ساخت انیمیشن اصفهان

ساخت موشن گرافیک در اصفهان ، برای سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی و دیدن تعرفه ها از اینجا شروع کنید

ساخت موشن گرافیک در اصفهان


ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

برای سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی و دیدن تعرفه ها از اینجا شروع کنید

سفارش ساخت اختصاصی و مقرون به صرفه

شهر اصفهان در منطقه‌ای جلگه‌ای که از آبرفت جویبارهای کوهستانی و رودخانه زاینده رود ساخته شده است، قرار دارد. شهر اصفهان از سطح دریا 1570 متر ارتفاع دارد و از غرب به شهرستان خمینی شهر، از شرق به دشت سجزی، از شمال به شاهین شهر و از جنوب به کوه صفه و سپاهان شهر می رسد. محدوده شهری اصفهان چهارده منطقه دارد و همان گونه که پیشتر گفتیم سومین شهر بزرگ ایران است.

ساخت انیمیشن اصفهان

ساخت موشن گرافیک اصفهان

می توان از جاذبه های گردشگری بی نظیری مانند میدان نقش‌جهان، مسجد شیخ لطف‌الله، کاخ چهلستون، بازاراصفهان، کلیسای وانک، مسجد جامع اصفهان، منارجنبان و … در این شهر دیدن کرد.

برخی از مهمترین و زیباترین پل های ایران مانند سی‌‌وسه پل و پل خواجو در این شهر قرار گرفته اند.

ساخت موشن گرافیک اصفهان

به غیر از جاذبه های مشهور تاریخی، دیدنی‌های جذابی مانند موزه موسیقی، آکواریوم اصفهان، محله ارمنی‌ها، خیابان چهارباغ، مجموعه تفریحی کوه صفه، مجموعه تفریحی پارک جنگلی ناژوان و … گشت و گذار در این شهر را دلچسب‌‌تر می کنند.

با سفر به اصفهان می توانید با گشت در بافت تاریخی و جاذبه های مشهور شهر، به یکی از مهمترین دوره های تاریخ ایران، دوره صفوی سفری به‌یادماندنی داشته باشید.

سفر به اصفهان، سفر به پایتخت صنایع‌دستی ایران محسوب می شود. با انتخاب نقش‌جهان به عنوان مقصد سفر می توانید با این بخش از فرهنگ ایران نیز آشنا شوید.

برای سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان از اینجا شروع کنید

جاذبه های تاریخی اصفهان

ساخت انیمیشن اصفهان

میدان نقش جهان: مشهورترین جاذبه گردشگری اصفهان که در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز قرار دارد و بازدید از آن، آرزوی بسیاری از گردشگران است. در این میدان، شما می توانید از جاذبه های منحصربه‌فردی مانند مسجد شیخ لطف‌لله، مسجد امام، بازار اصفهان و کاخ عالی‌قاپو دیدن کنید یا اینکه در فضای باز میدان بنشینید و از حال و هوای موجود در آن لذت ببرید.

کاخ چهلستون :

کاخ و باغ چهلستون دیگر جاذبه ثبت جهانی شده یونسکوست که در دوران صفوی شاهان صفوی از آن برای رسیدگی به امور کشور و دیدار با مردم و نمایندگان خارجی استفاده می کردند. این کاخ همچنین برای نقاشی‌ ها، نگارگری ها و آینه کاری های فوق العاده خود بسیار مشهور است.

کاخ هشت‌بهشت :

کاخ هشت‌بهشت، تنها کوشک باقی مانده از کوشک ها و کاخ های منطقه چهارباغ در دوره صفوی ست که در آن زمان به عنوان زیباترین کاخ دنیا شناخته می شد. معماری متفاوت و تو در توی آن در کنار تزیینات تماشایی و بی نظیرش از جذابیت های این اثر محسوب می شوند.

موشن گرافیک در اصفهان

پل خواجو :

پل خواجو زیباترین پل اصفهان و زاینده رود است و یکی از محبوب ترین مکان های شب‌گردی در شهر محسوب می شود. این پل همچنین در دوره صفوی یکی از زیباترین پل های جهان به شمار می آمد.

سی‌و‌سه پل :

سی‌و‌سه پل مشهورترین پل اصفهان است و از جاذبه های شاخص این شهر به حساب می آید. این پل نیز مانند پل خواجو یکی از تفرجگاه های اصلی مردم اصفهان است و از جاذبه های برتر شب گردی شهر نیز محسوب می شود.

بازار اصفهان :

بازار تاریخی اصفهان، یکی از بازارهای سنتی و تاریخی مشهور ایران است و در میان گردشگران خارجی و ایرانی محبوبیت فراوانی دارد. در این بازار شما، هم می توانید با فرهنگ اصیل مردم شهر آشنا شوید، هم از تماشای هنر معماران اصفهانی لذت ببرید و هم خریدی جذاب از انواع سوغات و صنایع دستی اصفهان داشته باشید.

موشن گرافیک در اصفهان

منارجنبان :

منارجنبان از آثار برتر گردشگری شهر اصفهان است و برای مناره های لرزان خود شهرت بسیاری دارد. این اثر تاریخی، مقبره عارفی به نام “عمو عبدالله کارلادانی” است و سالانه گردشگران بسیاری را به سوی خود می کشاند.

ساخت انیمیشن اصفهان

مسجد جامع عتیق : ( ساخت موشن گرافیک اصفهان )

مسجد جامع یا آن طور که در منابع تاریخی وجود دارد مسجد عتیق و جمعه، از بناهای تاریخی مهم اصفهان محسوب می شود و در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز قرار دارد. از این مسجد به عنوان قدیمی ترین اثر تاریخی شهر یاد می کنند که قدمت آن به دوره ساسانی باز می گردد.

میدان امام علی :

میدان امام علی پیش از اینکه میدان نقش جهان ساخته شود، مهم ترین میدان شهر بود و با نام های میدان عتیق یا میدان کهنه نیز شناخته می شد. این میدان در مرکز شهر قرار دارد و از چهار فضای اصلی که شامل میدان اصلی، جلوخان مسجد جامع، مجموعه زیرگذرها و پارکینگ و بخش های پیرامونی میدان می شود تشکیل شده است.

کلیسای وانک :

کلیسای وانک یکی از مشهورترین کلیساهای ایران و بزرگترین کلیسای شهر است و از نظر نقاشی های تاریخی و تزیینات به عنوان زیباترین کلیسای شهر شناخته می شود. معماری خاص کلیسای وانک که از ترکیب معماری ایرانی و ارمنی ساخته شده، یکی از جذابیت های این بنای تاریخی مشهور است.

جاذبه های طبیعی اصفهان ( ساخت موشن گرافیک اصفهان )

برای سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی و ساخت موشن گرافیک اصفهان از اینجا شروع کنید

باغ گلها :

باغ گلهای ، از جاذبه های مشهور شهر است و حال و هوای خوبی برای گردش و گشت و گذار دارد. در این باغ شما می توانید با گل ها و گیاهان بسیاری آشنا شوید و از منظره زیبای طراحی شده آن لذت ببرید.

باغ پرندگان :

باغ پرندگان ، در مجموعه پارک جنگلی ناژوان قرار دارد و بیش از 130 گونه پرنده در آن نگهداری می شوند. باغ پرندگان بخش های مختلفی مانند برکه، قفس های شیشه ای، صخره و فضاهای سبز و پردرخت دارد که در آن، هم می توانید از فضای سرسبز باغ لذت ببرید و هم از نزدیک با انواع پرندگان آشنا شوید.

ساخت تیزر تبلیغاتی و ساخت موشن گرافیک اصفهان

اقلیم و آب و هوای اصفهان ( ساخت موشن گرافیک اصفهان )

به طور کلی آب و هوای اصفهان از نوع معتدل و خشک است و همین امر سبب شده است تا مقدار بارش باران و برف در آن کم باشد. اقلیم شهردر شمال و شرق تحت تاثیر کویر بوده و گرم است اما در جنوب به دلیل وجود کوه صفه آب و هوای خنک تری دارد.

بهار :

در فصل بهار ماه های فروردین و اردیبهشت هوا مطبوع است اما با ورود به خرداد کم کم گرم می شود.

تابستان :

همان گونه که از اقلیم معتدل و خشک بر می آید تابستان های گرمی در اصفهان وجود دارد. این گرما تا اوایل پاییز ادامه پیدا می کند.

پاییز :

در فصل پاییز و ماه آبان و و نیمه ی اول آذر هوا مطبوع است اما هر چه به پایان آذر نزدیک شویم، سرمای زمستان بیشتر حس می شود.

زمستان :

در زمستان ها میزان بارش برف کم است و برودت هوا خیلی زیاد نیست.

برای سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی  از اینجا شروع کنید

موشن گرافیک در اصفهان – ساخت انیمیشن اصفهان

به این نوشته امتیاز بدید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *