تبلیغات انیمیشنی

تبلیغات انیمیشنی ملقب به موشن گرافیک

تبلیغات انیمیشنی

تبلیغات انیمیشنی ملقب به موشن گرافیک

امروزه منتشر کردن ویدیو های تبلیغاتی بسیار میتواند به رشد کسب و کار شما کمک کند و شما را مانند ویروس در سراسر وب پخش کند تا با دست به دست شدن بیشتر دیده شوید.

با پیشرفت فناوری ، تحول عظیمی در استفاده از انیمیشن در تبلیغات ایجاد شده است .

انیمیشن در اکثر روش های تبلیغاتی برای جذب مخاطب اثبات شده است زیرا می تواند گزینه بسیار مناسب و کم هزینه ای برای تبلیغات نسبت به روش های سنتی ارائه دهد و در جذب مخاطبان شما و همچنین در به خاطر ماندن در ذهن مخاطب شما موثر باشد. تبلیغات با استفاده از فیلمبرداری های واقعی می تواند بسیار گران تمام شود و در بعضی مواقع تکراری و حتی بسیار خسته کننده باشد، اما برای تولید یک انیمیشن تبلیغاتی شما فقط چند فرد خلاق و هنرمند و همچنین افرادی برای افکت گذاری صدا نیاز دارید تا یک محصول نهایی با کیفیت عالی را ایجاد کنید.

بسیاری از مشاغل به دلایل مختلفی از تبلیغات انیمیشنی و موشن گرافیک استفاده می کنند .

انیمیشن به طور کلی بیننده را جذب و سرگرم می کند و برای بینند جذابیت بالاتری نسبت به تبلیغات سنتی ایجاد می کند. زیرا به سرعت مفاهیم و موضوع را به کاربران دنیای اینترنت می رساند و برای مخاطب خسته کننده نیست. انیمیشن اغلب شامل جنبه های طنز نیز است که بیننده را برای مدت طولانی سرگرم نگه می دارد . 

پتانسیل بالا برای اشتراک گذاری

همچنین از پتانسیل بالایی برای اشتراک گذاری برخوردار است. این کار برای تبلیغ کسب و کار شما بسیار مناسب است. انیمیشن به شما این امکان را می دهد که خلاقیت بیشتری داشته باشید زیرا می توانید تقریباً هر چیزی را در انیمیشن ارائه کنید و آن را شخصی سازی کنید ، لازم نیست مانند فیلم های اکشن واقعی به واقعیت و یا موضوع واقعی بپیوندید.

نوشتن یک داستان خیالی با داستان شما نیز راهی خوب برای جلب توجه بیننده برای مدت طولانی است.

انیمیشن تبلیغاتی

انیمیشن تبلیغاتی می تواند نام تجاری شما را به خود جلب کند و دقیقاً آنچه را که می خواهید مخاطبان خود را درمورد محصول یا خدمات خود درک کنند بیان کند. انیمیشن تبلیغاتی به طور کلی از فیلم های کوتاه تشکیل شده است که به وضوح و سریع با مخاطب ارتباط برقرار می کنند و اطلاعات را به روشی خلاقانه برای یک موضوع به یاد ماندنی انتقال می دهند. انیمیشن در اکثر موارد باعث ایجاد طنز نیزمی شود که به طور کلی آن را برای بینندگان جالب می کند.

در اینجا به نقش انیمیشن در تبلیغات امروزی می پردازیم

انیمیشن تبلیغاتی قادر است کل تبلیغات محصول شما را در یک تصویر کوتاه خلاصه کند که شامل صدا و یک تصویر جذاب می شود . انیمیشن به شما این امکان را می دهد که شخصیت هایی خلق کنید که نیازی به واقع بینانه بودن نداشته باشند و دنیاهای مجازی را دور از زندگی روزمره ما تصور کنند ، به شما امکان می دهد تصور بیننده را در حالی که داستان خود را می گویید ، جلب کنید. یکی از نقش های تبلیغات انیمیشنی در تبلیغات محصول و برند این است که به بهبود ارتباط شما با مشتریان آینده کمک می کند.

همه مخاطبان ، تمام نوشته هایتان را نخواهند خواند

همه افراد صفحات شما را نخواهند خواند تا محصول شما را بشناسند ، اما بیشتر مردم یک انیمیشن تبلیغاتی جالب را مشاهده می کنند. این به شما امکان می دهد همه چیز را به سادگی و به طور کامل توضیح دهید ، درک مشتریان را بهبود بخشیده و به محصول یا برند تجاری خود اعتماد کاربران را جذب می کنید. استفاده از تبلیغات انیمیشنی به عنوان بخشی از استراتژی تبلیغاتی شما می تواند احساس مدرن شما را ارتقا بخشد ، و برند شما را مورد توجه قرار دهد. 

تبلیغات متحرک بسیار مقرون به صرفه و کم

تبلیغات متحرک بسیار مقرون به صرفه و کم هزینه و پربازدید است. هزینه کمتری برای نیروی کار وجود دارد و به طور کلی صرفه جویی زیادی در هزینه های تولید و تأخیر در زمان کمتر به وجود می آید. قبل از اینکه محصول فیزیکی در دسترس داشته باشید ، می توانید محصولات خود را با استفاده از انیمیشن پیش فروش کنید. انیمیشن به شما امکان می دهد محصولی را به مخاطبانتان نشان دهید بدون اینکه آن را در دست خود داشته باشند. انیمیشن همچنین با داشتن جلوه های ویژه ، نورپردازی و رنگ اجازه می دهد تا برای مخاطبان جذاب تر شود و مورد پسند قرار بگیرد، دستیابی به این روش تبلیغات در نوع سنتی بسیار دشوار خواهد بود.

برخی از روش هایی که امروزه در تبلیغات استفاده می شود شامل موارد زیر است:

انیمیشن تبلیغاتی کارکتری ؛ که به شما امکان می دهد شخصیتی متحرک ایجاد کنید تا محصول یا مارک خود را به نمایش بگذارد ، که می تواند از یک سخنگو و یا مجری تبلیغاتی موثر تر باشد. تبلیغات متحرک ساخته شده برای تلویزیون ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و وب سایت ها برای بهبود توانایی از طریق تلفن همراه و همچنین رایانه بسیار کارآمد خواهد بود.

اینفوگرافیک های متحرک

اینفوگرافیک های متحرک به مشاغل اجازه می دهد تا روش هایی برای آموزش کارمندان یا تهیه گزارش و اطلاعات برای ذینفعان به روشی جذاب و آموزنده ایجاد کنند. محتوای پیچیده با روشی آسان قابل فهم نشان داده می شود و مدت زمان بیشتری حفظ می شود. از این موارد همچنین می توان در ایمیل برای مشتری استفاده کرد تا اطلاعات را به روشی جالب و مورد توجه به اشتراک بگذارند. 

بیش از 40٪ از مشاغل استفاده از انیمیشن تبلیغاتی را ...

مطالعات نشان داده اند که بیش از 40٪ از مشاغل استفاده از انیمیشن تبلیغاتی را در تبلیغات سال گذشته افزایش داده اند ، بدین معنی که بیشتر و بیشتر مشاغل در حال کشف این تبلیغات انیمیشنی برای فروش ، توضیح و آموزش و نشان دادن برندشان برای مخاطب هستند.  انیمیشن تبلیغاتی خوب تولید شده باعث بهبود بازدید کنندگان سایت ، بهینه سازی موتور جستجوگر گوگل و همچنین تبدیل فروش می شود. انیمیشن تبلیغاتی مقرون به صرفه بوده و نتیجه بهتری می گیرد. چرا نمی خواهید در تبلیغات محصول و برندتان از انیمیشن تبلیغاتی استفاده کنید؟

به این نوشته امتیاز بدید
[مجموع: 7 میانگین: 5]
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *