مزایای موشن گرافیک

مزایای موشن گرافیک

مزایای ساخت تیزرهای متحرک در چیست؟

به محتوای ویدیویی توجه کنید

مزایای موشن گرافیک – طبق تحقیقات به عمل آمده شکی نیست که این روزها مردم بیشتر به محتوای ویدیویی اهمیت می دهند. در سال های اخیر صنعت فیلم سازی ایالات متحده از 40 میلیارد دلار درآمد فراتر رفته است. ما به طور روزانه در معرض انواع مختلفی از فیلم ها و انیمیش ها و تیزرهای تبلیغاتی قرار می گیریم ، برنامه نویسی تلویزیونی ، تبلیغات ، یوتیوب ، وبینار ، پادکست ها ، فیلم  و همچنان این لیست ادامه می یابد. ویدئو برای ده ها سال است که به سرگرمی تبدیل شده است ، اما اکنون حتی به عنوان بخشی از یادگیری ما و در نتیجه ابزاری برای بازاریابی مؤثربرای تبلیغات کسب و کارمان ظاهر شده است.

مخاطبان هنگامی که یک تبلیغ تصویری و انیمیشنی را مشاهده می کنند , اقدام به خرید می کنند. یک مطالعه توسط Forrester Research تخمین زده است که یک دقیقه فیلم برابر با تقریبا 1.8 میلیون کلمه نوشته شده است. تئوری شناختی یادگیری چند رسانه ای توسط ریچارد مایر که “اصل چندرسانه ای” را نشان می دهد که بیان می کند: “مردم عمیق تر از حرکات و تصاویر می آموزند تا فقط از کلمات. کاملاً واضح است که اگر شما فقط از طریق ایمیل ، پست های وبلاگ ، برای فروشگاهتان از طریق تبلیغ نوشتاری می کنید ، در حال ایجاد ارتباطات شناختی کامل با مخاطبان خود برای ایجاد ارتباط پایدار نیستید.

تاریخچه فیلم و تصاویر متحرک و مزایای موشن گرافیک

مزایای موشن گرافیک – در این عصر تکنولوژی فکر کردن به تولید فیلم سیاه و سفید بسیار باستانی و قدیمی  است. اما در واقعیت ، اولین تصویر متحرکت فقط کمی بیش از یک قرن پیش ظاهر شده که آن هم توسط برادران لومیر ساخته شده است. سی و یک سال می گذرد تا موفقیت بعدی در توسعه فیلم ،در سال 1916 ظهور  کند. تولد یک موش کوچک به نام میکی در سال 1928 زندگی را در دنیای انیمیشن های والت دیسنی به بیش از نه دهه نوآوری کشاند که از فیلم های بلند انیمیشن به حساب می آید.

تا 1976 که این ویدئو در دسترس مخاطب ​​قرار گرفت. در آن سال JVC سیستم ضبط ویدئو VHS را راه اندازی کرد. دوربین فیلمبرداری VHS را به وجود آورد ، در سال 1981 حتی به فیلمبردار خانگی آماتور سکویی برای خلاقیت و ثبت لحظه های زندگی واقعی داد. از دهه 80 MPEG ، به نظر می رسید که تحولات جدیدی را وارد بازار می کند، با هر نوآوری ، جامعه ما  وارد هنجارهای جدید اجتماعی ، اشکال ارتباطی و یک ارتباط بیش از حد در خود جای می دهد.

مزایای موشن گرافیک

پیشرفت در فناوری از مزایای تیزرهای تبلیغاتی

پیشرفت در فناوری ویدیو بدون شک مانند خوردن شکلات روزانه ما شده است. به طور متوسط ​​بزرگسالان 12 ساعت در روز را صرف مصرف رسانه می کند . (eMarketer)  با توجه به استفاده بیش از حد روزانه اطلاعات ، چه کاری می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید پیام شما تأثیرعمیقی برای مخاطب دارد؟ پاسخ شما در محتوای فیلم و ویدیو است. طبق مطالعه جدید Hubspot ، “59٪ از تصمیم گیرندگان شرکت ترجیح می دهند یک ویدئو را تماشا کنند تا یک مقاله یا پست وبلاگ را بخوانند”. محتوای ویدیو قابل هضم ، پر مصرف تر است. یعنی برای مدت طولانی مخاطبان خود را حفظ می کنید.

مزایای موشن گرافیک – تغییرات ساده در عادت بازاریابی برای کسب و کارتان مانند تعبیه فیلم در ایمیل می تواند نرخ کلیک را ازاین طریق 200-300٪ افزایش دهد. هنوز قانع نشده اید؟ آمار رشد نماهای موبایل YouTube ، 100٪ YOY ، و سایت های نه خیلی زرق و برق دار را بررسی کنید. بنابراین صفحه کلید و نوشتن را برای تبلیغات کنار بگذارید، محتوای تبلیغاتی و ویدیویی خود را شروع کنید.

طراحی و مزایای موشن گرافیک

یکی از زمینه های تبلیغات و جذب مخاطب که با پیشرفت و تکنولوژی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، Motion Graphics است. همه تیزرهای تبلیغاتی با تکنولوژی و استفاده از تبلیغات متحرک ساخته شده اند و به آن وابسته اند. هرچه فناوری پیشرفته تر شود ،  مزایای تیزرها برای تبلیغات بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. گرچه این زمینه با پیشرفت های جدید فن آوری در حال تغییر است ، اما همیشه فارغ از ابزارهای موجود ، همیشه نیاز به هنرمندان مستعد برای مهارت های طراحی اولیه وجود خواهد داشت.

مزایای موشن گرافیک

با استفاده از طراحی تیزرهای تبلیغاتی چه کارهایی می شود انجام داد:

  • آنها می توانند در همه بخش ها مورد استفاده قرار گیرند. بخش های سرگرمی ، بازی ، آموزش ، تبلیغاتی یا تجاری.
  • برای تبلیغات محصولات موثر است. تیزر تبلیغاتی می تواند محصول شما را برای مشتری بسیار کوتاه و موثر توضیح و قابل فهم کند .
  • تیزرهای انیمیشنی به سرعت در جلب توجه افراد برای کسب و کارتان موثر هستند.
  •  هزینه تولید آنها از آنجا که از یک مکان واحد و با کمک نرم افزار ویژه تولید می شوند ، بسیار کم است.
  •  آنها می توانند اطلاعات بزرگ و پیچیده را به راحتی توصیف و نمایش دهند و آن را در بخش های کوتاه انیمیشنی توضیح دهند و هرکدام  از پیام ها و اطلاعات را ساده تر کنند. این کار برای ارائه اطلاعات در زمان کوتاه و به طور جذب کننده انجام می شود ، بنابراین در نهایت بخش بزرگی از اطلاعات به روشی جذاب ارائه می شود.
  • آنها می توانند مخاطبان را از هر نظر و با هر بازار هدفی جذب کنند. به عنوان مثال ، شخصیت ها ی انیمیشنی را می توان از از انواع مختلفی ترسیم کرد , تا به سلیقه ها و ترجیحات مخاطبان خاص پاسخگو باشد.
  • به این تیزرهای انیمیشنی می توان شکل یک داستان تخیلی و همچنین واقعی داد تا بتوانند اطلاعات را تا حد ممکن پویا و واقعی جلوه دهند.
  •  آنها به یک تجارت و برند و یا محصول هویت می بخشند و تصویری را در ذهن بینندگان و مخاطبان و کاربران ایجاد می کنند که بسیار ماندگار و با ارزش است.

برای ساخت تیزر و ارتباط با کارشناسان حرفه ای در زمینه تولید موشن گرافیک های تبلیغاتی با تیم توکا در ارتباط باشد.

برای دیدن نمونه کارهای ما به این قسمت مراجعه کنید.

به این نوشته امتیاز بدید
[مجموع: 1 میانگین: 5]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *