ساخت موشنگرافی

ساخت موشنگرافی

ویدیو مارکتینگ video marketing – ساخت موشنگرافیک

ساخت موشنگرافی – ویدیو مارکتینگ یا Video Marketing نامی است که برای تبلیغات ویدیویی ( تیزر تبلیغاتی ) از آن استفاده میشود ، که یکی از تکنیک های بازاریابی ویدیویی استفاده از انیمیشن ها است ، استفاده از تکنیک موشن گرافیک امروزه بسیار زیاد در بین کسب و کارهای مختلف مرسوم شده است ، که دلایل مختلفی برای استفاده از موشنگرافیک و انیمیشن ها وجود دارد که بازاریابان و مدیران کسب و کارهای مختلف را به سمت خود جذب می کند.

ما چند دلیل برای استفاده از این نوع تکنیک تبلیغاتی را برای شما آورده ایم :

  •  به سادگی هرچه تمام میتواند اهداف و یا کلیت کار شما را به تصویر کشیده و معرفی کند.
  •  مناسب برای معرفی محصولات و حتی آموزش استفاده از آن محصول.
  •  یک ابزار پرقدرت برای معرفی نرم افزار ها ، اپلیکیشن ها و روش کار با آنها.
  •  مزیت عالی موشن گرافیک استفاده آن در کنار ویدیو های فیلمبرداری شده در محیط واقعی است.
  •  توانایی آموزش مباحث آموزشی ، فرهنگی هنری ، رویدادها و … داراست.
  •  میتوانید با استفاده از تصاویر متحرک به معرفی افراد ، گروه ها و … بپردازید.

معایب بازاریابی ویدیویی

تبلیغات نیاز به سرمایه زیاد دارد مخصوصا اگر بخواهید از طریق فیلمبرداری در محیط واقعی این مسیر را طی کنید ( به معنای استفاده نکردن از انیمیشن ) ، شرکت ها و سازمان های بزرگ برای راه اندازی ویدیو مارکتینگ نیازمند پرسنل آموزش دیده و تجهیزات هستند و از همه مهم تر خلاقیت در هنر ساخت تیزر های تبلیغاتی ! پس میتوان به طور خلاصه گفت ، معایب استفاده از فیلمبرداری برای ساخت تبلیغات و هرنوع دیگر ویدیو مارکتینگ به طور خلاصه هزینه بالا ، مهارت استفاده از تجهیزات و پرسنل است که باید برای آن چاره ای کرد که فقط چاره آن استفاده از انیمیشن ها و یا همان تیزرها است.

شرکت های بازاریابی ویدیویی در ساخت ویدیو تبلیغاتی ( تیزر موشن گرافیک )

اگر نخواهید هزینه ای برای خرید تجهیزات و استخدام پرسنل دهید ، بهترین راه شما کمک گرفتن از شرکت هایی است که در زمینه ساخت تیزر های تبلیغاتی فعالیت می کنند. و یا بهتر بگوییم باید هزینه بازاریابی ویدیو ماکتینگ را به شرکت های فعال در این حوزه بپردازید که باز هم برای شما هزینه بر خواهد شد. پس باید چکاری انجام داد که بهترین کیفیت را به همراه هزینه کم در پروژه های ویدیویی داشته باشید. اجازه دهید در ادامه راهکاری را برای شما مطرح کنیم.

راهکار جایگزین برای شما

راهکار کم هزینه و مفید برای شما استفاده از موشن گرافیک در ویدیو مارکتینگ بجای استفاده از فیلمبرداری ، چیدن دکور صحنه و … است ، دلایل آن کاملا واضح است که میتوان به چند مورد آن اشاره کرد:

  • 1- بسیار کم هزینه است.
  • 2- نیاز به هزینه فیلمبرداری و چیدن دکور صحنه و بازیگر ندارد.
  • 3- تجهیزات خاصی نیاز ندارد.
  • 4- زمان تکمیل پروژه بسیار کوتاه است و سرعت شمارا در تبلیغات افزایش میدهد.
  • 5- برای هر سنی انیمیشن ها قابل درک است که این مورد بشدت برای شما مفید خواهد بود.
کاربرد  ویدیو مارکتینگ در ساخت موشن گرافیک

به طور مثال فرض کنید یک فروشگاه اینترنتی دارید ، می‌توانید ویدیو های آموزشی و انیمیشن تبلیغاتی محصولات خود را در فروشگاه آنلاین در کنار محصولات خود قرار دهید و یا میتوانید در کنار آن یک وبلاگ آموزشی ایجاد کنید، این ویدیوها را در آنجا قرار دهید و به فروشگاه خود متصل کنید. کاربران وب سایت شما با دیدن ویدیو ها بیشتر ترغیب به خرید آن محصول میشوند و احتمال فروش محصولات در فروشگاه اینترنتی شما افزایش ملموسی پیدا خواهد کرد.

چرا از موشن گرافیک استفاده کنیم ؟

ساخت موشنگرافی – بازاریابی ویدیویی در هر کسب و کاری مخصوصا در کشور ما با مشکلات هزینه ای روبرو است و بخصوص استارتاپ ها که هزینه راه اندازی تا رساندن آن به موفقیت پرهزینه است. متاسفانه خیلی از کسب کارهای کوچک به علت محدود بودن سرمایه اولیه توجه زیادی به تبلیغات نمی کنند و همین امر باعث شکست آنها می شود. به طور کلی اگر بخواهیم بگوییم که بهترین راه برای رساندن یک استارتاپ به موفقیت فقط دیده شدن از طریق تبلیغات است ، اما چه نوع تبلیغاتی مفید خواهد بود که هم کم هزینه باشد و هم بیشترین تاثیر را بر روی بیننده بگذارد و باعث شود از خدمات و محصولات شما استفاده کنند؟ جواب ما به شما استفاده از ساخت موشن گرافیک در تبلیغات است. به چند دلیل که تعدادی از آن را میتوانید در زیر مطالعه بفرمایید:

  •  مردم ما دیگر علاقه ای به نوشته های طولانی ندارند و بیشتر به سمت عکس ها جذب میشوند ، حال اگر آن عکس متحرک باشد بیشترین بازدید و تاثیر را خواهد داشت.
  •  همه انیمیشن های دوست داشتنی و پر هیجان را میپسندند.
  •  موشن ها نسبت به تیزر های تبلیغاتی واقعی و فیلمبرداری شده کم هزینه تر هستنند.
  •  سخت ترین و پیچیده ترین مطالب را میتوان به وسیله ساخت موشنگرافی و انیمیشن های کوتاه برای مخاطبان تشریح کرد.
  •  دیدن این نوع ویدیو مارکتینگ برای همه سن سالها جذاب و دیدنی است.

ساخت موشنگرافی

بازاریابی ویدیویی را از کجا باید شروع کرد؟

اولین قدم برای ساخت موشن گرافی

پیشنهاد میکنیم در اولین قدم برای سازمان و خدمات خود برای یک بازاریابی ویدیویی قدرتمند یک تیزر معرفی و یا همان موشن گرافیک معرفی برند و خدمات بسازید ، برای بهتر دیده شدن و حرفه ای جلوه دادن خود از لوگو موشن بهره ببرید تا بهتر دیده شوید.

دومین قدم

در مرحله دوم ببینید که بهترین خدمات و یا محصولات شما چیست و یا در آینده پس از راه اندازی پروژه ای که بر روی آن سرمایه گذاری کرده اید میخواهید چه نوع محصول و یا خدماتی را عرضه کنید ، برای آن ویدیو مارکتینگ را شروع کنید و تبلیغات خود را در شبکه های اجتماعی گسترش دهید.

سومین قدم

مرحله سوم باید به تصویب خدمات و یا محصول شما در دید مشتری بپردازد پس بهتر است برای خدمات و محصول خود یک تیزر تبلیغاتی با هدف نگهداری مشتری بسازید تا همیشه در ذهن ها بمانید. ما در این مطالب سعی کرده ایم کلی گویی کنیم تا با حداقل آشنایی در این دنیای جذاب قدم بگذارید. وب سایت توکا با چندین سال سابقه درخشان در حوزه دیجیتال مارکتینگ و بخصوص در موضوع صحبت ما ، ویدیو مارکتینگ میتواند همراه و پشتیبان شما دراین حوزه باشد و با بهترین قیمت و کیفیت شما را یاری کند تا بتوانید هرچه بیشتر به کسب و کار خود قدرت رشد و دیده شدن بدهید. ممنون که همراه ما هستید و ما را انتخاب کرده اید.

ساخت موشنگرافی

کسب اطلاعات بیشتر

از همین امروز کمپین خود را برگزار کنید

ساخت موشنگرافی

ویدیو مارکتینگ چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور کامپیوتر ها ، طرح های گرافیکی متحرک بیش از گذشته جای خود را در دل مردم جا کرده است و رفته رفته علاقه مردم باعث شده است که شرکت های کوچک و بزرگ و صاحبان مشاغل بیشتر جذب ساخت موشنگرافی برای تبلیغات خود شوند! امروزه طرح های گرافیکی متحرک به اندازه ای پیشرفت کردند که در فیلم های سینمایی حرف اول را میزنند. موشنگرافیک در یک کلمه به معنی رساندن لپ کلام به مخاطب در زمانی کوتاه از طریق ساخت طرح های گرافیکی متحرک کوتاه یا همان موشنگرافیک است. موشنگرافیک متحرک سازی نماد ها و اشکال هندسی است که باعث ایجاد هیجان در بیننده و در نتیجه جذب به هدف و خدمات شما میشود.

پیشنهاد میکنیم برای کسب و کار خود یکبارهم که شده از این تکنیک موشن های تبلیغاتی استفاده کنید. نتیجه خوبی برای شما خواهد داشت ، همچنین بهترین تکنیک برای معرفی شما در شبکه های اجتماعی همین مدل موشن های تبلیغاتی است. تیزر تبلیغاتی گویای خلاصه ای از محتوای اصلی یک برند ، فیلم ، سریال یا یک محصول است ، به شدت تیزر های تبلیغاتی بر روی مخاطبان تاثیر گذار است. بیایید با همدیگر بهترین را بسازیم که با این کار بهترین بودن کسب و کار یا برند خود را به مخاطبان و کاربران خود نشان دهید.

تفاوت آن با انیمیشن

ساخت موشنگرافی – انیمیشن بیشتر جنبه داستانی و طولانی تری دارد و غالبا محتوای خود را از طریق داستان به بیننده منتقل می کند اما موشن گرافیک بیشتر با تکیه بر تصویر و عناصر بصری و گرافیکی از جمله فرم، رنگ، بافت و ترکیب بندی و حرکت المانهای گرافیکی محتوای خود را ارائه می دهد. گرچه استفاده از عناصر گرافیکی، موسیقی، افکت ها ، صدا و حرکت ، وجه مشترک انیمیشن و تیزرها هستند اما روایت داستانی معمولا در انیمیشن غالب است و در تیزرتبلیغی هدف رساندن پیامی در کوتاهترین زمان است.

چرا از انیمیشن ها استفاده کنیم ؟

با گسترش شبکه های اجتماعی و بوجود آمدن محیطی مناسب برای رشد کسب و کارها از طریق تبلیغات در فضای مجازی بهترین گزینه و مناسب ترین جایگزین برای عکس های تبلیغاتی استفاده از تصویرهای متحرک است. با وجود کم حوصلگی افراد در مطالعه مطالب بهترین ابزار برای معرفی و تبلیغات کسب و کارها و خدمات استفاده از ویدیو ها یا همان تیزر های تبلیغاتی است. ما مطمئن هستم که می دانید محتوای ویدیویی قطعاً می تواند نتایج استراتژی بازاریابی شما را تقویت کند وتاثیر مثبتی بر تبلیغات شما داشته باشد. به ویژه فیلم های بازاریابی تیزرها ابزاری بسیار مفید برای ارائه ایده کسب و کار شما تنها در چند ثانیه است ، در حالی که مخاطبان خود را تشویق میکنید که قدم بعدی خود را در خرید و یا استفاده از خدمات شما بردارند.

ساخت موشنگرافی

به چند دلیل بهترین گزینه ویدیو مارکتینگ است :
  • در تمام سنین افراد مختلف با هر نوع سلیقه دیدن انیمیشن های گرافیکی را میپسندند.
  • میتوان به سادگی مطالب پیچیده را توصیف کرد و درک آن مطلب را ساده کرد.
  • هیجان انگیز بودن و پر از حس انرژی بودن موشن ها باعث جذب افراد به دیدن ویدیو تا پایان آن میشود.
  • نسبت به روش های تبلیغاتی دیگر کم هزینه تر ، اقتصادی و پر تاثیر تر است و نتیجه بهتری در تبلیغات دارد.
  • زمان تولید و عرضه آن نسبت به ساخت تیزر های تبلیغاتی واقعی سریعتر و بصرفه تر است.
  • ارتباط برقرار کردن با موشن های گرافیکی و یا همان انیمیشن های گرافیکی بشدت راحت تر و در نتیجه باعث جذب مشتری میشود.
خسته کننده ترین و کسل کننده ترین اطلاعات !

می دانید که ساخت موشنگرافی به شما کمک می کند تا هر نوع مفهومی را انتقال دهید ، به خصوص اگر برقراری ارتباط یا به خاطر سپردن آن سخت باشد. اما ما همچنین برخی از استدلال های قوی دیگر در مورد این که چرا باید این سبک ویدیو بازاریابی را انتخاب کنید و آن را به عنوان بخشی از استراتژی محتوای ویدئویی ( ویدئو مارکتینگ ) خود در نظر بگیرید و تیزر تبلیغات خود را بسازید داریم.

تیزر یکی از پیشرفته ترین و ظریف ترین سبک ها در بین فیلم های بازاریابی شناخته شده است.
همچنین یکی از رسمی ترین سبک ها در بین سبک های مختلف ویدیوی توضیح دهنده است.
تیزر متحرک بیشترین استفاده را از طراحی های بصری و انیمیشن ها می کند و بدون از دست دادن جذابیت ، می تواند با  برای یک هدف آموزشی مورد استفاده قرار گیرد.

ساخت موشنگرافی – این یکی از بهترین سبک ها برای ارسال اعداد ، آمارها و حقایق خاص است که در صورت استفاده از هر سبکی دیگر سخت تر می شود. تصویر متحرک می تواند خسته کننده ترین و کسل کننده ترین اطلاعات را به جذاب ترین و پر مخاطب ترین مطالب تبدیل کند.

ساخت موشنگرافی

با استفاده از انیمیشن ساخت موشنگرافی ایده تجاری خود را بطور موثری نشان دهید

ساخت موشنگرافی – تیم توکا سعی دارد تا با استفاده از دانش روز و همکاری با افراد مجرب ، با کمترین هزینه ممکن و همچنین با کیفیت مطلوب در ساخت انواع تیزرهای تبلیغاتی ، تولید موشن ها و ویدئو موشن ها کسب و کارهای مختلف را برای رسیدن به هدف تبلیغاتی و جذب مشتری خود یاری کند. با توجه به اینکه کسب و کار های نو پا و یا به عبارتی استارت آپ ها دغدغه اصلی آن ها هزینه های اولیه بازار تبلیغاتی آن هاست ما سعی بر آن داریم که با اقتصادی ترین هزینه های ممکن و بالاترین کیفیت آنها را یاری کنیم.

ایده تجاری خود را بطور موثری تحویل دهید ، به ویژه اگر یک شرکت B2B یا یک شرکت B2C دارید که به “داده سخت” مربوط است: اگر یک شرکت نرم افزاری یا یک شرکت مالی دارید و یا با فرمول های IT کار می کنید ، تیزر های متحرک بهترین ابزار برای معرفی خدمات شما است ، این تیزرها میتواند سخت ترین مسائل را به ساده ترین زبان به گوش مخاطب برای درک راحت تر و بهتر برساند. بهترین ابزار برای معرفی تبلیغات مشاغل استفاده از انیمیشن و تیزر تبلیغاتی است.

برای ساخت موشنگرافی و تبلیغات کسب و کارتان با کارشناسان توکا در ارتباط باشید.

به این نوشته امتیاز بدید
[مجموع: 4 میانگین: 5]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *