موشن گرافیک خارجی

موشن گرافیک خارجی

چرا موشن گرافیک مهم است؟

طراحی و تولید موشن گرافیک برای جذب مخاطب

موشن گرافیک خارجی- این مقاله در مورد تیزرها و جنبه های مختلف استفاده از انیمیشن ها در رابط های کاربر، اختصاص داده شده است.

اصطلاح “انیمیشن” ، که در حوزه های مختلف فعالیت های انسانی بسیار پرطرفدار است، منشأ باستانی و به نوعی عاشقانه دارد. این واژه از واژه لاتین anima به معنای “هوا ، روح” سرچشمه می گیرد و در بیشتر موارد روند اضافه کردن زندگی و روح به اشیاء را قبل از هر چیز از طریق حرکت تعریف می کند.

بنابراین ، انیمیشن فرآیند ایجاد توهم حرکتی است که از زمان های بسیار قدیم شروع شده است وقتی مردم سعی داشتند توهم حرکات را در حکاکی ها یا نقاشی ها نشان دهند و از طریق کارتون های انیمیشن به طور گسترده ای در سراسر دنیا رواج پیدا کرده اند, این  کار افق های جدیدی را برای هنرمندان گشود و زمینه جدیدی از کار را با تصاویر و ایجاد حرکت در آن ها به وجود آورد.

چرا بای

انیمیشن نیز به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای تعامل

امروزه انیمیشن نیز به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای تعامل موفق ، جایگاه ویژه خود را در طراحی رابط کاربری کسب کرده است. از آنجا که مردم بیشتر موجودات بصری هستند، نیروی پشت تصویر که ارزش هزار کلمه را دارد به کمک انیمیشن بیشتر می شود.

با رشد سریع انیمیشن ها دستگاه های تلفن همراه محبوبیت و تنوع بیشتری پیدا کرد و این امکان را فراهم می کند تا فرآیندهای سریع و آسان برای رابط های کاربری, قابل لمس و در دسترس باشد. بنابراین ، انیمیشن راهی بسیار قدرتمند است که محصول را ساده ، واضح ، روشن و کاربر محور می سازد و در نتیجه تجربه کاربری مثبتی را ارائه می دهد.

موشن گرافیک خارجی و نمونه موشن گرافیک خارجی و تبلیغات در توکا

انیمیشن ابزاری بسیار انعطاف پذیر و چند منظوره است که نیازهای کاربران مختلف را برآورده می کند. به طور کلی ، با توجه به تجربه عملی ما در زمینه کار با رابط برای وب سایت های مختلف و برنامه های کاربردی تلفن همراه  و وب سایت ها، می توانیم چندین گروه کاربردی از انیمیشن را در UI تعریف کنیم:

  • انیمیشن و موشن گرافیک فعالیت و پویایی ایجاد می کند
  • انیمیشن و تیزرها مسیر روند و پیشرفت را نشان می دهد
  • انیمیشن های توضیحی و آموزشی
  • انیمیشن ها و موشن گرافیک های تزئینی

موشن گرافیک خارجی – این راهی برای تبدیل سریع و واضح تعامل برای کاربر و جلب توجه بیشتر می شود.

 انیمیشن توضیحی

موشن گرافیک خارجی- در آموزش های مختلف و راهنماهای ابزار  بسیار رایج است، و امروزه در واقع پتانسیل و کارایی آنها بسیار گسترده  نیز شده است. از طریق جزییات، کاراکترها ، آیتم های مصور یا متن هایی که می توانند در مورد چگونگی استفاده از برنامه ، اعلان های متنوعی را به کاربران ارائه دهند.

همچنین انیمیشن ها آموزشی از این نوع می تواند کاربران را در نگاه اول مجذوب کنند. فراهم آوردن قابلیت استفاده محصولات با حجم زیادی از اطلاعات که از طریق آن کاربر باید با سرعت, موردی را که برای رسیدن به اهدافش ضروری است پیدا کند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بنابراین، آن ها می توانند موارد قابل استفاده و مطلوبیت محصول را افزایش دهند.

موشن گرافیک خارجی – انیمیشن تزئینی

این نوع انیمیشن امروزه اغلب با هدف ایجاد طراحی رابط کاربری اصلی استفاده می شود که جذاب و مورد توجه کاربر و مخاطب خواهد بود. انیمیشن های تزئینی رابط های کاربری را زنده می کنند، می توانند جزئیات جالبی را ارائه دهند که ویژگی های تعامل موفقیت آمیز را ارائه می دهد و باعث می شود تصویر کلی جالب تر باشد. انیمیشن های تزئینی می توانند به روشی مناسب برای توجه کاربران ارائه شوند. با این حال ، آنها باید از نظر حفظ کاربران در طولانی مدت با دقت مورد بررسی قرار گیرند.

از مزایای اساسی موشن گرافیک رابط کاربری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت استفاده برای وب و اپلیکیشن ها
  • تعامل راحت و آسان
  • توانایی انجام چندین عملکرد همزمان
  • پتانسیل بالای سرعت بخشیدن به فرآیندهای تعاملی مخاطبان
  • بازخورد واضح برای کاربر و ایجاد انتظارات لازم

همه موارد ذکر شده در بالا می تواند عوامل قانع کننده ای برای استفاده از انیمیشن برای اپلیکیشن یا وب سایت به نظر برسد، اما در عمل باید در اعمال تیزرها و طراحی برای کسب و کارتان بسیار دقیق برخورد کنید و با یک تیم حرفه ای این کار را انجام دهید.

امیدواریم اطلاعات در این مقاله مفید واقع شوند. طبق معمول ، مطالب جدید و بروزرسانی می شوند….

موشن گرافیک خارجی و نمونه موشن گرافیک ها را در  سایت توکا ببینید. برای سفارش ساخت موشن گرافیک و دیدن نمونه کارها با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

به این نوشته امتیاز بدید
[مجموع: 2 میانگین: 5]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *