افزایش تبلیغات در سایت

افزایش تبلیغات در سایت

افزایش نمایش تبلیغات- افزایش نمایش تبلیغات در وب سایت- برای بسیاری از وب سایت ها، درآمد تبلیغاتی تنها منبع درآمد برای سازندگان محتوا است، به این منظور که دیدن و کلیک بر روی تبلیغات برای خوانندگان  و کاربران می تواند بسیار آسان باشد. با این حال، این یک حقیقت تاسف آور است که بسیاری از تبلیغاتی که در وب نمایش داده می شوند، حتی وقتی تبلیغ در مقابل مخاطب باشد، توسط مخاطبان دیده نمی شود و کلیکی روی آن انجام نمی گیرد.

اگرچه ناشران محتوا کنترل چندانی در مورد نمایش تبلیغات به بازدید کنندگان ندارند، اما کارهایی که صاحبان وب سایت می توانند انجام دهند تا افزایش بازدیدها و تبلیغات زیاد شوند در این مقاله آورده شده است.

برای افزایش نمایش تبلیغات یک مطالعه جدید از گوگل نشان داد:

یک مطالعه جدید از گوگل نشان داد که بیش از نیمی از تبلیغات نمایش داده شده  در وب سایت ها توسط مخاطبان مورد بررسی قرار نمی گیرد. اگر عادلانه قضاوت کنیم، این موضوع در مورد تبلیغات در هر رسانه ای می تواند صادق باشد. افراد به تبلیغی که در تلویزیون مشاهده می کنند توجه نمی کنند اما هر تبلیغی را در یک مجله می خوانند.

در اینصورت، بی اعتمادی عمومی نسبت به تبلیغات تنها بخشی از مشکل است. بسیاری از تبلیغات به دلیل مسائلی که صاحبان وب سایت می توانند کاهش دهند نادیده گرفته می شوند. گزارش گوگل چندین مورد از این موارد را بیان می کند. در اینجا سه ​​کار وجود دارد که صاحبان وب سایت می توانند انجام دهند تا تبلیغاتی که در وب سایت ها ارائه می کنند بیشتر نمایان شود، این امر باعث تقویت بازدیدها و کلیک بیشتر می شود.

  • موقعیت درست تبلیغات:

افزایش نمایش تبلیغات- مانند یک روزنامه، احتمال زیاد مشاهده یک آگهی در بالای صفحه (یعنی قبل از آنکه کاربر به خود تبلیغ بپردازد) است. اگرچه این بدان معنا نیست که بهترین قسمت بالای صفحه است.  اما موقعیتی که بیشترین بازدید را مشاهده می کنید، دقیقاً بالای صفحه است. این ممکن است به این دلیل باشد که آن منطقه معمولاً حتی در حالی که خواننده برای خواندن بخشی از زیرعنوان ها را می خواند، مشاهده می شود. طبق این مطالعه، میانگین نرخ مشاهده برای تبلیغات نشان داده شده در بالای صفحه برابر 68 درصد است در حالی که نرخ تبلیغات پایین تر برابر 40 درصد است. این بدان معنا نیست که صاحبان وب سایت نباید تبلیغات را در قسمت های پایین تر نمایش دهند.

  • از تبلیغاتی  با فرمت عمودی بیشتری استفاده کنید:

این مطالعه نشان داد که آگهی هایی با جهت گیری عمودی؛ بیشترین میزان مشاهده را دارند. این  موضوع مربوط به روشی است که نماهای آگهی محاسبه می شوند. نمایش تبلیغات عمودی هنگامی رخ می دهد که بیش از 50 درصد پیکسل های تبلیغاتی برای یک ثانیه در صفحه نمایش باشند. آنها این داده ها را از مرورگر دریافت می کنند. به این ترتیب ناشر برای تبلیغات قرار داده شده در یک صفحه شارژ نمی شود اما هرگز در قسمت قابل مشاهده مرورگر قرار نمی گیرد.

افزایش نمایش تبلیغات- قانون One Second / 50 درصد باعث می شود که تبلیغات عمودی نرخ بازدید بالاتری داشته باشند. یک تبلیغ عمودی (یا حداقل نیمی از آن) حتی در حالی که خواننده در صفحه پایین می رود، در  صفحه نمایش می ماند. به همین ترتیب ، ممکن است تبلیغات در جهت افقی در بالای صفحه مشاهده نشوند، زیرا خوانندگان برای رسیدن به محتوای اصلی عجله دارند.

افزایش تبلیغات در سایت

  • مخاطبان را افزایش نمایش تبلیغات در صفحه نگه دارید:

افزایش نمایش تبلیغات- وقتی نمایش تبلیغات کلیک می شود، فقط محتوای تبلیغ اهمیتی ندارد. بزرگترین کاری که صاحبان وب سایت می توانند برای بهبود درآمد تبلیغاتی خود انجام دهند ایجاد محتوایی است که افراد را در این صفحه به اندازه کافی طولانی نگه می دارد تا تبلیغات بتوانند جادوی خود را انجام دهند. ممکن است افراد در عصر مدرن نسبت به تبلیغات بی تفاوت باشند، اما اگر تبلیغی را برای چیزی که دوست دارند ببینند روی آن کلیک می کنند. صاحبان وب سایت وظیفه انتشار مطالبی را دارد که خوانندگان را در یک صفحه به اندازه کافی طولانی نگه می دارند تا این اتفاق بیفتد. گاهی با ایجاد محتواهای ویدیویی و موشن گرافیک ها و حتی محتوای صوتی  و پادکست ها می توانید مخاطب را بیشتر جذب کنید.

طبق گفته های گوگل برای افزایش نمایش تبلیغات چه باید کرد

طبق گفته های گوگل، سایت هایی که بالاترین میزان مشاهده تبلیغ را دارند با موضوعات؛ سایت مرجع، انجمن های آنلاین و سایت هایی درباره بازی و اخبار های گیم بودند. این قالب های سایت هستند که توجه کاربر را به خود جلب می کنند. از طرف دیگر، سایت های مرتبط با چیزهایی که مردم به سرعت در حال جستجوی موضوعاتی مانند، غذا و نوشیدنی، اخبار یا سایت های املاک و مستغلات هستند، از میزان بازدید بسیار کمتری برخوردار بودند. البته این آمار کلی و جهانی می باشد و فقط نسبت به قرار گیری تبلیغات در صفحات و جلب مخاطب برای کلیک بر روی تبلیغات در سایت ها است.

برای وب سایت هایی که به درآمد تبلیغاتی متکی هستند تا بتوانند در این زمینه ماندگار باشند، تنظیم مناسب و درست تبلیغات تقریباً به اندازه یک استراتژی موثر SEO برای تولید درآمد از تبلیغات مهم است. همانطور که مطالعه از گوگل نشان می دهد، روش هایی وجود دارد؛ که طراحی وب می تواند به مدیر وب سایت که به بازدید کنندگان برای کلیک بر روی تبلیغات نیاز دارد کمک کند یا به آن آسیب برساند.

از نکات فوق استفاده کنید ( افزایش نمایش تبلیغات)

از نکات فوق استفاده کنید تا مطمئن شوید سایت شما تمام تلاش خود را برای نگه داشتن مخاطب در سایت انجام می دهد تا تبلیغات  در آن باعث کلیک شود. همانطور که گوگل در گزارش خود نتیجه گیری می کند ، “با درک عواملی که باعث مشاهده بیشتر تبلیغات  در سایت می شود، ناشران می توانند سایت های خود را برای به حداکثر رساندن بازدید ها، ارتقا دهند.”

برای راهنمایی در مورد آنچه تبلیغ کنندگان می توانند انجام دهند تا تبلیغات خود را بیشتر ارزشمند کنند، این مقاله را نیز مطالعه کنید.

سفارش ساخت موشن گرافیک برای تبلیغات کسب و کارتان و نگه داشتن مخاطب در سایت و افزایش میزان بازدید ها با کارشناسان ما در توکا در ارتباط باشید.

ساخت موشن گرافیک بهترین راه تبلیغات و آسان ترین را برای دیده شدن در دنیای اینترنت است.

برای مشاوره با ما در ارتباط باشید و نمونه های موشن گرافیک با موضوعات کسب و کارتان  را در این صفحه مشاهده کنید.

افزایش نمایش تبلیغات با ساخت موشن گرافیک برای جذب مخاطبان

به این نوشته امتیاز بدید
[مجموع: 3 میانگین: 5]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *