تبلیغات کسب و کار آنلاین

تبلیغات کسب و کار آنلاین

8 روش برای شروع یک تجارت تبلیغاتی آنلاین

تبلیغات کسب و کار آنلاین – طبق تحقیقات انجام شده، تبلیغات آنلاین حتی با وجود رکود اقتصادی حداقل 1٪ از کل هزینه های سالانه تبلیغات را افزایش می دهد. مشاغل نه تنها هزینه بیشتری را صرف تبلیغات در اینترنت می کنند ، بلکه هزینه های خود را صرف رسانه های سنتی مانند مجلات و روزنامه ها نیز می کنند.

پیش بینی می شود تبلیغات آنلاین تا چند سال آینده بیشتر نیز می شود. قبل از اشباع بازار ، کسب و کار تبلیغاتی آنلاین خود را شروع کنید تا بتوانید در این رکود تجاری ، سهم بیشتری از آن را بدست آورید.

1.ایجاد یک وب سایت

به عنوان مثال ، دایرکتوری ایجاد کنید که در آن رستوران ها, مراکز تفریحی , ورزشگاه ها , فروشگاه های پوشاک و ….. را برای تبلیغ با فهرستی از آن ها قرار دهید. ورود و دسترسی به وب سایت را برای همه بازدید کنندگان ارائه دهید.

2.جستجو در وب سایت ها متناسب با مخاطبان هدف شما

سایت هایی را پیدا کنید که دارای ترافیک بالایی باشند و تبلیغات آنلاین را ارائه می دهند. در صورت لزوم به سایت های آن ها ایمیل بزنید تا از نرخ و مشخصات تبلیغات آنها مطلع شوید.

لیستی از همه وب سایت های تبلیغاتی یافت شده ایجاد کنید. برای هر سایت ، نام سایت ، URL ، نوع تبلیغات ارائه شده (آگهی ها ، پرداخت هر کلیک ، محتوای پشتیبانی شده یا موارد دیگر) را ذکر کنید. همچنین هزینه، مشخصات تبلیغات (اندازه تصویر یا تعداد کاراکترها) و تبلیغات تماس را لیست کنید.

3.ایجاد یک پایگاه داده از تبلیغات سایت ها ایجاد کنید، لیست تمام رسانه های تبلیغاتی و جزئیات آن ها

داده ها را به وب سایت خود منتقل کنید.

4.یک صفحه اصلی برای دایرکتوری تبلیغات آنلاین ایجاد کنید

تصویری مختصر از نحوه استفاده از تبلیغات آنلاین برای جذب مشتریان  ارائه دهید. اگر دایرکتوری شما به عنوان مثال روی فروشگاه های پوشاک کودک متمرکز شده است،

توضیح دهید که مکان های مناسب برای تبلیغات شامل سایت هایی است که از مادرانی که در خانه و زنان خانه دار یا متخصصان در زمینه رشد کودکان کار می کنند ،  مورد بازدید قرار می گیرد.

5.یک دکمه جستجو به صفحه اصلی اضافه کنید که به بازدید کنندگان امکان بدهد وب سایت های تبلیغاتی را پیدا کنند

این امر همچنین به آنها امکان می دهد با استفاده از هر کلمه کلیدی یا عبارت مورد نظر خود ، جستجوهای رایگان در  وب سایت را انجام دهند.

6.یک دکمه ساده “فهرست” اضافه کنید تا یک صفحه جدید در فهرست همه وب سایت های موجود درآنها باز شود.

تبلیغات کسب و کار آنلاین – اگر کمی بیش از صد مورد از آنها داشته باشید، این  بسیار مفید است. اگر فهرست شما بزرگتر است ، تمام حروف الفبا را در صفحه اصلی خود فهرست کنید و به کاربران این امکان را بدهید تا با کلیک کردن روی حرف اول نام وب سایت ، فهرست را مرور کنند.

7.دکمه هایی به صفحه اصلی اضافه کنید که مستقیماً و به اشکال مختلف به تبلیغات پیوند داده شود.

پیوندی بنام “تبلیغات یا آگهی ها” ایجاد کنید و به کلیه وب سایت هایی که این نوع تبلیغات را ارائه می دهند پیوند دهید. پیوند دیگری به نام “پرداخت به هر کلیک تبلیغات” و دیگری به نام “محتوای ویژه” ایجاد کنید.

تبلیغات کسب و کار آنلاین

 8.پیوندهای اضافی ایجاد کنید که تبلیغات را براساس نام دامنه و قیمت تقسیم بندی می کند

برای “کمتر از 100 تومان در ماه” ، “100 تا 500 تومان در ماه” و یکی برای “بیشتر از 500 تومان در ماه” ایجاد کنید.

تبلیغات کسب و کار آنلاین

9.با قرار دادن کسب و کار تبلیغاتی در وب سایت خود کسب درآمد کنید

از تبلیغ کنندگان بخواهید که از فهرست وب سایت شما حمایت مالی کنند. از طریق ایمیل با تبلیغ کنندگان در آدرس خود تماس بگیرید و از آنها بخواهید که آیا مایل به حمایت مالی در سایت شما هستند یا نه!..

برای سفارش ساخت موشن گرافیک  از اینجا شروع کنید.

به این نوشته امتیاز بدید
[مجموع: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *