ویدیو مارکتینگ

قدرت بازاریابی ویدیویی ( ویدیو مارکتینگ )

 

موشن گرافیک

 

ویدیو مارکتینگ – سیسکو پیش بینی کرده است که تا سال 2021 ، ویدئوها 80٪ از کل ترافیک اینترنت را شامل می شوند. که صادقانه بگویم ، این امار بسیارعظیمی است. اما اگر محتوای ویدئویی چنین پتانسیل گسترده ای دارد و بسیار چشمگیر است ، چرا بسیاری از برند ها به راحتی نمی توانند در چنین فرصتی مهیج سرمایه گذاری کنند؟

بنابراین ، ایجاد محتوای ویدیویی خوب می تواند مشکل باشد. باید:

  • ارزش دیدن داشته باشید
  • مخاطبان آن را درک کرده و به نیازهای آنها متوسل شود و بر این اساس موشن گرافیک و انیمیشن تولید کنید
  • مخاطبان خود را به یک داستان خاص هدایت کنید
  • بتوانید در هر بخشی که نیاز دارند وقت خود را آنلاین بگذرانند ، برای دیدن محتوای ویدیویی شما وقت بگذارند
  • آگاهی از برند را تقویت کنید و یک هویت منحصر به فرد ایجاد کنید یعنی کاری کنید که شما را بشناسند
  • یکی از ابزار های دوست داشتنی و کم هزینه برای این موضوع ساخت و استفاده از موشن گرافیک است.

6 روش مناسب در استفاده از موشن گرافیک در ویدیو مارکتینگ

ویدیو مارکتینگ باید متمایز و به یاد ماندنی باشد


نمونه های بی شماری از موشن گرافیک برای ایجاد تبلیغات به یاد ماندنی وجود دارد. اگر می خواهید مخاطبان شما را به خاطر بسپارند ، موشن ها می توانند این کار را به صورت جذاب و خاص از نظر بصری ایجاد کنند که با بقیه متمایز شوید.

آمارهای ویدئویی خوبی در این مورد وجود دارد. اگر به دنبال بازاریابی ویدیویی ( ویدیو مارکتینگ ) با موشن گرافیک هستید که مخاطب خود را جذب کنید و آنها واقعاً از تماشای آن و تعامل با آن لذت ببرند ، شاهد افزایش 139٪ در بازدید از وب سایت و برند خود هستید و همچنین به همان میزان شانس97٪ افزایش در خرید را دارید. این ها عدادی هستند که نادیده گرفتن آنها دشوار است.

برای ساخت موشن گرافیک انلاین و سفارش طراحی موشن گرافیک از اینجا وارد شوید.

موشن گرافیک باید از نظر احساسی جذاب باشد


همانطور که در بازاریابی محتوا متوجه خواهید شد، برند های معتبر و موفق مانند بیننده فکر می کنند ، نه تبلیغ کننده.

داستان ها مخاطبان را جذب می کنند و احساسات را در خواننده ایجاد می کنند. یک نظریه درست و کارشناسی که گفته می شود با استفاده از موشن گرافیک می شود روشی بی نظیر در ارتباط با مخاطبان در سطح عمیقاً احساسی و فوق العاده معنی دار به وجود بیاید. برای انجام این کار نیازی به بازیگری ندارید. در حقیقت ، یک انیماتور خوب می تواند با چند بیان موضوعی دقیق و یک موسیقی قدرتمند احساسات را در مخاطب ایجاد کند.

برای سفارش ویدیو موشن گرافیک از اینجا وارد شوید.

ویدیو مارکتینگبرای ساخت موشن گرافیک آنلاین و سفارش طراحی موشن گرافیک از اینجا وارد شوید.

یک انتخاب درست


بهترین موشن گرافیک بسیار مورد استقبال قرار میگیرد ، اما به عنوان یک رسانه ، به راحتی نمی تواند به شما در کنترل سبک محتوای مورد نظرتان که به همان اندازه مؤثر است کمک کند. اگر به هر حال کنترل خلاق کاملی روی هر جنبه ای از نمایش تصویری خود داشته باشید ، می توانید روایت و پیام های برند خود را به روشی که می خواهید آن را نشان دهید ارائه دهید.

از پالت های رنگی منحصر به فرد گرفته تا انتقال صحنه های بسیار جذاب ، موشن گرافیک ها می توانند به شما کمک کنند سبک بصری را انتخاب کنید که برند شما را نشان دهد و به شما کمک کند تا آن را در آگاهی دادن به مخاطبان هدف خود قرار دهید.

موشن گرافیک اطلاعات پیچیده را به سرعت انتقال می دهد

برای ساخت موشن گرافیک انلاین و سفارش طراحی موشن گرافیک از اینجا وارد شوید.

سفارش ساخت موشن گرافیک


در حالی که شما باید به مخاطبان خود واقعیت ها ، آمارها و عملکردهای محصول / خدمات و برندتان را بفهمانید ، قرار دادن مطالب جالب و لذت بخش در قالب تصاویر متحرک باعث جذابیت آن می شود. انیمیشن و تصویر متحرک ؛ رسانه ای مناسب برای انجام این کار است.

موشن ها می تواند در هنگام انتقال داستان و موضوع روایتی مؤثراز استعاره یا توصیف مفاهیم داشته باشد. موشن گرافیک به شما امکان می دهد تا این موضوع را به صورت بصری ارائه دهید و به درک بهتر موضوع کمک کنید. این امر به ویژه با محتوای پیام محور یا محتوایی که همراه با آمار و اطلاعات واقعی است قابل اجرا است. همچنین این امکان را به شما می دهد تا محصولات و یا توصیف برند را از راه تصویربه مخاطب انتقال دهید.

برای ساخت موشن گرافیک انلاین و سفارش طراحی از اینجا وارد شوید.

چند دستگاه ، و فوق العاده پرکاربرد


با مشاهده هر چه بیشتر ویدیوهای موشن گرافیک در دستگاه های تلفن همراه، اهمیت ایجاد محتوای تصویری که در هر دستگاه و هر صفحه ای کار کند ، رو به افزایش است. موشن گرافیک را می توان در هر دستگاهی مشاهده کرد، که فرصت بسیار مناسبی را برای شما ایجاد می کند که با مخاطب مورد نظر خود را در هر زمانی از روز و هر کجا به معرفی محصول خود جذب کنید.

باید بدانید که محتوای شما و موشن گرافیک ها در هر زمانی در دسترس هستند و به هر حال مخاطبان شما با آن درگیر می شوند.

محدوده خلاق بی حد و مرز در ویدیو مارکتینگ


بر خلاف یک فیلم اکشن ، که ذاتاً با بودجه زیاد محدود می شود ، موشن گرافیک ها فقط با خلاقیت خود شما محدود می شوند. در حالی که ، فیلم سازی سنتی به مکانها ، مجموعه ها ، بازیگران ، لوازم جانبی ، تیم های تولیدی نیاز دارد ، انیماتورها فقط به یک مغز ، یک کامپیوتر قدرتمند و نرم افزار های مناسب نیاز دارند. این به آنها امکان می دهد محتوا را ایجاد کنند که به معنای واقعی کلمه محدود یتی برای این کار وجود ندارد .

موشن گرافیک ها، زمینه های متفاوت تبلیغاتی را در دنیای امروز ایجاد کرده اند و با آن می توانید هویت منحصر به فرد برند خود را نشان دهید. از سبک منحصر به فرد تا دامنه بی حد و مرز و تعداد بی شماری از روش های هوشمندانه که می توانید اطلاعات پیچیده ، ظریف و خاصی را ارائه دهید ، موشن گرافیک ها همه چیز را برای ایجاد یک فضای بسیار مناسب تبلیغاتی ایجاد کرده اند.

برای سفارش ویدیو موشن گرافیک و بهترین تیزر تبلیغاتی از اینجا وارد شوید.

برای ساخت  آنلاین از اینجا وارد شوید.

به این نوشته امتیاز بدید
[مجموع: 1 میانگین: 5]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *