبان

در مکزیک ، آمریکای لاتین و سایر کشورهای اسپانیایی زبان – که بسیاری از آنها عمدتا کاتولیک هستند و سنت های مسیحی را رعایت می کنند – تعطیلاتی به نام Dia de Los Muertos (روز مردگان) از 31 اکتبر تا 2 نوامبر برگزار می شود. کودکان برای دعوت از ارواح بچه های مرده برای بازگشت آنها محراب می سازند. در اول نوامبر ، Dia de Los Inocentes All Saints Day ، اعتقاد بر این است که ارواح بالغ برای بازگشت به سرزمین زندگی دوباره برمی گردند. در واقع ، در تاریخ 2 نوامبر ، خانواده ها برای یک جشن مقدس به مزار قبرهای بستگان خود می روند و با تهیه غذا ، گل ، موسیقی ، داستان و خاطرات ، تعطیلات را با عزیزانشان می گذرانند.

نتیجه نهایی

هالووین چیست:

به عنوان یکی از قدیمی ترین تعطیلات جهان، هالووین همچنان تصور ترس و وحشت را برای  بزرگسالان و کودکان به تصویر می کشد و تاریخ طولانی ، پیچیده و غالباً بحث برانگیز در پشت تکامل هالووین وجود دارد. از یک جشنواره مقدس گرفته تا بهانه ای  عجیب وغریب برای گرفتن آب نبات از درب خانه ها. اما یک چیز را می توان در مورد این تعطیلات گفت: این یک یادآوری سالانه است که ما می توانیم به یاد داشته باشیم که باید به گذشتگان و سنت هایشان احترام گذاشت.

موشن گرافیک چیست بیشتر آشنا شوید !

برای سفارش ساخت موشن گرافیک هالووین از اینجا شروع کنید.

به این نوشته امتیاز بدید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *