انواع تبلیغات

انواع تبلیغات

انواع تبلیغات , انواع تبلیغات را بشناسید:

1- تبلیغات رسانه ای چاپی

این نوع از تبلیغات شامل تبلیغات دیجیتال و روزنامه ها است. تبلیغات دیجیتال نسخه به روز شده تبلیغات روزنامه ها است. این همان مفهوم است اما به شکل قرن بیست و یکم. این به معنای خرید فضای تبلیغاتی در سایت هایی است که مورد توجه جمعیتی از مخاطبان مورد نظر شماست. شما می توانید با استفاده از متن های تبلیغاتی محصول یا خدمات خود در پس زمینه سایت ، تبلیغات متنی و یا بنری ایجاد کنید؛ که در واقع مانند تبلیغات رسانه ای چاپی سنتی ، بنر شناور بالای سایت و حتی کاغذ دیواری نشان داده می شود.

تفاوت عمده  تبلیغات شما در سایت ها، استفاده از تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو برای دستیابی مخاطبان هدف شما در هنگام جستجو در اینترنت است. این نوع تبلیغات به طور معمول مانند Pay Per Click می باشد ، به این معنی که شما به کلمات کلیدی که بیشتر با سرویس یا محصولات شما مرتبط هستند پیشنهاد می دهید و هزینه های خود را پرداخت می کنید تا در صدر رتبه های موتور جستجو قرار بگیرید.

2-  تبلیغات رسانه های اجتماعی

پینترست ، اینستاگرام ، فیس بوک و تقریباً تمام سایت های رسانه های اجتماعی  تبلیغات نسبتاً ارزان قیمت ارائه می دهند. تبلیغات این نوع  رسانه ها نوعی از تبلیغ است که تمرکز آن بر رسیدن مخاطبان مورد نظر با میزان تعدیل پرداختی که بسیاری از افراد مشاهده می کنند و با آن درگیر می شوید. تبلیغات رسانه های اجتماعی ارگانیک نوعی تبلیغات است که بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. برای مثال: چیزی را در صفحه فیس بوک خود قرار داده اید که اگر پیروان شما روی گزینه Like کلیک کند باعث  ایجاد تبدیل در سایت شما می شود و شما یک محصول رایگان به مخاطبانتان ارائه می دهید, این نوع تبلیغ است که رایگان است و باعث می شود مردم از آنچه شما پیشنهاد می دهید آگاه شوند.

3- روزنامه ها و مجلات

این نوع از تبلیغات سنتی است اما در عین حال کمترین اثر بخشی را در دنیای امروز دارد. ترکیب این نوع تبلیغات بین رسانه های چاپی محلی ، ایالتی و ملی یک استراتژی عالی برای بازاریابی است. تعداد زیادی از مردم هنوز به روزنامه صبح خود می رسند یا دوست دارند با نسخه ای از یک مجله از امور جامعه آگاه شوند. همچنین ، اکثر رسانه های چاپی اکنون یک رسانه دیجیتالی نیز دارند و می توانند مطالب و مقاله ها و تبلیغات خودشان را با نسخه مجازی آن ترکیب کنند.

4- تبلیغات شهری

اکنون که بیلبوردهای دیجیتالی بسیار مورد استقبال هستند ، این یک روش عالی  برای بیان تبلیغات موثر است. تبلیغات شهری در فضای باز نوع دیگری از تبلیغات است که در زیر این مجموعه ها قرار می گیرد, ویژگی این روش در این است که دیده شدن این محصول یا خدمات را در اتوبوس ها ، تاکسی ها ، پیک های موتوری و  در پیاده رو ها  در بیلبوردها  می توان به وضوح مشتهده کرد. ارتقاء این روش به شما این امکان را می دهد تا  مورد استقبال قرار بگیرید. زیرا این نوع تبلیغات روزانه در همه جا مشاهده می شود و فراموش کردن شما را برای مخاطبی که مدام با برند شما برخورد می کند؛ سخت می کند.

5- رادیو و پادکست

تبلیغ کلامی نوعی تبلیغ است که می تواند غالباً به عنوان بخشی از نمایش های رادیویی یا پادکست تکرار شودنده باشد و بسیار مورد توجه قرار بگیرد. می توانید از این نوع  تبلیغ در فضاهای که قابل پخش هستند استفاده کنید و مخاطبان را جذب و وادار به شنیدن کنید. انواع پادکست های مخاطبان مورد نظر خود را برای ایجاد نوع تبلیغاتی که مشتری ها دوست دارند ارائه دهید.

6- ارسال مستقیم و فروش شخصی

انواع تبلیغات – نقطه شروع این نوع تبلیغات این است که بازار هدف خود را مشخص کنید ، سپس یک پیشنهاد فریبنده را برای همه مخاطبان خود ارسال کنید. بازخورد پاسخ ها به شما کمک می کند تا ببینید چه نوع مشتری هایی در حال پاسخگویی به این نوع تبلیغ هستنند.

یک فروشنده خوب می تواند از مهارت های خود برای ترغیب مشتری برای خرید یک محصول استفاده کند.

7- تبلیغات ویدیویی

تبلیغات ویدئویی با مشتریان هدف شما در سطح دیجیتال مطرح است. یک فیلم کوتاه از موشن گرافیک یا  انیمیشن ویدئو بسازید و آن را در رسانه های اجتماعی خود منتشر کنید یا آن را در سایت هایی مانند YouTube ، وبلاگ ها بپردازید. یک تبلیغ ویدیویی مانند موشن گرافیک توسط متخصصان آژانس های تبلیغاتی ایجاد کنید و ببینید که چه بازخورد زیادی از آن دریافت می کنید.

8- تبلیغات اسپانسری

داشتن اسپانسر یک تیم ورزشی  یا مواردی از این دست تحت بازاریابی رویدادها است. این نوع تبلیغات به این معنی است که بخش بزرگی از مردم نام برند شما را می شنوند و آن را با آن رویداد مرتبط می کنند. بسیاری از شرکت ها با در نظر گرفتن این نوع تبلیغات برندشان را مطرح می کنند.

9- ایمیل مارکتینگ

انواع تبلیغات – نوعی تبلیغات که روی مشتریان موجود شما متمرکز شده است ، بازاریابی ایمیل از طریق ثبت نام در فروش ها و یا خبرنامه ها متمرکز بر روی برند شما ، است. ایمیل مارکتینک ارتقاء وفاداری شما به مشتری و به روز رسانی اطلاعات برای مخاطبانتان است.

به این نوشته امتیاز بدید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *