موشن گرافیک آموزشی

اشتباهات در وردپرس , موشن گرافیک آموزشی

موشن گرافیک آموزشی

موشن گرافیک آموزشی – ورد پرس به عنوان یک CMS قدرتمند، برای افرادی که تازه می‌خواهند با وردپرس اولین وب سایت خود را راه اندازی کنند بسیار مناسب است و به شدت پیشنهاد می‌شود. نیازی به داشتن دانش فنی و نوشتن کد برای کاربران نیست، مدیریت SEO یا بهبود موتورهای جستجو بسیار آسان است. با این وجود، چند اشتباه متداول بین بسیاری از مبتدیان در وردپرس وجود دارد.

در حقیقت، صادقانه بگوییم، این اشتباهات نه تنها توسط مبتدیان انجام می‌شود بلکه بعضی مواقع افراد آشنا به وردپرس هم این اشتباهات را انجام می‌دهند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که در اینجا 6 اشتباه معمول (مبتدی) را در وردپرس را یادآوری کنیم.

1- عدم تغییر مناسب پیوندها

یکی دیگر از اشتباهات در وردپرس تغییر آدرس صفحات است.

خوب است قبل از شروع استفاده از WordPress در مورد پیوندهای ارتباطی یا همان آدرس بندی صفحات وب سایت شما خوب فکر کنید. پیوندهای همیشگی (نامی که قبلاً به آن داده شده است) به معنای دائمی بودن است. بنابراین، پس از تنظیم آن‌ها، دیگر نباید آنها را تغییر دهید.

مثل آدرس همین صفحه که در آدرس بار مرورگر خود میبینید!

اما اگر تصمیم دارید پیوندها را تغییر دهید:

آدرس‌های اینترنتی شما تغییر خواهد کرد. این بدان معناست که موتورهای جستجو دیگر نمی‌توانند پست‌های شما را پیدا کنند، زیرا موتورهای جستجو پیوند قدیمی شما را فهرست کرده‌اند. بازدیدکنندگان که از طریق موتورهای جستجو به سایت شما می‌آیند با پیغام خطایی در سایت شما مواجه می‌شوند و می‌گوید پست یافت نشد. پیام خطای 404 بدنام.

در هنگام تصمیم گیری در مورد ساختار پیوند، گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید. با این حال، در بیشتر موارد، ساده‌ترین مورد فقط با ٪/ post٪٪ / برای URL دوستدار SEO کافی است.

2-فراموش کردن به روز رسانی افزونه ها

موشن گرافیک آموزشی – اما به روزرسانی افزونه ها، افزونه ها و خود وردپرس از مهمترین کارهایی است که شما به عنوان یک مالک سایت باید انجام دهید. به روزرسانی‌ها نه تنها ویژگی‌های جدید را به همراه می‌آورند بلکه اغلب اوقات اشکالات و مشکلات امنیتی را برطرف می‌کنند. اگر بروز رسانی‌ها را به موقع انجام ندهید احتمال هک شدن شما بالا می‌رود.

3-داشتن پلاگین‌های خیلی زیاد

موشن گرافیک آموزشی, بهترین موشن گرافیک- یکی دیگر از اشتباهات در وردپرس استفاده بیش از حد از افزونه‌ها است.

بیش از پنجاه هزار پلاگین در مخزن وردپرس موجود است، بنابراین گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید. که باعث می‌شود شما برای هر چیز کوچکی یک افزونه نصب کنید. که این کار اشتباه است. پیشنهاد می‌کنیم کد نویسی‌های معمولی را یاد بگیرید تا نیاز به  نصب هر افزونه‌ای نداشته باشید. مخصوصا css و html.

موشن گرافیک آموزشی , بهترین موشن گرافیک

موشن گرافیک آموزشی

موشن گرافیک آموزشی – اگر بیش از اندازه از افزونه ها استفاده کنید:

موشن گرافیک آموزشی – نه تنها مجبور خواهید بود تمام این افزونه‌ها را به روز نگه دارید بلکه خطرات دیگری نیز وجود دارد. خیلی از افزونه‌ها که کارهای فانتزی انجام می‌دهند احتمالاً سایت شما را کند می‌کنند، این بدان معنی است که عاقبت سایت شما ممکن است به یک وب سایت آهسته ختم شود. بنابراین، قبل از نصب افزونه جدید، با دقت ارزیابی کنید.

از نظر فنی، یک افزونه می‌تواند کل سایت شما را پیچیده کند. بنابراین فقط به تعداد افزونه‌ها مربوط نمی‌شود بلکه در مورد افزونه‌ای که به سایت خود اضافه می‌کنید نیز دقت کنید و تحقیق و تحقیییق.

برای بهبود سئو سایت خود موشن گرافیک بسازید. آنلاین motiongraphics.tookaa.ir

4- عدم ایجاد تم کودک هنگام ایجاد تغییرات child theme

هنگام نصب وب سایت وردپرس خود برای اولین بار، یکی از مضامین پیش فرض وردپرس را دریافت می کنید و شاید این موضوع متناسب با نیاز شما نباشد.

بهتر است قبل  از شروع به تغییرات بر روی قالب خود اطمینان داشته باشید که تغییرات بر روی child تم انجام می‌شود نه بر روی قالب اصلی!

به این علت که شما بعد از هر بار بروز رسانی قالب اصلی مجبور می‌شوید تمام تنظیمات را مجددا انجام دهید و در بعضی از مواقع کار بشدت مشکلی خواهد بود.

5- حذف محتوا به روش اشتباه ( اشتباهات در وردپرس )

یکی از شایع ترین اشتباهات هنگامی رخ می‌دهد که سایت خود را راه اندازی می‌کنید ، ممکن است بخواهید پست یا صفحه‌ای را حذف کنید.

با این حال، از آنجا که موتورهای جستجو سایت شما را فهرست بندی کرده‌اند، محتوای حذف شده در سایت شما باعث بروز اررور 404 صفحه می‌شود:

صفحه یافت نشد. بنابراین، مطمئن شوید که صفحات در سایت خود را به روشی صحیح پاک می‌کنید. با Yoast SEO Premium این مشکل برای شما حل می‌شود.

6-عدم حذف محتوای پیش فرض ( اشتباهات در وردپرس)

با نصب وردپرس، وردپرس یک “صفحه نمونه” و “سلام جهانی” Hello World را برای شما ایجاد می‌کند. اطمینان حاصل کنید که صفحه نمونه پیش فرض را از طریق فهرست صفحه‌ها و ارسال “سلام جهانی” از طریق فهرست پیام ها حذف کنید. مانند هر یک از این وب سایت‌ها نباشید که تغییرات معمولی وردپرس را فراموش می‌کنند.

موشن گرافیک آموزشی – این اشتباهات را نکنید!

  • فراموش نکنید که وردپرس یک cms محبوب است و همیشه سیستم‌های محبوب خطر پذیری بیشتری هم دارند چون بیشترین کاربران را به خود جذب می‌کنند و مخصوصا هشدار ما برای شما است که تازه پا به دنیای وردپرس گذاشته اید.
  • هر افزونه ای را نخرید و یا نصب نکنید مخصوصا ما ایرانی‌ها که دسترسی راحتی به مارکت های امن نداریم.
  • گول ظاهر فروشگاه‌های به ظاهر مردمی و امن را نخورید همان افزونه‌ای کرک شده ونال را به شما باقیمت‌های عجیب به فروش می‌رسانند.
  • قبل از خرید هر نوع افزونه‌ای نام اصلی آن را در گوگل جستجو کنید؛ میبینید که به راحتی انواع قیمت آن را پیدا خواهید کرد.
  • دانش کدنویسی خود را در css و html افزایش دهید تا ظاهر سایت شما متفاوت باشد و نیاز به نصب هر افزونه‌ای نداشته باشید.
  • فراموش نکنید که حتما wp-login.php خود را مخفی کنید یا همان wp-admin معروف.
  • نام پسوند دیتا بیس وردپرس را هنگام نصب تغییر دهید و از wp_ استفاده نکنید.
  • سعی کنید سرور خود را به کلادفلر cloud flare متصل کنید تا امنیت بیشتری داشته باشید. البته اگر سرور شما ایرانی نباشد.
به این نوشته امتیاز بدید
[مجموع: 1 میانگین: 5]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *