افزایش بازدید
افزایش بازدید

افزایش بازدید – احتمالاً  این موضوع را شنیده اید که رسانه های اجتماعی می توانند, به جذب بیشتر افراد به وب سایت شما کمک کنند. اما آیا شما هنوز هم در تلاش هستید تا نکته نحوه افزایش ترافیک وب سایت از طریق رسانه های اجتماعی را بدانید؟ در سایت توکا ، ما ترکیبی از تاکتیک ها را برای تردد روزانه به وب سایت و وبلاگ شما  را مورد بررسی قرار می دهیم.

پنج روش مؤثر

 در زیر، پنج روش مؤثر را برای دسترسی به کانال های رسانه های اجتماعی خود برای هدایت بازدیدهای بیشتر ، گردآوری کرده ایم.

1- اطمینان حاصل کنید که آدرس سایت شما قابل مشاهده است

افزایش بازدید – تقریباً در هر شبکه اجتماعی یک نقطه مشخص یا چندین نقطه برای اشتراک گذاری وب سایت خود دارید. اطمینان حاصل کنید که آدرس وب سایت یا آدرس اینترنتی سایت شما در بخش های نمایه شما قابل مشاهده است. این نه تنها به شما و نمایه های شما مشروعیت می بخشد، بلکه بازدید کنندگان شما را نیز به مرحله بعدی خود راهنمایی می کند تا به  بخش های مختلف وب سایت شما مراجعه کنند.

2- پست های خود را برای افزایش بازدید به اشتراک بگذارید

هر بار که یک پست وبلاگ می نویسید، آن را در کانال های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. این امر به بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ، تعامل و البته به بیشتر شدن افراد در مشاهده پست های شما کمک بسیاری می کند. بسیاری از مشاغل یک بار بلاگ را در توییتر به اشتراک می گذارند. با این وجود ، در توکا توجه می کنیم که پست های وبلاگ همیشه و به طور مداوم به اشتراک گذاشته می شوند و ما آنها را در طول سال چندین بار در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله Facebook ، اینستاگرام و آپارات به اشتراک می گذاریم.

فراموش نکنید:

که تمام پیام های ارسال شده از طرف مخاطبان را بررسی کنید تا ببینید کدام یک از روش ها درست انجام شده است. برای افزایش بازدید از ردیابی UTM استفاده می کند.  UTM مخفف ماژول ردیابی Urchin است و برچسب های کوچکی هستند که برای پیوند دادن اطلاعات به Google Analytics به پیوندها اضافه شده اند. این برچسب های ردیابی, به شما امکان می دهد ببینید که ترافیک از کجا می آید و چگونه رفتار می کند. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد انجام این کار برای خود کسب کنید.

3-مراجعه به سایت خود را برای مخاطبان در دسترس قرار دهید

برای افزایش بازدید در سایتتان آیا در رسانه های اجتماعی خود برای مخاطبان سؤال  طرح می کنید؟ برای پاسخ به سوالات, آن ها را به سایت خود ارجاع دهید.

به عنوان مثال:

  • آنها می پرسند: “زمان کاری شما چه ساعت هایی است؟” شما آن ها را به صفحه تماس خود ارجاع دهید.
  • آنها می پرسند: “آیا شما این محصول را دارید؟” پیوند به صفحه محصول خود را به اشتراک بگذارید.
  • آنها می پرسند: “آدرس شما کجاست؟” آنها را به آدرس قرار گرفته شده در سایت خود هدایت کنید.
  • آنها می پرسند: “آیا می توانید به من برای حل این مشکل کمک کنید؟” آنها را به صفحه پشتیبانی خود بفرستید.

شما این ایده را از سوالات کاربران می گیرید ، خلاقانه فکر می کنید و قادر خواهید بود افراد را به به سایت خود بفرستید و محصولات بیشتر خود را به آن ها معرفی کنید.

4- راه‌های تماس با مخاطبان خود را برای افزایش بازدید باز بگذارید

افزایش بازدید – بعد از تعامل مردم با پروفایل های اجتماعی شما ، باید بدانید چگونه آن ها را راهنمایی کنید؟ به بازدید کنندگان خود اطلاع دهید که از چه را ه هایی  می توانند با شما ارتباط برقرار کنند. برخی از CTA های متداول عبارتند از: “اکنون بازدید کنید” ، “نظر در زیر پست” و اشتراک گذاری در ” شبکه های مختلف رسانه های اجتماعی دارای دکمه هایی برای این CTA ها هستند.

5- پروفایل‌های اجتماعی خود را بهینه و بروز کنید

درست همانطور که با وب سایت خود روی SEO تمرکز می کنید ، باید آن را برای پروفایل های اجتماعی خود در نظر بگیرید. برای افزایش بازدید اطمینان حاصل کنید که درباره صفحات و بیوگرافی های شما پر از کلمات کلیدی مرتبط است و سعی کنید هر بخش را مرتب و منظم کنید تا مطالب صحیح و با دقت بیشتر را در شبکه های اجتماعی خود منتشر کنید.

به این نکته بیشتر توجه کنید:

قرار دادن پیوندها در رسانه های اجتماعی ، سئو وب سایت شما را نیز تقویت می کند. با پیوند دادن به سایت خود از طریق کانال های رسانه های اجتماعی ، لینک های باکیفیت را به سایت خود ایجاد می کنید؛این نتیجه مهمی از بهینه سازی پروفایل اجتماعی است.

افزایش بازدید و ترافیک وب سایت از طریق رسانه های اجتماعی!

استفاده از رسانه های اجتماعی برای شناخت برند شما بسیار مناسب  و مورد اهمیت است و همچنین می تواند باعث افزایش عمده ترافیک وب سایت شما نیز شود و این نکته  مهمی در جذب مخاطب برای سایت شما می باشد. برای شروع استقبال از بازدیدکنندگان جدید به وب سایت خود ، فقط کافی ست با یکی از نکته های بالا شروع کنید.

افزایش بازدید سایت تاثیر بسیار زیادی در موفق شدن کسب و کار آنلاین شما دارد.

برای افزایش مخاطبانتان و دیده شدن بهتر و بیشتر از طریق طرح شتاب دهنده توکا در سایت به کسب و کارتان در دنیای آنلاین رونق دهید.

به این نوشته امتیاز بدید
[مجموع: 2 میانگین: 5]
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *