آیکون در موشن گرافیک

آیکون در موشن گرافیک

آیکون

آیکون در موشن گرافیک ، آیکون ها محبوبترین سمبل ها برای نمایش اهداف مختلف اپلیکیشن ها هستند.

مردم جهان آیکون ها را میشناسند

آیکون ها زبان بصری جهان هستند و نیازی به یادگیری زبان خاص ندارند. و دلیل آن این است که توسط کاربران مختلف دنیا قابل درک هستند.

بنابر این دیگر نیازی نیست برای فهماندن مطلب یا مطالبی به افراد مختلف با زبان های مختلف از چند زبان استفاده کنید و فقط کافی است از آیکون ها که شهرت زیادی هم دارند استفاده کنید.

یادگیری یک نماد

آیکون – البته بعضی اوقات مردم به مدت زمان بیشتری برای به خاطر سپردن و یادگیری یک نماد یا همان آیکون به جای اضافه کردن لغت جدید به دایره واژگان و زبان خود نیاز دارند. معمولا این مساله در مورد مفاهیم و فناوری های جدید که در دنیا بوجود می آید ، نیاز است کاربران با آن آشنا شوند تا بتوانند به سادگی از آن استفاده کنند.

در مقایسه با نوشته و متن

در مقایسه با نوشته و متن، تصاویر و همچنین تصاویر متحرک این توانایی را دارند که چشم ما را سریعتر و برای مدت زمان طولانی تری تحت تاثیر قرار دهند. این به این معنی است که کاربران معنا و مفهوم پشت یک آیکون را سریعتر از متن و نوشته ها رمزگشایی و درک می کند.

آیکون ها در موشن گرافیک

آیکون ها به همین علت سادگی در ساختار مفهومی آنها شیرین ترین طرح ها برای استفاده در تیزر ها هستند و بیشترین استفاده را برای بیان یک موضوع پیچیده دارند.

به عبارتی استفاده از آیکون ها به جای نوشته های طولانی همراه با انیمیشن ها و موشن گرافیک تاثیر بشدت زیادی بر روی کاربر و مخاطب شما دارد.

آیکون ها پذیرفته شده اند

نیازی به این ندارید که بخواهید برای رساندن پیامی خاص به مخاطبان خود از مسیرهای مشکل و یا نوشته های طولانی استفاده کنید. مردم آیکون ها را دوست دارن ، تفاوت سنی هم وجود ندارد و برای همه افراد آشنه و پذیرفته شده هستند.

پیشنهاد میکنیم

حداقل چند ثانیه از آیکون موشن ها استفاده کنید تا بتوانید بهتر بر روی کاربران خود تاثیر گذار باشید.

به این نوشته امتیاز بدید
[مجموع: 3 میانگین: 5]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *